quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:32 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
In bed.
[ afbeelding ]
Lijkt sprekend, vind ik.
O ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:32 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
In bed.
[ afbeelding ]
Lijkt sprekend, vind ik.
Geen ijs?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:32 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor weer een crap suzat met appeltjes ha ha
Ik ken het alleen niet hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:30 schreef formule het volgende:
[..]
Maar je kan nog goed lezen
Maakt verder niet uit
Een ding, je hebt wel lef om daar te gaan eten!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:33 schreef schizolientje het volgende:
wat erg, ik kom er net weer in maar het is bija genant dat etentje, totaal geen sfeer en ze zitten er ook echt superverveeld bij. Die zijn blij als ze op kunnen stappen
Lef? Ze zijn ontoerekeningsvatbaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:34 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Een ding, je hebt wel lef om daar te gaan eten!
Toch eens aanmelden danquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:30 schreef Urb het volgende:
Nico begint over zaadgids.nl
Rienk "Ja zaadgids.nl, how to suck-seed"
![]()
ja, ze schonk nu net ook alleen zichzelf bij en vroeg niet eens of de gasten nog wilden, ik ben benieuwd of ze koffie na krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:34 schreef Dotteke het volgende:
wat zou Vanessa doen als er gasten komen die geen wijn drinken, zou ze dan een fles open maken voor zich zelf?
Nou kwak ijs er op en klaar geen toeffie slagroom er bij of zo
en dat voor die prijs ...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:33 schreef schizolientje het volgende:
wat erg, ik kom er net weer in maar het is bija genant dat etentje, totaal geen sfeer en ze zitten er ook echt superverveeld bij. Die zijn blij als ze op kunnen stappen
Vanass blijft ze achterover tikkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:37 schreef Dotteke het volgende:
Die camera man is wel helemaal gek van die meid zeg, iedere keer groot in beeld
En hupla vaneske nog maar weer eens een wijntje gepakt
Koffie na? Bij Vanas.... je komt eten he...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, ze schonk nu net ook alleen zichzelf bij en vroeg niet eens of de gasten nog wilden, ik ben benieuwd of ze koffie na krijgen
Goed doorgebakken in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Heule verse pannekoeku
Verser kannie
Drinken jullie ook wijn?quote:
denk als je er om vraagt dat je het krijgt ( wel oploskoffie dan )quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Koffie na? Bij Vanas.... je komt eten he...
Yep zeker, op die ene keer snachts dan toen Paul boven dr bed uit zn dak ging (was er ook na tochquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Sinds Hakim weg is zijn Paul en Isa ook leuk met elkaar
Hoezo denkt Vanes, krijgt toch ook geen koffie na bij de mac?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, ze schonk nu net ook alleen zichzelf bij en vroeg niet eens of de gasten nog wilden, ik ben benieuwd of ze koffie na krijgen
Ach, ik gun het haar wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:37 schreef Dotteke het volgende:
En hupla vaneske nog maar weer eens een wijntje gepakt
Toen waren ze ook allebei zatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep zeker, op die ene keer snachts dan toen Paul boven dr bed uit zn dak ging (was er ook na toch)
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep zeker, op die ene keer snachts dan toen Paul boven dr bed uit zn dak ging (was er ook na toch)
Wat ziet Jimmy eruit...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt het lekkerste van de hele maaltijd...Wat zullen die vol zitten!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ik gun het haar wel.
Thuis stofzuigde Vanas zelfs haar grasveld. Hat mot nie gakkar worre.
ja ok, Vanas doet alles voor je als je het vraagt.. Maar ging mer er een beetje om van: zou ze het aanbieden? Ik denk dat ze blij is als alles klaar is en dat je oprotquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:38 schreef martend het volgende:
[..]
denk als je er om vraagt dat je het krijgt ( wel oploskoffie dan )
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja ok, Vanas doet alles voor je als je het vraagt.. Maar ging mer er een beetje om van: zou ze het aanbieden? Ik denk dat ze blij is als alles klaar is en dat je oprot
Dan ben ik benieuwd wat ze zelf doetquote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja ok, Vanas doet alles voor je als je het vraagt.. Maar ging mer er een beetje om van: zou ze het aanbieden? Ik denk dat ze blij is als alles klaar is en dat je oprot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |