Enige wat ik de afgelopen vijf dagen getraind heb is zowat alles behalve halters.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:17 schreef Drakire het volgende:
Ik denk dat het wel verstandig is om spiergroepen per dag af te wisselen.
En wat bedoel je met alles behalve de halters? wel dumbells of gewoon helemaal geen losse gewichten?
Ja, ze kan goed knutselen.quote:
Met mijn voeding zit het wel goedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Je kan eigenlijk het beste kracht en cardio combineren..
gezond eten, veel water, whey shake + creatine (als je al wat langer bezig bent met sporten)
en afhankelijk van hoe je lichaam reageert ook rustdagen inplannen, in iedergeval spiergroepen laten rusten om te herstellen.
Die is wel gespierd; ik wil gew meer zoiets.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:16 schreef fathank het volgende:
Creatine
Ik blijf liever natty zoals Jeff Seids
[ afbeelding ]
Wat is er mis met creatine?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:16 schreef fathank het volgende:
Creatine
Ik blijf liever natty zoals Jeff Seids
[ afbeelding ]
dankzij cocaine hoef ik niet meer te deadliften voor een groot egoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef dreamerbulk het volgende:
dankzij creatine deadlift ik nu 265kg
mooie lange spieren. Jij doet veel herhalingen zeker ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die is wel gespierd; ik wil gew meer zoiets.
[ afbeelding ]
cocaine en zwaar deadliftenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dankzij cocaine hoef ik niet meer te deadliften voor een groot ego
Ja gew setjes doen tot je voelt brande.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
mooie lange spieren. Jij doet veel herhalingen zeker ?
En eet je ook veel sla?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo ziet mijn zaterdag avond er eigenlijk standaard uit.
Ik ben echt een zieke kutquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
elke zaterdag avond man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |