quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een echte vent heeft alles wel over voor zn droommeisje
Nah. Daar komen te veel mensen waar ik niks van moet hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Stoppen met werken, je moet er wat voor over hebben. Horeca is een prachtig vak
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee maar ik ook niet dat scheelt. Hij heeft wel leren paardrijden voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee oki, maar dan kun je dus wel te ver gaan waardoor hij niet meer alles voor je over heeft neem ik aan? lijkt me niet gezond anders.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik zoek die grenzen zelf ook niet op. Maar hij is in ieder geval in voor nieuwe dingen, zelfs als het hem niets lijkt wil hij het op zijn minst proberen. Zo ben ik ook. Pas dan weet je waar je over praat. En dat kan ik wel waarderen in een man.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:45 schreef perro. het volgende:
[..]
nee oki, maar dan kun je dus wel te ver gaan waardoor hij niet meer alles voor je over heeft neem ik aan? lijkt me niet gezond anders.
Goede eigenschap welquote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik zoek die grenzen zelf ook niet op. Maar hij is in ieder geval in voor nieuwe dingen, zelfs als het hem niets lijkt wil hij het op zijn minst proberen. Zo ben ik ook. Pas dan weet je waar je over praat. En dat kan ik wel waarderen in een man.
Maar ik hoef niet zijn bankrekening te plunderen nee
Wooow___ dat is inderdaad een echte ventquote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef habitue het volgende:
Man man man, de verwoestijning gaat hard hier.
Fokquote:Op zondag 2 maart 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Wooow___ dat is inderdaad een echte ventwaar heb je hem ontmoet?
Hoe heeft hij u versierd? Of hoe hem je hem verleid?
Ja maar dat is geven en nemen. Ik stond van de zomer op het vrachtwagenfestival. Heb daar ook helemaal niets mee. Maar hij welquote:
Really????quote:
oki, ik dacht al.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik zoek die grenzen zelf ook niet op. Maar hij is in ieder geval in voor nieuwe dingen, zelfs als het hem niets lijkt wil hij het op zijn minst proberen. Zo ben ik ook. Pas dan weet je waar je over praat. En dat kan ik wel waarderen in een man.
Of iets anders.
Maar in ieder geval, iets simpels als leren dansen of paardrijden of een keer de kroeg in gaan voor je vriend(in) is niet zo gek
Waarom ben je geen relatie materiaal?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh, ik ben geen relatiemateriaal hoor. meer voor jou moet je maar denken.
Amai zeg, nice!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of iets anders.
Maar in ieder geval, iets simpels als leren dansen of paardrijden of een keer de kroeg in gaan voor je vriend(in) is niet zo gek
Haar vent was/is wel leukquote:
Mjah, het contact in een winkel is natuurlijk niks in vergelijk met een horeca-omgeving. Een ober kan er deels in de buurt komen maar komt natuurlijk ook niet in de buurt van een barman. squote:Op zondag 2 maart 2014 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is wel leuk..
Zijn er meer plekken waar vrouwen (mannen, mensen dieren.) jou om een gunst moeten vragen?
Zoals in een winkel staan... Barman... What else? Ober...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |