lrn2turkquote:Op zondag 2 maart 2014 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik lach me stuk
Melk behoort toch wit te zijn?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm. Waarom zijn ze in de fles doorzichtig en in het glas is het opeens wit? What is this for magic.
Ht is geen melk toch?quote:
Nee dankjewel, snap dit net aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ouzo_effect
Ik wil best op zoek gaan naar de chemische reactie erachter als je dat wil.
Schattige orenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
Zo mooi was ze. Grappig hoe een andere kleding- en haarstijl iemand zo kan veranderen..
In mijn jonge jaren haalde mijn vader allerlei grapjes met me uit. Onder andere dus een keer toen ik een slokje van zijn cola mocht nemen (ik mocht geen prik toen)... Bleek het een mixje te zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Je hebt whiskey en whiskey.
Jack Daniels en Johnnie Walker zijn goedkope prut die je aan iedeen behalve whiskey-liefhebbers moet geven of gebruikt voor mixjes zoals whiskey-cola.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit is haar broer...
[ afbeelding ]
Lijkt wel een mannelijke versie van haarzelf.
Ik kreeg een keer bier ipv appelsap.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren haalde mijn vader allerlei grapjes met me uit. Onder andere dus een keer toen ik een slokje van zijn cola mocht nemen (ik mocht geen prik toen)... Bleek het een mixje te zijn![]()
Whiskey
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
Crip hoe gaat het met die chocoladecake met de luxe naam? Gelukt? Pics or it didnt happen
Geen cola mogen ivm prik, maar wel whiskey.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren haalde mijn vader allerlei grapjes met me uit. Onder andere dus een keer toen ik een slokje van zijn cola mocht nemen (ik mocht geen prik toen)... Bleek het een mixje te zijn![]()
Whiskey
Bier!quote:Op zondag 2 maart 2014 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer bier ipv appelsap.
Met zo'n broer zou ik me openlijk distantiėren van m'n familie.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit is haar broer...
[ afbeelding ]
Lijkt wel een mannelijke versie van haarzelf.
Ah bah. Nog erger...quote:
Neuh. Van whiskey voel ik niks ondanks het relatief hoge alcohol percentage. Ik ga niet honderden calorieen achterover slaan en dat ik dan alsnog nuchter blijf.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef sylvesterrr het volgende:
Geen cola mogen ivm prik, maar wel whiskey.
Jou ga ik nog eens leren te genieten van whiskey.
Ik zou me doodschamen...quote:Op zondag 2 maart 2014 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is er met die broer dan, behalve zijn aparte stijl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |