quote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb sinds eergisteren een stuk of tien Redcat-topics van jou gelezen.
Buurkatten weten wel beter dan mijn tuin te bezoeken.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef Cat22 het volgende:
Open slabak!![]()
![]()
![]()
Schitterend dat je Binkie vertrouwt maar in hoeverre vertrouw je bezoekende buurkatten?![]()
Ik vertrouw mijn eigen katten zo ver als ze kunnen springen. En dat is heeeeeeeeeeeeeel veel vertrouwen.![]()
En toch blijf je volhouden dat Binkie niet springt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Buurkatten weten wel beter dan mijn tuin te bezoeken..
We hebben groen! In de niet vernietigde krulsla-kattenbak:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:23 schreef Cat22 het volgende:
En toch blijf je volhouden dat Binkie niet springt?![]()
TVP voor foto's van vernietigde slabak

54???? Hoeveel ruimte heb je dan wel niet? Ga je alleen tomatenplanten kweken??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb 54 plastic koffiekopjes met in elk 1 tomatenzaadje op een zonnig warm plekje staan, verschillende soorten.
Denk dat max de helft wat wordtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
54???? Hoeveel ruimte heb je dan wel niet? Ga je alleen tomatenplanten kweken??

De krulslakattenbak ziet al aardig groen.quote:
Ruim voor je gaat serveren. Want kattenbakkrulsla klinkt niet zo fris.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De krulslakattenbak ziet al aardig groen.. Maar wanneer moet ik gaan ompotten?
Ik heb de bak uiteraard wel grondig gereinigd voor gebruik.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Ruim voor je gaat serveren. Want kattenbakkrulsla klinkt niet zo fris.
Dank je wel! Ook voor de tips. Al was ik niet van plan om munt te planten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Dit moet uiteraard gevolgd worden! Wat een wereld-topic, nu al!
Tipje mijnerzijds... Laat je niet verleiden die framboos in de grond te zetten mocht hij uit zijn pot groeien want hij woekert als een gek en komt dan ineens op de vreemdste plaatsen op.Ditzelfde geld trouwens ook voir munt. Ook nooit zomaar los piten, altijd in een pot!
Erg leuk ook om zelf te doen.quote:
Klopt. Brocolli bv kan je het beste op de markt kopen. Is bij mij vorig jaar mislukt aangezien er geen bloem in kwam. Schijnt nogal specifiek opgekweekt te moeten worden. En je kan Brocolli ook goed in potten kweken.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oost-Indische kers is ook makkelijk te telen en de bloemen zijn eetbaar:
[ afbeelding ]
Ook zijn nu op de markt "pluggen" te krijgen van verschillende planten, dan hoef je het opkweken achter glas niet zelf te doen.
Neah, als er niets komt, gaat er iets anders de pot in. Hoe zit het trouwens met pepers? Net als paprika zeker?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Japie77 het volgende:
Tipje voor je:
Die Aubergine gaat niet opkomen zo, veel te koud. Dat is een van de meest warmteminnende planten. Koop een vensterbankkasje en probeer ze daarin op te kweken. Geld ook voor paprika, komkommer, tomaat, courgette.
Bruut!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neah, als er niets komt, gaat er iets anders de pot in. Hoe zit het trouwens met pepers? Net als paprika zeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |