Ik ben nog hetero, en ik moet zeggen dat ik je ui heel schattig ben gaan vinden. Zo schattig dat het me een beetje zacht maakt, is dit gay?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef ntm het volgende:
Je hebt 2 Marokkaanse dames gesproken en je denkt gelijk dat ze allemaal zo denken?Bekrompen denkwijze over homoseksualiteit komt anno nu nog veel voor ja, en zeker niet alleen bij moslims
Nee, pas als het je hard had gemaakt ipv zacht welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben nog hetero, en ik moet zeggen dat ik je ui heel schattig ben gaan vinden. Zo schattig dat het me een beetje zacht maakt, is dit gay?
Gelukkig maar. Dat doet me goed! Maar ik ben helaasch aseksueel denken jullie dat Allah dit kan rechtbreien?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee, pas als het je hard had gemaakt ipv zacht wel
Nee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef ntm het volgende:
Je hebt 2 Marokkaanse dames gesproken en je denkt gelijk dat ze allemaal zo denken?
Zeker waar, maar er zaten nou eenmaal geen Amerikanen, Afrikanen of Russen in de kantine op dat momentquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef ntm het volgende:
Bekrompen denkwijze over homoseksualiteit komt anno nu nog veel voor ja, zeker niet alleen bij moslims
En de rest van de religies die er rare ideeën op na houden, niet te vergeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is het hetzelfde als met het christelijke geloof. Als jij naar de Biblebelt gaat, dan krijg je ook een bepaald idee over de Nederlander. Terwijl het merendeel anders denkt.
Zo ook met de orthodoxe islamiet.
Ik heb wel het idee dat de gemiddelde moslim strenger de leer zijner/harer geloof volgt dan de gemiddelde gristen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij is het hetzelfde als met het christelijke geloof. Als jij naar de Biblebelt gaat, dan krijg je ook een bepaald idee over de Nederlander. Terwijl het merendeel anders denkt.
Wat ik trouwens ook een opvallende uitspraak vond van de dame met hoofddoek was dat zij van mening was dat je de Islam beter/vrijer kan praktiseren in Nederland dan in Marokkoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mwah, als je naar de Biblebelt gaat, zo'n dorp waar ze echt in zwart lopen op de zondag, dan zul je echt ideeën horen, die net zo extreem zijn hoor,quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat de gemiddelde moslim strenger de leer zijner/harer geloof volgt dan de gemiddelde gristen.
Misschien komt dat ook omdat juist de moslims met de hoofdlakens opvallen en dat waarschijnlijk de meer orthodoxe moslims zijn (de wat ruimdenkender zullen het waarschijnlijk niet in hun hoofd halen zich met zo'n sjaal om hun hoofd te vertonen).
Hoe zorgen ze daar eigenlijk voor de zieken?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, als je naar de Biblebelt gaat, zo'n dorp waar ze echt in zwart lopen op de zondag, dan zul je echt ideeën horen, die net zo extreem zijn hoor,
Klinkt geilquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:48 schreef Stokfiguur het volgende:
Het grappige van die "homos" daar in bv Saudie Arabie dat er zoveel segregratie van sekse is dat die jongens op school elkaar in de stalletjes neuqen omdat ze zo geil zijn (puberteit je weet). Meestal doen ze het gewoon om maar wat te neuqen te hebben, bij gebrek aan schaap etc.
Ik heb een lesbienne in mijn familie, niemand heeft daar een probleem mee. Tot zover mijn ervaringen daarmee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:53 schreef tetouaribo het volgende:
Wat lul je nou weer. In de Surinaamse gemeenschap is het net zo erg om homo te zijn.
Ik zal je zeggen dat het in suriname ook taboe is. In veel landen eigenlijk op het landen zoals Nederland na. Dat is opzich wel goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb een lesbienne in mijn familie, niemand heeft daar een probleem mee. Tot zover mijn ervaringen daarmee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |