quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Jup beetje vanillesuiker erdoor voor de smaak, maar dat had ik niet dus ik had een schepje gewone suiker gedaanquote:Op zondag 2 maart 2014 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb ook zin in wentelteefjes![]()
hoe maak je die ook weer?![]()
ei met melk en kaneel enzo mengen en dan brood erin dopen toch?en dan bakken?
Een ei loskloppen, 150 ml melk erbij, beetje (vanille)suiker en kaneel erdoor. Vier uitgedroogde witte boterhammen erin wentelen en de stapel brood in t bord laten staan totdat al het vocht opgenomen is. Op halfhoog vuur bakken in een ruime koekenpan.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb ook zin in wentelteefjes![]()
hoe maak je die ook weer?![]()
ei met melk en kaneel enzo mengen en dan brood erin dopen toch?en dan bakken?
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup beetje vanillesuiker erdoor voor de smaak, maar dat had ik niet dus ik had een schepje gewone suiker gedaan
Ah mooiquote:Op zondag 2 maart 2014 10:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Een ei loskloppen, 150 ml melk erbij, beetje (vanille)suiker en kaneel erdoor. Vier uitgedroogde witte boterhammen erin wentelen en de stapel brood in t bordlaten staan totdat al het vocht opgenomen is. Op halfhoog vuur bakken in een ruime koekenpan.
Niet voor jezelf?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ah mooi
maar eens een keer iemand ermee verrassen![]()
Wahhaaha soms welquote:Op zondag 2 maart 2014 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch niet verrassen?
Nooit een cadeautje gehad van Dronken Aldo aan Nuchtere Aldo?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik verras mijzelf meestal als ik weer eens mijzelf op een onmogelijke manier ergens aan stoot ofzoquote:
Zoals een plakkaat kots waar je met je blote voeten instapt na een avond stevig zuipen?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Nooit een cadeautje gehad van Dronken Aldo aan Nuchtere Aldo?
JA bijvoorbeeld..... Lompe lola actiesquote:Op zondag 2 maart 2014 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verras mijzelf meestal als ik weer eens mijzelf op een onmogelijke manier ergens aan stoot ofzo
Ik dacht dat jij zin had in wenstelteefjes...dus dat je ze voor jezelf zou gaan bakken.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel eens wakker geworden met een half broodje döner in de koelkast waarvan ik niet wist hoe die daar kwamquote:Op zondag 2 maart 2014 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit een cadeautje gehad van Dronken Aldo aan Nuchtere Aldo?
en datquote:Op zondag 2 maart 2014 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een plakkaat kots waar je met je blote voeten instapt na een avond stevig zuipen?
Eerst even een proefrun, voordat ik iemand smerige dingen voorschotel bedoel je?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zin had in wenstelteefjes...dus dat je ze voor jezelf zou gaan bakken.
Nee, wel gehad dat ik 's ochtends mijn mail bekeek en ontdekte dat ik wat had besteld bij een sexshopquote:Op zondag 2 maart 2014 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een plakkaat kots waar je met je blote voeten instapt na een avond stevig zuipen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, wel gehad dat ik 's ochtends mijn mail bekeek en ontdekte dat ik wat had besteld bij een sexshop
Een schommel?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, wel gehad dat ik 's ochtends mijn mail bekeek en ontdekte dat ik wat had besteld bij een sexshop
Wel een leuk speeltje?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas nietquote:
Veel plezier van gehad jequote:
Niet nodig, dat kun je wel. Je moet alleen niet fok!ken tijdens het bakken, dan branden ze aan.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Eerst even een proefrun, voordat ik iemand smerige dingen voorschotel bedoel je?
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
OMG OMG
mijn droomhuis is weer beschikbaar....zeker de huidige kopers niet de financiering rond kunnen krijgen
zal ik nog een geheim ingrediënt toevoegen?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet nodig, dat kun je wel. Je moet alleen niet fok!ken tijdens het bakken, dan branden ze aan.
KOPEN KOPEN KOOOOOPPPPPEEEEENNNNNNquote:Op zondag 2 maart 2014 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
OMG OMG
mijn droomhuis is weer beschikbaar....zeker de huidige kopers niet de financiering rond kunnen krijgen
Dat kan nietquote:Op zondag 2 maart 2014 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
KOPEN KOPEN KOOOOOPPPPPEEEEENNNNNN
Scheut raki of ouzo?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik nog een geheim ingrediënt toevoegen?
Cooking with cumquote:Op zondag 2 maart 2014 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik nog een geheim ingrediënt toevoegen?
graag gedaanquote:Op zondag 2 maart 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
Door jullie ontbijtverhalen heb ik nu zin in crepe Suzettes. Bedankt he?
hmm lekker.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:37 schreef Barbusse het volgende:
Door jullie ontbijtverhalen heb ik nu zin in crepe Suzettes. Bedankt he?
quote:
Ik ook. Maar dat spreekt voor zichquote:
ik ben echt een wrakquote:
Weet ikquote:
verkleed als Esmeralda?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben echt een wrak
Ik was heel mooi gisteren
Zo lekker, jeweetsquote:
Oke, wachtquote:
Picsquote:Op zondag 2 maart 2014 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben echt een wrak
I hate my sick and twisted mind for this!!quote:Op zondag 2 maart 2014 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik poep altijd konijntjes, wil je dat zien?
de moeder toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:46 schreef PeuRac het volgende:
Dan Ik zou niet weten welke zus ik moest kiezen
[ afbeelding ]
Mag jij de minderjarige, die hoef ik in elk geval niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
De tweede van links is iig een mooi voorbeeldje jailbait. Met of zonder ziel.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I hate my sick and twisted mind for this!!
Yes please
Die zou ik ook mn bed niet uit schoppen Neequote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag jij de minderjarige, die hoef ik in elk geval niet.
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De tweede van links is iig een mooi voorbeeldje jailbait. Met of zonder ziel.
Nog gescoord?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben echt een wrak
Welke van de 4quote:Op zondag 2 maart 2014 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag jij de minderjarige, die hoef ik in elk geval niet.
nee johquote:
Heb niet gevierd.quote:
Ja, kom op heujquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Appelflappen als ontbijt![]()
Goedemorgen
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goedemorgen
bakje smaakloze vla als ontbijt
Fas was saai. Die lag al op bedquote:Op zondag 2 maart 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik nog hete afspraakjes gemist tussen TGND en Fas?
Veel plezierquote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Op naar schiphol, vliegtuigjes kijken met de jongens.
Mwoah, de antibiotica voor mijn ontstoken verstandskies begint eindelijk te werken, dus ik kan mezelf weer nuttig makenquote:
Teleurstelling, dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fas was saai. Die lag al op bed
Sws FB spelletjesquote:Op zondag 2 maart 2014 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die zo verslaafd zijn aan die FB-spelletjes dat ze extra profielen gaan aanmaken
Ontstoken verstandskiesquote:Op zondag 2 maart 2014 12:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mwoah, de antibiotica voor mijn ontstoken verstandskies begint eindelijk te werken, dus ik kan mezelf weer nuttig makenmaar ik proef bijna niets meer door de bijpassende mondspoeling
![]()
maar voor de rest wel goeden bij jou?
Ik speel ze zelf ookquote:Op zondag 2 maart 2014 12:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sws FB spelletjesdat muziek raad spel toen was nog wel leuk maar al die andere spelletjes
![]()
Jup, ik mag over 3 weken naar de kaakchirurgquote:Op zondag 2 maart 2014 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ontstoken verstandskiesAl een afspraak om die eruit te laten halen? Die van mij moest er in ieder geval onmiddelijk uit zodra de ontsteking weg was (en toen trok 'ie nog de verkeerde ook
)
Hier goed!![]()
Achja voor de rest kan ik mij er niet druk om maken. Mijn leven is al interessant genoeg.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik speel ze zelf ook![]()
Maar ik ga echt niet nog 3 profielen mijn eigen naam, 2 voor mijn kind van 2 jaar oud, 2 voor mijn man, en 2 voor mijn moeder aanmaken zodat ik kan spelen
Vergeet niet dat ze meestal ook voor elk huisdier eentje aanmaken!quote:Op zondag 2 maart 2014 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik speel ze zelf ook![]()
Maar ik ga echt niet nog 3 profielen mijn eigen naam, 2 voor mijn kind van 2 jaar oud, 2 voor mijn man, en 2 voor mijn moeder aanmaken zodat ik kan spelen
Ja. Maar nu is alles eruit. Wordt het gesneden? Dan staat je namelijk flinke napijn te wachten nogquote:Op zondag 2 maart 2014 12:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jup, ik mag over 3 weken naar de kaakchirurgde verkeerde getrokken
mooi mooi
Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 2 maart 2014 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar nu is alles eruit. Wordt het gesneden? Dan staat je namelijk flinke napijn te wachten nog
Zit 'ie nog onder je tandvlees?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeMijn tandarts zei: ow jee, dat is flink ontstoken, ik kan hier niks aan doen dus ik verwijs je door. Doei
Ik moest naar de tandarts, had 2 nachten bijna niet geslapen van de pijnquote:
jaquote:Op zondag 2 maart 2014 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zit 'ie nog onder je tandvlees?
Dan wordt 'ie gesnedenquote:
zeker een hele week als een melaatse met de andere kant eten?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan wordt 'ie gesneden![]()
Sorry, ik lach omdat ik weet hoe kut dat is
Als je kán kauwen, überhauptquote:Op zondag 2 maart 2014 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker een hele week als een melaatse met de andere kant eten?
quote:
Sowieso is de tweede dag de napijn het ergste. Ik had de eerste keer 2 weken last, de tweede keer (beter voorbereid enzo) hooguit een week. Het verschilt inderdaad per persoon, maar hou rekening met het ergste, kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb trouwens ook mensen gesproken die er maar 1 dag last van haddenDus ik hoop daarop
ALs die ontsteking weg is, ik genoeg pijnstillers, doekjes, vla, soep, zachte witte bolletjes en ijs in huis heb zal het vast meevallenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso is de tweede dag de napijn het ergste. Ik had de eerste keer 2 weken last, de tweede keer (beter voorbereid enzo) hooguit een week. Het verschilt inderdaad per persoon, maar hou rekening met het ergste, kan het alleen maar meevallen
En de dag van de afspraak NIET spoelen, en niet eigenwijs toch iets gaan eten als de verdoving nog werkt, want dat gaat geheid in je wond zitten (daardoor duurde de eerste keer 2 wekenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ALs die ontsteking weg is, ik genoeg pijnstillers, doekjes, vla, soep, zachte witte bolletjes en ijs in huis heb zal het vast meevallen
plus ik ben heel die week vrij, dus ik mis niks belangrijks
even noteren ditquote:Op zondag 2 maart 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En de dag van de afspraak NIET spoelen, en niet eigenwijs toch iets gaan eten als de verdoving nog werkt, want dat gaat geheid in je wond zitten (daardoor duurde de eerste keer 2 weken) En als je mag spoelen (na een nachtje dus) zou ik dat met water doen waarin 2 theelepels zout zijn opgelost. Dat heeft er bij mijn tweede keer voor gezorgd dat het me 100% meeviel
Dat wordt een week lang soep en vla etenquote:Op zondag 2 maart 2014 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ALs die ontsteking weg is, ik genoeg pijnstillers, doekjes, vla, soep, zachte witte bolletjes en ijs in huis heb zal het vast meevallen
plus ik ben heel die week vrij, dus ik mis niks belangrijks
Arme jijquote:Op zondag 2 maart 2014 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest naar de tandarts, had 2 nachten bijna niet geslapen van de pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |