hahahahquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef Biekuh het volgende:
ik wil niet generaliseren he, maar we weten toch allemaal dat alle marokkaanse meisjes allemaal bekrompen kuthoeren zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hoeren van Berlusconi/Ribery/Van Persie zijn niet bekrompen... wel Marokkaansquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef Biekuh het volgende:
ik wil niet generaliseren he, maar we weten toch allemaal dat alle marokkaanse meisjes allemaal bekrompen kuthoeren zijn?
Vooral bij moslims. Die schenden de meeste mensenrechten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef ntm het volgende:
Je hebt 2 Marokkaanse dames gesproken en je denkt gelijk dat ze allemaal zo denken?Bekrompen denkwijze over homoseksualiteit komt anno nu nog veel voor ja, zeker niet alleen bij moslims
FOUT.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vooral bij moslims. Die schenden de meeste mensenrechten.
Wie schendt er dan meer mensenrechten? Besnijdenis voor man en vrouw, besteniging, vrouw dwingen te verkleden als spook (365 dagen per jaar carnaval), etc...quote:
Noord Korea, VS, Rusland..quote:Op zondag 2 maart 2014 07:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wie schendt er dan meer mensenrechten? Besnijdenis voor man en vrouw, besteniging, vrouw dwingen te verkleden als spook (365 dagen per jaar carnaval), etc...
Ik doekje eigenlijk meer op religies. Hoewel de vs niet zijn beste beentje voor zet denk ik niet dat ze erger schenden dan moslims, of zie ik dat fout?quote:
Dat zijn extremisten. Lang niet alle moslims zijn zo.quote:Op zondag 2 maart 2014 08:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik doekje eigenlijk meer op religies. Hoewel de vs niet zijn beste beentje voor zet denk ik niet dat ze erger schenden dan moslims, of zie ik dat fout?
In ieder geval zorgt religie altijd voor meer schending. Bvb in IJsland (atheïstenland) vond maar 3,6% dat vrouwen geen loonwerk mochten doen. In Egypte (moslimland) vond 94% dat.quote:Op zondag 2 maart 2014 08:04 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Dat zijn extremisten. Lang niet alle moslims zijn zo.
Tja, ze hebben nou eenmaal andere normen en waarden, niet dat ik het daar mee eens ben.. maar zo is het nou eenmaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 08:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
In ieder geval zorgt religie altijd voor meer schending. Bvb in IJsland (atheïstenland) vond maar 3,6% dat vrouwen geen loonwerk mochten doen. In Egypte (moslimland) vond 94% dat.
Maar dat is, als het waar is wat hij zegt, toch schending van mensenrechten?quote:Op zondag 2 maart 2014 08:10 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Tja, ze hebben nou eenmaal andere normen en waarden
Hmmm, is wel in wat meer landen zo dat je de Islam minder vrijer dan hier kan praktiseren. Ik kom zelf uit het Noorden van Irak. De vrouwen die daar zo een 'extreme' hoofddoek als hier dragen, worden best wel vaak omschreven met een lelijk woordquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat ik trouwens ook een opvallende uitspraak vond van de dame met hoofddoek was dat zij van mening was dat je de Islam beter/vrijer kan praktiseren in Nederland dan in Marokko.En ze hield daarnaast ook even een rant over corruptie daar, en dat ze er nooit lang zou kunnen verblijven, en er zeker niet langere tijd zou willen blijven wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |