En de klokkenluiders werden direct ontslagen.quote:Op zondag 2 maart 2014 08:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ach, bij de bouw van de A2-tunnel in Maastricht gebeurt precies hetzelfde. Alleen geen haan die er naar kraait.
Dat is nog het meest schandalige jaquote:Op zondag 2 maart 2014 09:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En de klokkenluiders werden direct ontslagen.
ging in dat geval om o.a. portugezen en als puntje bij paaltje komt.....dan laten we het bedrijf failliet gaan he.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is nog het meest schandalige ja
WTF, een gevangenisstraf omdat je lonen te laag zijn?quote:Op zondag 2 maart 2014 08:46 schreef Halcon het volgende:
De verantwoordelijken hangt een gevangenisstraf van vijftien jaar boven het hoofd.
Mja, mits mensen er vrijwillig voor kiezen, zou het mogelijk moeten zijn natuurlijk. Als mensen voor een dergelijke prijs arbeid willen verrichten, wat is dan precies het probleem?quote:Op zondag 2 maart 2014 09:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
WTF, een gevangenisstraf omdat je lonen te laag zijn?
Die werknemers kiezen er toch zelf voor om daar te blijven werken?
Mja, liever dat ze voor 4 euro per uur in de autosector werken dan dat ze op straat gaan liggen bedelen of gaan skimmen.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Als ik die rechter was zou ik die werknemers keihard uitlachen omdat ze zo dom zijn geweest om jarenlang tegen dat loon te blijven werken.
Er is niets mis met slavernij en uitbuiting.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, mits mensen er vrijwillig voor kiezen, zou het mogelijk moeten zijn natuurlijk. Als mensen voor een dergelijke prijs arbeid willen verrichten, wat is dan precies het probleem?
4 euro per uur is voor een Bulgaar toch wel geld.
Ze kunnen ook gewoon in Bulgarije blijven werken.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, liever dat ze voor 4 euro per uur in de autosector werken dan dat ze op straat gaan liggen bedelen of gaan skimmen.
Dit heet in onze rechtstaat uitbuiting, terecht dat werkgevers hiervoor verantwoordelijk gesteld worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
WTF, een gevangenisstraf omdat je lonen te laag zijn?
Die werknemers kiezen er toch zelf voor om daar te blijven werken?
Precies, en zolang onze eigen werkelozen een modaal inkomen krijgen van het UVW is er niets aan de hand.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, liever dat ze voor 4 euro per uur in de autosector werken dan dat ze op straat gaan liggen bedelen of gaan skimmen.
Kan ook. Mits het een keuze is van die werknemers, zou het wat mij betreft moeten kunnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon in Bulgarije blijven werken.
Uitkeringen gewoon afschaffen. Dan zullen er ook best wel ex-steuntrekkers zijn die voor 4 euro per uur willen gaan werkenquote:Op zondag 2 maart 2014 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, en zolang onze eigen werkelozen een modaal inkomen krijgen van het UVW is er niets aan de hand.
Ik hoop dat je een trol bent. Je snapt toch zelf ook wel dat je voor 4 euro per uur geen bestaan op kan bouwen. Dat inkomen ben je aan huur al bijna kwijt. Dit soort gastarbeiders doen dit veelal tijdelijk. Even afzien, onder erbarmelijke omstandigheden leven, en met wat het geld dat over is in thuisland wat opbouwen. Nederlanders die gewoon hun huur/hypotheek moeten betalen kunnen dat niet. Die slapen niet met 10 man in een caravan.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uitkeringen gewoon afschaffen. Dan zullen er ook best wel ex-steuntrekkers zijn die voor 4 euro per uur willen gaan werken
Dan moeten ze maar wat goedkoper wonen. Sociale zekerheid is op termijn veel te duur voor het vergrijzende Nederland. Mensen moeten dan toch eens afstappen van het idee dat ze het recht hebben om in een te dure Vinex-hut te wonen.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een trol bent. Je snapt toch zelf ook wel dat je voor 4 euro per uur geen bestaan op kan bouwen. Dat inkomen ben je aan huur al bijna kwijt. Dit soort gastarbeiders doen dit veelal tijdelijk. Even afzien, onder erbarmelijke omstandigheden leven, en met wat het geld dat over is in thuisland wat opbouwen. Nederlanders die gewoon hun huur/hypotheek moeten betalen kunnen dat niet. Die slapen niet met 10 man in een caravan.
Volgens mij rijden die polen en bulgaren in oude busjes, volgeladen met jouw spulletjesquote:Op zondag 2 maart 2014 09:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Daarnaast is dat werken tegen hongerloon alleen bedoeld als dekmantel voor hun duistere bijbeun klusjes.
Die Bulgaren rijden allemaal in een dikke Mercedes rond die je niet kunt financieren met een loon van 4 euro/uur.
ligt eraan in welk land he.. in India kunnen miljoenen mensen leven van 4 euro per uur..quote:Op zondag 2 maart 2014 09:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een trol bent. Je snapt toch zelf ook wel dat je voor 4 euro per uur geen bestaan op kan bouwen. Dat inkomen ben je aan huur al bijna kwijt. Dit soort gastarbeiders doen dit veelal tijdelijk. Even afzien, onder erbarmelijke omstandigheden leven, en met wat het geld dat over is in thuisland wat opbouwen. Nederlanders die gewoon hun huur/hypotheek moeten betalen kunnen dat niet. Die slapen niet met 10 man in een caravan.
Ik zie genoeg moderne S- en E-klasses rijden op Bulgaars kenteken.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Volgens mij rijden die polen en bulgaren in oude busjes, volgeladen met jouw spulletjes
Maar natuurlijk, mensen die weinig verdienen moet maar ergens in een doos onder de brug gaan slapen.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar wat goedkoper wonen. Sociale zekerheid is op termijn veel te duur voor het vergrijzende Nederland. Mensen moeten dan toch eens afstappen van het idee dat ze het recht hebben om in een te dure Vinex-hut te wonen.
Die hebben hoeren achter het raam gezet of doen aan uitkeringenfraude. Dat zijn niet de mensen die voor 4 euro per uur gaan zwoegen aan de lopende band.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zie genoeg moderne S- en E-klasses rijden op Bulgaars kenteken.
Polen niet nee dat zijn echte armoedzaaiers.
Dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit heet in onze rechtstaat uitbuiting, terecht dat werkgevers hiervoor verantwoordelijk gesteld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |