Suarez, oke. Huntelaar ook, maar Douglas?quote:Op zondag 2 maart 2014 00:14 schreef alors het volgende:
[..]
En dan Douglas en Huntelaar halen. Problem solved.
Douglas is snel man.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Suarez, oke. Huntelaar ook, maar Douglas?![]()
Die speelt niet eens meer volgens mij.
Douglas was de nieuwe Vieira volgens hem.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Suarez, oke. Huntelaar ook, maar Douglas?![]()
Die speelt niet eens meer volgens mij.
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:18 schreef alors het volgende:
[..]
Douglas was de nieuwe Vieira volgens hem.
Nee, gras is groen.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand maakt een goal en is gewoon blij en gaat geen rare hartjes of gebaartjes doen.
Het gras is zwart.
Zelfs kunstgras is groenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:26 schreef Rabieluh het volgende:
Armpjes omhoog bij het vallen, zo gaat een normaal mens niet naar de grond.
Wel leuk dat degene die het vertaalt het ook met een accentje doet.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:27 schreef Grifte het volgende:
Blijft elke keer beschamend om die Saints-manager in beeld te zien komen, en nog geen Engels te zien praten.
Gelukkig is er met Sanogo een hele goeie vervanger gehaald.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij moet gewoon van liggen zijn beroep maken. Ik hoef hem niet meer in een Arsenal shirt te zien.
quote:Op zondag 2 maart 2014 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig is er met Sanogo een hele goeie vervanger gehaald.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:31 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat ik die finale morgen moet missen. Hopelijk kan Sunderland stunten, je gunt die fans wel weer eens een Europese trip.
MOTD heeft zeker niet de samenvatting hiervan morgenavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |