Nee dat ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat dan? Ik heb best een leven naast Fok hoor
Kut, kan geen dobbelsteen vinden. ik pak wel een muntje, kop of muntquote:Op zondag 2 maart 2014 22:11 schreef Kandijfijn het volgende:
Kingtoppie, hoe gaat het met de dobbelstenen!!!
quote:
quote:
Ik ben positief realist...dit was dan ook het realistische gedeelte van mij dat sprakquote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kut, ik pak wel een muntje, kop of munt
Okidoki. Don't worry be happyquote:
Nog een fan van mijn topic?quote:
30ct bij actionquote:Op zondag 2 maart 2014 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kut, kan geen dobbelsteen vinden. ik pak wel een muntje, kop of munt
Cool, er is sinds kort een action naast de sportschool, ga daar altijd maandag heen dus morgen heb ik dan een dobbelsteen.quote:
nee. het wordt een kuttopic. dat was het toen eigenlijk ook. daarnaast werken tips hier al niet dus daar ook niet en dan ben je snel uitgepraat.quote:
Ik kreeg het even warm van binnenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben pas happy als we een keer gedate hebben
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben pas happy als we een keer gedate hebben
Je hoeft je niet te binden hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kreeg het even warm van binnenmaar heyla, dan ben ik dan misschien geen single meer, met zo een baas als je
To be continued....quote:Op zondag 2 maart 2014 22:19 schreef perro. het volgende:
[..]
nee. het wordt een kuttopic. dat was het toen eigenlijk ook. daarnaast werken tips hier al niet dus daar ook niet en dan ben je snel uitgepraat.
quote:
quote:
tot het eerste slotje ja. dat heb ik je al eens verteld. wel meer dan eens. maar open het maar, succes ermee.quote:
Ooh absoluut.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk kan liefde toch zo mooi zijn he.
Oh , maar je kan ook liefde ervaren als single hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh absoluut.
Ik vind het achteraf toch beter dan single zijn.
Ik maak vaak de leukste praatje in de tram of op metrohaltes. In Rotterdam ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:06 schreef Solo14 het volgende:
Ligt eraan waar je woont ook en of ze niet in hun telefoon zitten. In Rotterdam hangt er niet echt een goede sfeer in het ov.
Ik hoef het maar van eenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh , maar je kan ook liefde ervaren als single hoor
Vrouwen? Wat is dat?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Kandijfijn het volgende:
Zitter er hier ook uberhaupt vrouwen in dit topic?
Oh je bent type dat een vrouw komt ophalen voor een date? Zo jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet eens zo lang rijden die kant op...
Wel eens wat uit gekregen?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik maak vaak de leukste praatje in de tram of op metrohaltes. In Rotterdam ja.
Your argument is not valid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |