Cologna heeft een beetje een dubieuze entourage met die Marc Biver.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over Cologna zit ik al een tijd een beetje met gemengde gevoelens
Geblesseerd, dus het halve seizoen niet in actie, en dan vlak voor de Spelen terugkomen en in Zwitserland alweer iedereen op minuten zetten, eerste World Cup bijna winnen en dan 2 keer goud in Sochi (wat zonder skibreuk misschien nog wel meer was geweest)
Als het over wielrennen ging zou het dubieus genoemd worden..
Legkov heeft ook wel een aparte curve eigenlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Cologna heeft een beetje een dubieuze entourage met die Marc Biver.
Ik vind dat hij ook een merkwaardige carričresprong maakte. In 2008/2009 maakte hij in één winter de stap van iemand die sporadisch een top tien-klassering behaalde naar winnaar van de algemene WB. Nu gold Cologna wel als talent, maar het was in heel korte tijd een enorme stap van het relatieve niets naar de beste ter wereld zijn.
Northug heeft daar langer over gedaan, om uit te groeien tot iemand die de hele winter mee kon strijden in de klassementen. Ook bij mensen als Hellner en zelfs die Russen (die toch wel verdacht worden) ging de ontwikkeling geleidelijker.
Vooral wisselvallig, maar in 2010 was hij wel redelijk goed op de Spelen. Zijn progressie in 2007 is inderdaad wel raar, van 95 naar twee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Legkov heeft ook wel een aparte curve eigenlijk
[ afbeelding ]
Ja maar ik vind het net zo leuk en ik ben een Veluwenaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:24 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben wel echt een koek en zopie-autist dat ik als Brabander zo fanatiek met deze sport meeleef.
Ik denk dat je met het aantal vaste volgers van langlaufen in Nederland een bioscoop kunt vullen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het net zo leuk en ik ben een Veluwenaar
Dat denk ik ook. Maar goed, ik vind het wel leuk zo eigenlijk, als het zoals voetbal is kun je een topic als dit ook niet meer fatsoenlijk volgenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk dat je met het aantal vaste volgers van langlaufen in Nederland een bioscoop kunt vullen.
Het is wel leuk om een beetje incrowd te zijn, toch? Net zoals met Prinz Hubertus en de voorgevel van Gossner. De meesten hier hebben nog nooit van die laatste gehoord.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar goed, ik vind het wel leuk zo eigenlijk, als het zoals voetbal is kun je een topic als dit ook niet meer fatsoenlijk volgen
Niet alleen de voorgevelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:29 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is wel leuk om een beetje incrowd te zijn, toch? Net zoals met Prinz Hubertus en de voorgevel van Gossner. De meesten hier hebben nog nooit van die laatste gehoord.
Nu Lara Gut nog.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet alleen de voorgevel![]()
Gössner sowieso
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet alleen de voorgevel![]()
Gössner sowieso
Dat ga ik niet overleven vrees ik.quote:
Zo'n grote prijs verdiende ze wel eens. Op de Spelen en WK's wordt ze er vaak uit gespurt door Bjoergen en Kowalczyk, die meer een eindschot hebben. Maar dit is een grote vis om binnen te hengelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:14 schreef heywoodu het volgende:
En zo wint Johaug haar eerste World Cup-titel.
Zeker terecht. Heel het seizoen goed geweest. Op de Spelen had ie vast op meer gerekend, maar daar was Johnsrud Sundy feitelijk ook de enige goede Noor op de lange afstanden.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:35 schreef heywoodu het volgende:
Sundby wint de laatste wedstrijd, de absoluut terechte winnaar van de World Cup.
Yep, dat was inderdaad een verrassing destijds. Beckie Scott was in die tijd juist het grote kanon van Canada.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:16 schreef heywoodu het volgende:
Chandra Crawford stopt ermee. Won in Turijn verrassend de olympische titel op de sprint.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, dat was inderdaad een verrassing destijds. Beckie Scott was in die tijd juist het grote kanon van Canada.
Standaardvraag ieder WB-weekeinde: wat zijn de poker stakes van Northug?quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:19 schreef heywoodu het volgende:
De sportwinter wordt vandaag dan echt op gang geschoten en dus begint ook het langlaufen en de noordse combinatie weer![]()
Vanaf 12:00 gaan de langlaufers (m/v) sprinten in Kuusamo.
De Kombinierer gaan om 10:30 van de schans, ook in Kuusamo, en zullen om 14:30 aan het langlaufen gaan beginnen.
Hiervoor verwijs ik naar Eurosport en waarschijnlijk ook ZDF, wat vandaag wel een paar uur SPORTextra met wintersport heeft zoals het hoort.
Dat donkere koude Kuusamo, moet bij die beelden daarvan altijd aan deze film denken:quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:19 schreef heywoodu het volgende:
De sportwinter wordt vandaag dan echt op gang geschoten en dus begint ook het langlaufen en de noordse combinatie weer![]()
Vanaf 12:00 gaan de langlaufers (m/v) sprinten in Kuusamo.
De Kombinierer gaan om 10:30 van de schans, ook in Kuusamo, en zullen om 14:30 aan het langlaufen gaan beginnen.
Hiervoor verwijs ik naar Eurosport en waarschijnlijk ook ZDF, wat vandaag wel een paar uur SPORTextra met wintersport heeft zoals het hoort.
Ik had hem eigenlijk al iets eerder verwacht, bij het rodelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:29 schreef Leatherface het volgende:
Kijk, daar kun je dan ook de klok op gelijkzetten. Dat Columbiafan dan uit zijn zomerslaap ontwaakt.
Als Johaug nou ook nog gaat leren sprinten...quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:28 schreef Columbiafan het volgende:
Noorse vrouwen overigens 1 tot 6 in de kwalificatie van de klassieke sprint, Johaug 9de
En 2, 3, 4, 6, 8, 9 bij de mannen. De wax is in elk geval primaquote:Op zaterdag 29 november 2014 11:28 schreef Columbiafan het volgende:
Noorse vrouwen overigens 1 tot 6 in de kwalificatie van de klassieke sprint, Johaug 9de
Afschaffen, veel te veel dominantie!!1quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:32 schreef heywoodu het volgende:
Brandsdal verslaat Northug op de streep, Noorwegen 1, 2, 3, 4
[PS] Een 1-2-3-4-5-6 voor de Russenquote:Op zondag 30 november 2014 10:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afschaffen, veel te veel dominantie!!1
#schaatsengezeur
Ook afschaffen!quote:Op zondag 30 november 2014 10:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[PS] Een 1-2-3-4-5-6 voor de Russen
dat kun je wel zeggen. Met de wax zal ook weinig mis zijn.quote:
Zes Noorse vrouwen in de top 7quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:16 schreef heywoodu het volgende:
Johaug verslaat Bjoergen op 0,3 seconde
matigquote:Op zondag 14 december 2014 16:10 schreef heywoodu het volgende:
1-2-3-4-5'je voor de Noorse vrouwen bij de sprint in Davos, de mannen worden slechts 1e, 2e en 3e
Die uitslag van de finalequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Bij dit soort berichten denk ik direct aan doping.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef heywoodu het volgende:
Olympisch kampioen Legkov mist Tour de Ski
Ik ook wel een beetje, maar ik word wel weer wat gerustgesteld als ik lees dat hij wel is afgereisd naar Duitslandquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij dit soort berichten denk ik direct aan doping.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Hier trouwens een handige uitleg van het format/de formats van de wedstrijden inclusief tijdschemaHandig inderdaad. Heb me voorgenomen het deze keer eens intensief te gaan volgen, maar heb eigenlijk geen idee hoe 't precies in elkaar steekt, dus dit ga ik even doorlezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het heel kort: Zie het als een soort Tour de France/Giro d'Italia etc, maar dan voor langlaufersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:55 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Handig inderdaad. Heb me voorgenomen het deze keer eens intensief te gaan volgen, maar heb eigenlijk geen idee hoe 't precies in elkaar steekt, dus dit ga ik even doorlezen.
Zoiets had ik al begrepen. (Maar ook niet erg veel meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het heel kort: Zie het als een soort Tour de France/Giro d'Italia etc, maar dan voor langlaufers
Die kwam op ZDF niet langs denk ik, niet gezienquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:44 schreef Columbiafan het volgende:
Wat beteken die gele kaartjes naast sommige namen op de startlijst eigenlijk?
Debertolis, Haag, Mononen, Weng en Johaugquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kwam op ZDF niet langs denk ik, niet gezien
Enig idee bij welke namen het stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |