Ok tnx. Zal wel reclame zijn geweest toen ik er langs zapte.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport heeft het altijd wel, als het op de Duitse tv is is het ARD of ZDF.
Dat denk ik ook niet. Het zou me dan weer niet verbazen als Northug nog terugzakt tot de 4e plek.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef Leatherface het volgende:
Een half minuutje is een jump die in theorie nog wel te maken is, hoewel ik van met name Johnsrud niet verwacht dat-ie inzakt.
Northug heeft het in het verleden nooit denderend gedaan op die klim. Vaak genoeg ingehaald door Cologna en Bauer op die klim.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Het zou me dan weer niet verbazen als Northug nog terugzakt tot de 4e plek.
En Halfvarsson is nou ook niet bepaald een topklimmerquote:Op zondag 11 januari 2015 12:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Northug heeft het in het verleden nooit denderend gedaan op die klim. Vaak genoeg ingehaald door Cologna en Bauer op die klim.
Belov komt ook niet dichterbij.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Halfvarsson is nou ook niet bepaald een topklimmer
Bij mijn vorige post dacht ik daar even niet aan, maar ik denk niet dat Halfvarsson voorbij Northug gaat.
Op dat steilste stuk is het ook echt een kwestie van stappen, glijden zit er niet meer inquote:
vraag is wel een beetje of dit nog echt langlaufen is of steile wand klimmenquote:Op zondag 11 januari 2015 12:27 schreef heywoodu het volgende:
Mooie quote van de Eurosport-commentator: "Halfvarsson kijkt naar boven en vraagt zich af, hoe lang duurt deze ellende nog!?"
quote:
Die deed het ook al goed in Sotsji op de 30 km.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zesde tijd opvallend genoeg voor de Spaanse Laura Orgue met 19:21, die van de 33e naar de 28e plek stijgt
Dit is toch de langste afstand van de 3 in Seefeld? Hoe het dit seizoen zit weet ik niet echt, maar in vorige winters verloor Klemetsen op de ski's wel regelmatig heel veel tijdquote:Op zondag 18 januari 2015 11:39 schreef Columbiafan het volgende:
Klemetsen met 2 uitstekende sprongen 1:30 voorsprong na het skispringen op Frenzel (die enorm pech had bij zijn eerste sprong met zeer slechte wind). Lijkt me niet dat hij nog bijgehaald zal worden
Vorig jaar 31 seconden op Frenzel verloren, die toen als 2de startte in de afsluitende 15 km met 10 seconden achterstand. Klemetsen verloor toen 2.18 op Kokslien, 2.14 op Pittin (die beiden op meer dan 3 minuten starten vandaag). Riessle was 1.20 sneller en start vandaag op 2 minutenquote:Op zondag 18 januari 2015 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is toch de langste afstand van de 3 in Seefeld? Hoe het dit seizoen zit weet ik niet echt, maar in vorige winters verloor Klemetsen op de ski's wel regelmatig heel veel tijd
Wat was er dan met Jacobsen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:27 schreef Columbiafan het volgende:
Jacobsen wint bij haar terugkeer in de wereldbeker meteen de 10 km freestyle (bij afwezigheid van Bjoergen, Johaug, Weng, Haga). Steira bij haar eerste wereldbeker van het seizoen 5de. Kowalczyk compleet weggeblazen; 36ste op 2.44
Was totaal uit vorm in het begin van het seizoen en besloot dan maar een lange trainingspauze in te lassen.quote:
Jammer genoeg niet, via de FIS-ticker moeten volgenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Eurosport zendt het dit jaar toch niet uit?
Balen, ik had echt heel graag het schansspringen willen zien met de broertjes Prevc in 1 teamquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, via de FIS-ticker moeten volgen
Junioren WK skispringen morgen wel op Eurosport hoor, geen zorgenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Balen, ik had echt heel graag het schansspringen willen zien met de broertjes Prevc in 1 team
Ik kan me herinneren dat in elk geval het langlaufen vorige keer wel uitgezonden werd, of ik moet in de war zijn met de Universiade (maar volgens mij ben ik daar niet mee in de war)
Mooi, zo vaak zie je de Nederlanders ook niet op tvquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Junioren WK skispringen morgen wel op Eurosport hoor, geen zorgen![]()
Vraag me af of Domen Prevc wel geselecteerd wordt voor de wedstrijd morgen, zijn sprongen bij de training waren niet zo overtuigend. Waarom doet Niko Kytoesaho hier trouwens niet mee? Zijn resultaten in de COC deden mij toch hopen op een start hier in Almatyquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Balen, ik had echt heel graag het schansspringen willen zien met de broertjes Prevc in 1 team
Ik kan me herinneren dat in elk geval het langlaufen vorige keer wel uitgezonden werd, of ik moet in de war zijn met de Universiade (maar volgens mij ben ik daar niet mee in de war)
Kalla deelt wel een ferme tik uit aan de gehele Noorse equipe, dat belooft wat voor de WKquote:Op zondag 15 februari 2015 11:01 schreef heywoodu het volgende:
Bjoergen wint de World Cup. Wat een epische strijd was dat dit seizoen.
Ik zag het en dacht eens kijken naar die Marit Bjorgen, google ik en schrik ik me een hoedje ... Wat een beest is dat .....quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:35 schreef heywoodu het volgende:
Het WK is vandaag begonnen (of nou ja, gisteren eigenlijk met de kwalificaties) en we zijn inmiddels volop bezig met de sprints (klassiek)
Waarbij aangetekend mag worden dat ze speciaal voor die foto poseerde met volledig aangespannen spierenquote:Op donderdag 19 februari 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het en dacht eens kijken naar die Marit Bjorgen, google ik en schrik ik me een hoedje ... Wat een beest is dat .....
[ afbeelding ]
What the fuck. Nog echt d'r naam ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die een bazennaam heeft als Dakota Blackhorse-Von Jess zie ik graag winnen
Zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
What the fuck. Nog echt d'r naam ook.
Northug is een geweldige langlaufer, wat een formidabele atleetquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:22 schreef heywoodu het volgende:
En ik heb helemaal niks met Northug, maar dit was wel echt een geniale gouden medaille
Dan moet wel gezegd worden dat Harvey waarschijnlijk de titel had gepakt als hij een ander spoor had gekozen en niet op 30m van de finish nog achter Northug vandaan moest komen, maar toch, wat een heerlijke finale
Grabaak lijkt me samen met Frenzel de grote favoriet, waarbij Frenzel het nadeel heeft van een veel minder sterke eindsprint. Wordt immens spannend, kijk er enorm naar uit. Duimen voor Eric hierquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:55 schreef koloskabouter het volgende:
Nou, Frenzel aan de leiding na het springen. Benieuwd wie daar nog bij in de buurt komt over een uurtje. Graabak misschien, maar die staat ook al op een minuut. De anderen die binnen in een minuut staan (o.a. Lamy Chappuis, Watabe, Rydzek) lijken me bij het langlaufen niet beter.
Ah, wilde net opzoeken hoe laat dat begon. Ik kon het springen niet zien, maar het langlaufen is dus niet uitgesteld omdat het springen later was?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:55 schreef koloskabouter het volgende:
Nou, Frenzel aan de leiding na het springen. Benieuwd wie daar nog bij in de buurt komt over een uurtje. Graabak misschien, maar die staat ook al op een minuut. De anderen die binnen in een minuut staan (o.a. Lamy Chappuis, Watabe, Rydzek) lijken me bij het langlaufen niet beter.
Ik citeerde daarmee de commentator, dus ik hoop dat die het bij het rechte eind had.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:16 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ah, wilde net opzoeken hoe laat dat begon. Ik kon het springen niet zien, maar het langlaufen is dus niet uitgesteld omdat het springen later was?
Vond dat die Duitse commentator érg lang over Frenzel bleef zeuren, voordat hij doorkreeg dat Rydzek wel bijzonder goed gepositioneerd zat.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:20 schreef heywoodu het volgende:
Nu baal ik echt dat ik mijn tv op pauze had gezet op Eurosport ipv de Duitse tv![]()
![]()
Fantastische medaille ook voor Pittin
Zekerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:07 schreef Columbiafan het volgende:
Geweldige sfeer daar in Falun trouwens
Ik geniet er best wel van jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Best goed om te zien dat je niet zomaar alle nummers mee kunt pakken.
Jonguhquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:32 schreef komrad het volgende:
[..]doe je dat ook als Laura parkeert straks
hap hapquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jonguh
Dat is toch een totaal ander verhaal dan iemand als Bjoergen die met hetzelfde gemak alles wint
lekkere schreeuw ookquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:41 schreef heywoodu het volgende:
En iedereen weer voor pampus op de grond, dat maakt langlaufen ook zo mooi
weng valt ook zwaar tegenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:42 schreef heywoodu het volgende:
1-2-3 en dan een enorm gat naar de rest is niet zo vreemd, maar dat Bjoergen daar niet bij zit...
Zou ze ziek zijn ofzo?
Oh ja, nu je het zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |