Bedankt voor de reactie. Past in het plaatje, maar wij zijn er vorig jaar al geweest en willen dit jaar ergens anders dineren. Het is misschien een momentopname, maar wij vonden de sfeer en de bediening van de Karpendonkse Hoeve toentertijd wat stijfjes.. Zijn er geen interessante mogelijkheden in het centrum van Eindhoven?quote:
De Aziatische keukens (Chinees, Thais, Japans, Indonesisch.., maar ook Afghaans, Turks, etc.) vallen af, maar verder geen voorkeur voor een bepaalde keuken.quote:
Heb daar met Glow een poosje terug gegeten en vond het vooral qua ambiance en bediening nogal 'vreetschurerig' vergelijkbaar met de all-you-can-eat concepten voor sushi etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Iets onder het budget wat je noemt zit Vlijtig Liesje. Ik heb daar een aantal keren met veel plezier gegeten. Het concept is anders dan de gebruikelijk 3-gangen menu's. Je hebt een kaart met allerlei gerechten waarvan je kunt bestellen, omdat de porties klein zijn kun je verschillende gerechten uitproberen. Ik vind de bediening altijd erg vriendelijk en de sfeer is stijlvol bourgondisch.
Mee eens, vandaar dat ik expliciet vermeld heb dat ik er met Glow was, Glow = topdrukte.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef Perenijsje het volgende:
Mijn ervaring met dat soort all in concepten is dat de sfeer en de drukte heel erg veel invloed kan hebben op de kwaliteit van het gebodene.
Radio Royaal = frans, europees. Geen vreetschuur. Gewoon een goede zaak. Wel industriėle inrichting, maar dat hoort erbijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef Perenijsje het volgende:
Mijn ervaring met dat soort all in concepten is dat de sfeer en de drukte heel erg veel invloed kan hebben op de kwaliteit van het gebodene. Daarnaast bestaat ons gezelschap uit 4 mannen en 3 vrouwen en de vrouwen zijn geen al te grote (en kieskeurige) eters.
De all in concepten bezoek ik voornamelijk met mannelijke vrienden omdat deze qua eetgedrag (hoeveelheid) het meest overeenkomen. Ik voel mij altijd bezwaard om door te eten op het moment dat de tafelgenoot al verzadigd is.
Vlijtig Liesje zit wel wel in een heel mooi pand, dat dan weer wel.
Radio Royaal ken ik (nog) niet, wat voor een soort keuken voeren zij en wat voor een soort publiek komt er op af?
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef electronique het volgende:
Ja smalle haven is ook zeker een aanrader
Is al een tijd geleden dat ik er ben geweest, maar toen ik er was hadden ze verse ingrediėnten waar ze gerechten van maakten. En daar kon je dan uit kiezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef Sts het volgende:
[..]
Ja, goed concept voor mensen die niet heel kieskeurige eters zijn. Eenvoudig eten maar met erg fijne ingrediėnten
Maar het voldoet denk ik niet zo aan wat de TS zoekt, de keren dat ik er was, zetten ze gewoon de tafel vol met vanalles en nog wat ipv iedereen z'n eigen vooraf uitgekozen menuutje.
Ik lees hier vaker op het forum, kom ik vandaag ineens dit bericht tegen! Hartelijk dank voor deze mooie complimenten!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Probeer dit eens:
http://www.restaurantbroertjes.nl/
Echt een toprestaurant, met de meest fantasievolle maar toch toegankelijke verrassingsmenu's. Elke keer overtreffen de chef en zijn team zich weer. Een heel jong, superenthousiast team. Echt geweldig!
Zeker niet het eerste (digitale) complimentje dat Restaurant Broertjes ontvangt. Ben jij 1 van de broertjes..?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:37 schreef Pommesss het volgende:
Ik lees hier vaker op het forum, kom ik vandaag ineens dit bericht tegen! Hartelijk dank voor deze mooie complimenten!
Ja ik ben een van de twee broertjes. Altijd fijn om complimenten te ontvangen van tevreden gasten, daar doen we het uiteindelijk voor!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:08 schreef Perenijsje het volgende:
Zo zo, genoeg tips om (nog) vaker met zijn allen uit eten te gaan.
[..]
Zeker niet het eerste (digitale) complimentje dat Restaurant Broertjes ontvangt. Ben jij 1 van de broertjes..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |