En vanaf Cherginov ben je in een uurtje in Kievquote:Op zondag 2 maart 2014 09:23 schreef RVer het volgende:
reports of large RU military buildup close to the northern Ukrainian border near Chernigov
Paar dagen geleden is er nog eentje onder vuur genomen.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:25 schreef J.B. het volgende:
[..]
Prachtig, maar dat wist ik al. Die synagoges is de vraag.
quote:
Doe eens een bron manquote:Op zondag 2 maart 2014 09:23 schreef firefly3 het volgende:
Het is begonnen... Russische militairen beschieten oekrainse soldaten
Ja idd, las ik ook al op een ander forum:quote:Op zondag 2 maart 2014 09:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En vanaf Cherginov ben je in een uurtje in Kiev
JAAAAAquote:Op zondag 2 maart 2014 09:29 schreef RVer het volgende:
[..]
Ja idd, las ik ook al op een ander forum:
Look at a map... THEY ARE GOING FOR KIEV!!!!!!!!!
Volgende week in Amsterdamquote:Op zondag 2 maart 2014 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
JAAAAA
EN IN DE LOOP VAN DE WEEK STAAN ZE IN WENEN
Ja, je weet het nietquote:Op zondag 2 maart 2014 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
JAAAAA
EN IN DE LOOP VAN DE WEEK STAAN ZE IN WENEN
quote:Op zondag 2 maart 2014 09:35 schreef Terminator2000bc het volgende:
Oekraïense bemanning van het vlaggenschip van de Marine "Getman Sahaidachny" weigerde om bevelen van de nieuwe autoriteiten te gehoorzamen in Kiev en kondigde de overgang naar de kant van Rusland, de Russia Today. Na gezamenlijke militaire oefeningen met de NAVO in de Golf van Aden op het schip de vlag van St. Andrew's werd verhoogd.
Lees het volledige artikel: http://top.rbc.ru/politics/02/03/2014/908465.shtml
http://top.rbc.ru/politics/02/03/2014/908465.shtml
Na gezamenlijke NAVO-oefeningen nog wel...![]()
Je beweert dat tientallen synagogen in rook op zijn gegaan en komt aanzetten met een met graffity besmeurde synagoge en een bron waarin melding wordt gemaakt van een synagoge die kleine schade heeft opgelopen als gevolg van een brandbom?quote:Op zondag 2 maart 2014 09:27 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van 28 februari j.l. Er staat dood aan alle joden op de voordeur.
---
en dit natuurlijk:
http://www.jweekly.com/ar(...)-synagogue-attacked/
Zo krijgt Poetin de Oekraïne op een presenteerblaadje aangebodenquote:Op zondag 2 maart 2014 09:36 schreef Halcon het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi die praatjes vanuit Kiev over mobiliseren. Het blijkt in de praktijk zoveel in te houden als overlopen naar de Russen.
Russische vlagt is al geheven op dat schip.
Volgens journalisten wel en in maart komt er een referendum.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is trouwens helemaal niet zeker 58% zijn Russisch maar dat wil niet zeggen dat elke Russische oekrainer op putin zitten te wachten.
Ik denk dat Putin nu wel in zn broek pist van angstquote:Obama dreigde met "grote politieke en economische isolatie", als Rusland niet inbindt.
Putin "quote:Op zondag 2 maart 2014 09:38 schreef RVer het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin nu wel in zn broek pist van angst
De Krim vooralsnog.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo krijgt Poetin de Oekraïne op een presenteerblaadje aangeboden![]()
Als al het Russische gestolen geld bevroren wordt, is daar voor hem wel een reden voor. Niet dat dat gaat gebeuren, maar het zou wel helpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:38 schreef RVer het volgende:
[..]
Benieuwd of de EU hem al een briefje heeft gestuurd met het verzoek die gasleiding dicht te draaien.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:38 schreef RVer het volgende:
[..]
No shitquote:Op zondag 2 maart 2014 09:41 schreef Be-Smart het volgende:
VAN BAALEN IS NIET IN OEKRAÏNE OM DE BEVOLKING TE BESCHERMEN!
Verhofstadtje ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:41 schreef Be-Smart het volgende:
VAN BAALEN IS NIET IN OEKRAÏNE OM DE BEVOLKING TE BESCHERMEN!
quote:Op zondag 2 maart 2014 09:39 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Als al het Russische gestolen geld bevroren wordt, is daar voor hem wel een reden voor. Niet dat dat gaat gebeuren, maar het zou wel helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |