Stekelenburg teert volledig op de ene, redelijke redding tegen Brazilië.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Steek ook wel. Hij is alleen te onzeker, en dat is niet zo raar na Italie.
Alleen gaat hij hierna nooit meer de stap naar de absolute top maken. Daar is al genoeg concurrentie van betere en jongere keepers.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn carrière lijkt wel erg veel op dat van van der Sar.
Intikker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Kut, goal van Heitinga gemist. Kopbal?
Wel een pedant mannetje.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Hazard begint toch wel heel erg goed te worden. Prachtig
Wa kan die gozer ballen zeg. Oh oh ohquote:Op zondag 2 maart 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Hazard begint toch wel heel erg goed te worden. Prachtig
haten op Mourinhoquote:Op zondag 2 maart 2014 00:01 schreef alors het volgende:
Mourinho en Magath, dat is ook wel een clash van mongolen eigenlijkJammer dat ze in Engeland geen gezamenlijke persconferenties hebben.
Timmy Simons is anders de bescheidenheid zelve.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat geldt bijna voor de hele selectie van Belgie.
Ingetogen manquote:
True. Zie je wel vaker bij spelers/ploegen die eerst niets waren, en vervolgens naar de top stoten.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat geldt bijna voor de hele selectie van Belgie.
Bij Feyenoord zijn ze gelukkig zichzelf gebleven.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
True. Zie je wel vaker bij spelers/ploegen die eerst niets waren, en vervolgens naar de top stoten.
Tijd voor Stoke, ik ben benieuwd.
Ox is een matige voetballer.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:06 schreef alors het volgende:
[..]
Chamberlain op de bank vind ik teleurstellender.
Oh ja ik zie 'm, de Roos heeft brute kracht nodig om hem te stoppen.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, speelde een geweldige wedstrijd. Hoop dat Louis het heeft gezien.
Flinke tik was dat ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja ik zie 'm, de Roos heeft brute kracht nodig om hem te stoppen.
Hij moet gewoon van liggen zijn beroep maken. Ik hoef hem niet meer in een Arsenal shirt te zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Giroud heeft de hele wedstrijd op de grond gelegen.
Had meer betrekking toch tot waarom de scheids hem gaf? Volgens mij gaf hij ook toe dat het geen duidelijke penalty was, maar dat het logisch was dat hij gegeven werd.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:14 schreef alors het volgende:
'Everybody in the stadium reacted and thought it was a penalty'
Goede graadmeter ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |