SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choco moelleuxxxxxxxxxxx <3quote:Op zondag 2 maart 2014 12:46 schreef Bortecinem het volgende:
En ik kan ook al geen choco taart maken omdat ik alle ingredienten niet thuis heb en te lui ben om naar de super te gaan.
Nee, wil taart.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Choco moelleuxxxxxxxxxxx <3
Ga ik strakkies maken.![]()
Zo fudgy en goddelijkk![]()
Hoe zit 't met je miniinthebox bestelling btw?
[ afbeelding ]
Is het raar dat ik niet zo'n fan ben van taarten? Teminste niet op cakebasis.. cheesecake is wel goddelijk. Maar vaak heb ik het niet zo met taart, wel met vlaai.quote:
Klopt, wij vrouwen hebben het heel goed in de Islam elhamdullilah.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Wow, ik wist dat de vrouw in een relatie haar verdiende geld volledig voor haarzelf mag houden en uitgeven, maar niet dat wat ze toch aan haar gezin besluit uit te geven als sadaqah wordt gezien. Subhanallah! Jullie hebben het maar goed, zusters.![]()
Die van Surah Ar-Rahman?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:57 schreef Arcadia het volgende:
^fanboy
Je wilt er gisteren eentje sturen van 1uur en 23minuten, stuur eens opnieuw svp
Sagol. Zodadelijk even kijken, jij hebt het al helemaal gezien hè?quote:
Jep.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol. Zodadelijk even kijken, jij hebt het al helemaal gezien hè?
Ja, en dan kan ze na verloop van tijd overspannen thuis blijven...quote:Op zondag 2 maart 2014 12:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vraag of je ook mag werken in het weekend
Op zaterdag werken kan fijn zijn als je toch niks gaat doen en depri wordt achter je laptopquote:Op zondag 2 maart 2014 13:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en dan kan ze na verloop van tijd overspannen thuis blijven...
Borte, luister niet naar deze gek.
La hawla wa quwatta illah billahquote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vandaag nergens zin in...
Zal ik mijn drankkast eens leegplunderen?
Een mens heeft ook rust nodig. Niets doen en/of jezelf vervelen is ook rust.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op zaterdag werken kan fijn zijn als je toch niks gaat doen en depri wordt achter je laptop
Burnout?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een mens heeft ook rust nodig. Niets doen en/of jezelf vervelen is ook rust.
Ik heb het op de harde manier geleerd.
Wil je ook?quote:
Nee bedankt hhh, enjoy.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wil je ook?
Raki, rode wijn, witte wijn, Tequila, whiskey (Jack Daniels en Johnnie Walker), Amoretto en Tia Maria. Dat zijn de drankjes die ik zo 1,2,3 kan zien.
Ja, ik verveel mij een weekend en ga daarom voortaan ook maar in de weekenden werken.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op zaterdag werken kan fijn zijn als je toch niks gaat doen en depri wordt achter je laptop
Ik zat tegen een burn-out aan. Dan kan je echt nergens meer van genieten. Dan heb je niet eens meer zin in de activiteiten die je heel leuk vond - kan je je een Borte voorstellen die ineens geen macarons van Poptasi wil weten? Dat dus...quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zat tegen een burn-out aan. Dan kan je echt nergens meer van genieten. Dan heb je niet eens meer zin in de activiteiten die je heel leuk vond - kan je je een Borte voorstellen die ineens geen macarons van Poptasi wil weten? Dat dus...
Zoiets heb ik dus meegemaakt (niet met macarons of eten, maar goed)...quote:
Het ligt niet bepaald in het centrum...quote:Op zondag 2 maart 2014 13:24 schreef Crip het volgende:
Vrijdag langs poptasi. Waar ligt poptasi ong btw Borte.
Vanaf CS is het een klein stukje met de tram.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het ligt niet bepaald in het centrum...
https://www.google.nl/map(...)0:0xa3092653a57a73f6
Hm vanaf centraal ongeveer 20 min met de tram. Is opzich wel te doen ^^quote:Op zondag 2 maart 2014 13:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het ligt niet bepaald in het centrum...
https://www.google.nl/map(...)0:0xa3092653a57a73f6
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rakiquote:Op zondag 2 maart 2014 13:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is Raki? De tegenhanger van Ayran?
De letter 'ı' wordt volgens wiki uit een stomme 'e'.quote:Raki (Turks: rakı, uitspraak rakke)
Hm. Waarom zijn ze in de fles doorzichtig en in het glas is het opeens wit? What is this for magic.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Raki
[..]
De letter 'ı' wordt volgens wiki uit een stomme 'e'.
Het is de alcoholische variant van Ayran inderdaad.
Water + raki = witquote:Op zondag 2 maart 2014 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm. Waarom zijn ze in de fles doorzichtig en in het glas is het opeens wit? What is this for magic.
afgelopen nacht van genoten, met tapas, ohhhhhquote:Op zondag 2 maart 2014 13:35 schreef Crip het volgende:
Anijs is al om te kotsen en dan samen in alcohol lijkt me al helemaal awful.
Je hebt whiskey en whiskey.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:36 schreef xaban06 het volgende:
Dat men whiskey kan drinken zeg, goor spul
http://en.wikipedia.org/wiki/Ouzo_effectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |