quote:Op zondag 2 maart 2014 09:24 schreef Burdie het volgende:
We hebben een zoon.
Hij heeft netjes gewacht tot carnaval.
Details volgen nog.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eerste pakje gevonden!
[ afbeelding ]
Likequote:Op zondag 2 maart 2014 11:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eerste pakje gevonden!
[ afbeelding ]
Jaaaaa! Ik krijg een zoonquote:Op zondag 2 maart 2014 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, Fazzoletti/StefanieV/Kursor/Take_A_Picture/Thistleweed --> van jullie eigenlijk bekend of jullie een jongen of meisje krijgen? /nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei
zoontjesquote:Op zondag 2 maart 2014 11:32 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik krijg een zoon![]()
![]()
Wat een schattig 1e pakje!! Ik heb ook van de week ons 1e pakje gescoord
Jaaah, is bekendquote:Op zondag 2 maart 2014 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, Fazzoletti/StefanieV/Kursor/Take_A_Picture/Thistleweed --> van jullie eigenlijk bekend of jullie een jongen of meisje krijgen? /nieuwsgierig
Maar als het nog niet droog is moet je even afwachten hoor, dat kan heel veel verschil maken!quote:Op zondag 2 maart 2014 13:35 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zal morgen als het droog is een foto proberen te maken...
Mijn vriend vindt het prachtig, ik kan wel janken
Wij krijgen als het goed is een baby! Geen idee of het een jongen of een meisje is, alhoewel m'n dochter er heilig van overtuigd is dat ze een zusje krijgtquote:Op zondag 2 maart 2014 10:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Das een heul mooie naam hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef Kursor het volgende:
[..]
Wij krijgen als het goed is een baby! Geen idee of het een jongen of een meisje is, alhoewel m'n dochter er heilig van overtuigd is dat ze een zusje krijgt....en ze gaat Lisa heten. We proberen haar wel steeds uit te leggen dat het ook best een broertje zou kunnen worden (en namen durven we d'r echt niet te vertellen!).
Nee liever niet. Toch bedankt om te vragenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:33 schreef marel88 het volgende:
[..]
Done!
En Fazz, TW en Stefanie, willen jullie het ook in de OP achter jullie naam?
Voor mij hoeft het ook niet Marelquote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Nee liever niet. Toch bedankt om te vragen
Ik heb het eerste pakje ook al klaarhangen hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef Amsel het volgende:
Pfff, misschien heb ik mezelfs een beetje overschat met zolder opruimen gisteren en carnaval vandaag. M'n rug is niet blij!
Ik heb eigenlijk ook al een eerste pakje op het oog, met nog 23 weken te gaan![]()
Ik had nog zo bedacht dat ik een heel nuchtere zwangere zou zijn, dat we tijd zat hebben om alles te kopen, dat ik me niet zou laten meeslepen tot na de 20-weken-echo... Maar het lukt me niet zo goed
jij bent geen referentie, je had al pakken luiers met tien weken en een een kinderwagen voor je zwanger wasquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb het eerste pakje ook al klaarhangen hooren nog 24 weken te gaan
maar hij is zoooo lief en leuk en
ja, precies, ik heb nog tijd zat toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:34 schreef StefanieV het volgende:
SQ ik ben pas echt spullen beginnen kopen op 20 weken.. De buggy had ik al gekocht, buitenkansje maar al de rest heb ik gewacht..ik wou het lot niet tarten en door het bloedverlies toch zolang mogelijk gewacht. Nu is er geen houden meer aan ;-)
Tuurlijk heb je tijd zatquote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, precies, ik heb nog tijd zat toch?
En zo kan ik ook mooi even sparen, denk ik dan maar
Ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Nee liever niet. Toch bedankt om te vragen
Ik heb een baaldag vandaag.. Ik loop al de ganse dag te wenen, ben doodmoe.. W is gaan verbouwen en het was mooi weer en ik wou eigenlijk wandelen maarja het huis moet af en mijn hormonen waren niet blij en en en... De ganse morgen al tranen, wss ook slaaptekort was nogal laat vannacht, en nu een hoofd vol watten..
Ik ben nog geen 12 weken zwanger en heb ook al een paar rompertjes en sokjes enzoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:37 schreef Amsel het volgende:
Pfff, misschien heb ik mezelfs een beetje overschat met zolder opruimen gisteren en carnaval vandaag. M'n rug is niet blij!
Ik heb eigenlijk ook al een eerste pakje op het oog, met nog 23 weken te gaan![]()
Ik had nog zo bedacht dat ik een heel nuchtere zwangere zou zijn, dat we tijd zat hebben om alles te kopen, dat ik me niet zou laten meeslepen tot na de 20-weken-echo... Maar het lukt me niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |