Probleem is dat we juist hebben afgesproken om het niet te vertellen. Dat was haar idee..quote:Doen wat afgesproken is, en alles vertellen!
Lees de OP nog eens rustig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:05 schreef Ping-Ping het volgende:
Doen wat afgesproken is, en alles vertellen!
Wil je verder met V of ben je er eigenlijk wel een beetje klaar mee?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:07 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Probleem is dat we juist hebben afgesproken om het niet te vertellen. Dat was haar idee..
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:07 schreef SpecialK het volgende:
Enkele tips:
- Seks spellen met KS
- Niet naar Seven luisteren.
Eens met Frits. Nu al de grenzen oprekken belooft weinig goeds voor de toekomst.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:12 schreef FritsFlits het volgende:
Zie je überhaupt iets van een toekomst samen met je vriendin? Dan is enige vorm van trouw zijn wel een pré. De grenzen daarvan moeten jullie allebei aangeven, maar jij bent daar in ieder geval nu al overheen gegaan. Hoe dan ook, zoiets blijft knagen lijkt me. De vraag is of je dat wil. Ik zelf zou het oneerlijk vinden als je het niet vertelt aan je vriendin.
Ditquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:04 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin heeft het recht om zelf te beslissen of ze met je verder wil gaan onder deze omstandigheden
Niet triest? Het is juist triest als je dat wel doet op je 22ste.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:48 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe triest ben je, als je je snikkeltje niet eens in je broek kan houden
Kijk, dat is inderdaad een ding. Ik hou ontzettend veel van haar maar ik zie ons niet samen oud worden. Dat ligt absoluut niet aan haar maar meer aan de levensfase en omstandigheden waarin ik nu verkeer. Ik heb de neiging om erg van dag tot dag te leven en zo sta ik ook in deze relatie. Misschien is dat het probleem wel.. Maar tegelijkertijd wil ik haar ook niet kwijt, we hebben het altijd te gek samen. En ik zou het echt extreem rot vinden om haar kapot te zien als ik het uit zou maken. Natuurlijk is dit geen argument om het niet te doen, maar toch.. grrquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:12 schreef FritsFlits het volgende:
Zie je überhaupt iets van een toekomst samen met je vriendin? Dan is enige vorm van trouw zijn wel een pré. De grenzen daarvan moeten jullie allebei aangeven, maar jij bent daar in ieder geval nu al overheen gegaan. Hoe dan ook, zoiets blijft knagen lijkt me. De vraag is of je dat wil. Ik zelf zou het oneerlijk vinden als je het niet vertelt aan je vriendin.
Waarom? Volgens mij is een relatie voor iedereen anders. Wij hebben samen besloten om 'samen' te zijn en een relatie te hebben. Dus hebben we een relatie, ook al vind jij of een ander van niet.quote:
22 is iets anders dan 16 hoor....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:50 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Niet triest? Het is juist triest als je dat wel doet op je 22ste.
Nou, niet kunnen is hier volgens mij niet aan de hand. Het is niet willen. En dat is prima, maar open dan ook niet zo'n janktopic. TS zegt van dag tot dag te leven, maar uit dit topic blijkt dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:48 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe triest ben je, als je je snikkeltje niet eens in je broek kan houden
Je kan niet zomaar een term pakken en overal maar op toepassen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:52 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij is een relatie voor iedereen anders. Wij hebben samen besloten om 'samen' te zijn en een relatie te hebben. Dus hebben we een relatie, ook al vind jij of een ander van niet.
Als je het wil kan je het inderdaad, er zijn hele volksstammen die dat willen en kunnen. Dat zijn mensen die hun partner wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nou, niet kunnen is hier volgens mij niet aan de hand. Het is niet willen. En dat is prima, maar open dan ook niet zo'n janktopic. TS zegt van dag tot dag te leven, maar uit dit topic blijkt dat dat niet zo is.
22 is 16 bij mannen. Wij hebben dan nét het begin van onze piek als het gaat om seksleven. Dat je dan al monogaam moet zijn zou de man zwaar benadelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
22 is iets anders dan 16 hoor....
Start dan geen relatie of kap hem af, maar daar zal TS wel geen ballen voor hebben. Ruggengraat als een natte krant.
Hij wil het dus ook niet. Dat heeft hij zijn vriendin ook vertelt. Daar zijn ook nog afspraken over gemaakt. Ik zie het hele punt eigenlijk niet. Behalve dat TS misschien een beetje buiten de lijntjes kleurt. Maarja, wat is nou het verschil tussen een ander wijf hier neuken of in het buitenland?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je het wil kan je het inderdaad, er zijn hele volksstammen die dat willen en kunnen. Dat zijn mensen die hun partner wel serieus nemen.
Waarschijnlijk is het goede nieuws dat zijn 'vriendin' hem simpel gebruikt om af en toe een dagje uit Maastricht weg te zijn en een goedkoop en makkelijk bed te hebben in 020.
Wat een onzin. Zal wel aan het milieu liggen waarin je je bevindt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:57 schreef Wazzim het volgende:
[..]
22 is 16 bij mannen. Wij hebben dan nét het begin van onze piek als het gaat om seksleven. Dat je dan al monogaam moet zijn zou de man zwaar benadelen.
Blijkbaar niet, aangezien hij hier komt huilen als een kind.quote:Ten tweede zit TS in een soort van open relatie, er is niets aan de hand.
Dat TS een zwakkeling is die liegt en zijn piemeltje achterna hobbelt. Oh, en ook nog respectloos naar zijn 'vriendin' door zijn gedrag.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:58 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij wil het dus ook niet. Dat heeft hij zijn vriendin ook vertelt. Daar zijn ook nog afspraken over gemaakt. Ik zie het hele punt eigenlijk niet. Behalve dat TS misschien een beetje buiten de lijntjes kleurt. Maarja, wat is nou het verschil tussen een ander wijf hier neuken of in het buitenland?
Ze hebben afgesproken er niets over te zeggen. Ik zie niet waar hij liegt. Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar ik zie het punt niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat TS een zwakkeling is die liegt en zijn piemeltje achterna hobbelt. Oh, en ook nog respectloos naar zijn 'vriendin' door zijn gedrag.
Hij heeft gelogen over het feit dat hij zichzelf in het buitenland niet in de hand zou kunnen houden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ze hebben afgesproken er niets over te zeggen. Ik zie niet waar hij liegt. Het zou mijn keuze ook niet zijn, maar ik zie het punt niet.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zal wel aan het milieu liggen waarin je je bevindt.
Wees dan een vent en neuk gewoon rond en doe niet net of je een relatie hebt.
[..]
Blijkbaar niet, aangezien hij hier komt huilen als een kind.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat TS een zwakkeling is die liegt en zijn piemeltje achterna hobbelt. Oh, en ook nog respectloos naar zijn 'vriendin' door zijn gedrag.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je het wil kan je het inderdaad, er zijn hele volksstammen die dat willen en kunnen. Dat zijn mensen die hun partner wel serieus nemen.
Waarschijnlijk is het goede nieuws dat zijn 'vriendin' hem simpel gebruikt om af en toe een dagje uit Maastricht weg te zijn en een goedkoop en makkelijk bed te hebben in 020.
Wat is je probleem? Janktopic? Je hoort mij hier niet janken hoor. Ik vraag alleen om jullie mening. Overigens bedankt voor de jouwe, hoe ongezouten ook:-)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ha, waar haal je dat nou weer vandaan? Ik ben juist eerlijk geweest dat het het zou kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen over het feit dat hij zichzelf in het buitenland niet in de hand zou kunnen houden.
Sorry, maar hoe langer ik erover denk hoe sneuer ik TS vind. Stomme excuses bedenken omdat je een ruggengraat mist
Als je een ruggengraat hebt en je partner serieus neemt dan kan het ten eerste niet gebeuren, ten tweede denk je er niet over na dat het kan gebeuren en ten derde wil je het niet laten gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:04 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Ha, waar haal je dat nou weer vandaan? Ik ben juist eerlijk geweest dat het het zou kunnen gebeuren.
Ik snap je gedachtegang en ik kan me voorstellen dat dit bijvoorbeeld op jouw eigen situatie van toepassing is. Echter, ik ben vanaf het begin duidelijk geweest tegenover haar. Maar nu er dus daadwerkelijk iets gebeurd is voel ik me schuldig. Jij als buitenstaander kan niet de normen en waarden bepalen in -in dit geval-mijn relatie. Ook al zijn je eigen waarden anders betekent niet dat iedereen er hetzelfde in staat natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je een ruggengraat hebt en je partner serieus neemt dan kan het ten eerste niet gebeuren, ten tweede denk je er niet over na dat het kan gebeuren en ten derde wil je het niet laten gebeuren.
Weet zij het bovenstaande ook?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:50 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Kijk, dat is inderdaad een ding. Ik hou ontzettend veel van haar maar ik zie ons niet samen oud worden. Dat ligt absoluut niet aan haar maar meer aan de levensfase en omstandigheden waarin ik nu verkeer. Ik heb de neiging om erg van dag tot dag te leven en zo sta ik ook in deze relatie. Misschien is dat het probleem wel.. Maar tegelijkertijd wil ik haar ook niet kwijt, we hebben het altijd te gek samen. En ik zou het echt extreem rot vinden om haar kapot te zien als ik het uit zou maken. Natuurlijk is dit geen argument om het niet te doen, maar toch.. grr
Klopt. Toch open JIJ er een topic over omdat het aan je knaagt. Omdat het toch blijkbaar niet je normen en waarden zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:11 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang en ik kan me voorstellen dat dit bijvoorbeeld op jouw eigen situatie van toepassing is. Echter, ik ben vanaf het begin duidelijk geweest tegenover haar. Maar nu er dus daadwerkelijk iets gebeurd is voel ik me schuldig. Jij als buitenstaander kan niet de normen en waarden bepalen in -in dit geval-mijn relatie. Ook al zijn je eigen waarden anders betekent niet dat iedereen er hetzelfde in staat natuurlijk.
Ze weet hoe ik in het leven sta en deze relatie van dag tot dag zie inderdaad. Zij ziet dat ook zo. Maar het is niet zo dat ik letterlijk heb gezegd dat ik ons niet samen oud zie worden. Voor mij is dat ook geen uitgangspunt in een relatie, per se samen oud willen worden. Ok, als je 30/40 bent wellicht. Maar lets face it, we zijn allebei jong, we houden van elkaar.. Hoe groot is nou de kans dat we op onze 80e nog samen zijn in deze tijd? Voor mij volkomen irrelevant. Zolang je het fijn hebt met elkaar is het fijn. Waarom altijd toekomstplannen voor een relatie? Nu=nu.quote:
Als je zo duidelijk bent geweest, dan snap ik niet waarom je je schuldig voelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:11 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Ik snap je gedachtegang en ik kan me voorstellen dat dit bijvoorbeeld op jouw eigen situatie van toepassing is. Echter, ik ben vanaf het begin duidelijk geweest tegenover haar. Maar nu er dus daadwerkelijk iets gebeurd is voel ik me schuldig. Jij als buitenstaander kan niet de normen en waarden bepalen in -in dit geval-mijn relatie. Ook al zijn je eigen waarden anders betekent niet dat iedereen er hetzelfde in staat natuurlijk.
Waarom het dan een relatie willen noemen en er 'grenzen' aan stellen? Ga gewoon met elkaar om in de manier waarop je het zelf hierboven beschrijft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:16 schreef Steamydeluxx het volgende:
Zolang je het fijn hebt met elkaar is het fijn. Waarom altijd toekomstplannen voor een relatie? Nu=nu.
Hoezo zou dat aan het milieu liggen waarin ik me bevindt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een onzin. Zal wel aan het milieu liggen waarin je je bevindt.
Wees dan een vent en neuk gewoon rond en doe niet net of je een relatie hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:01 schreef Steamydeluxx het volgende:
Situatie:
We hebben een soort deal dat, als er eens een keer iets gebeurd met iemand anders, dat dat nou eenmaal kan gebeuren maar dat we dit niet aan elkaar vertellen.
Precies. Vandaar dat ik me schuldig voel en niet weet wat ik moet doen. Als het bij 1 x was gebleven was het wellicht wat anders geweest..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Dehelerambam het volgende:
Ipv de locatie vraag ik me eigenlijk meer af of een verhouding wel onder de [soort van] afspraak valt? Dat is weer iets heel anders dan 'eens een keer'?
[..]
Maar Ero, nu ga je wel even voorbij aan het feit dat het vooral voor hem heel moeilijk is he.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:33 schreef erodome het volgende:
Er zit nogal een verschil tussen er kan een keer wat gebeuren in het buitenland ofzo en een seksrelatie met iemand aangaan naast je vaste relatie.
Je voelt je schuldig omdat je dondersgoed weet dat dit niet is wat je afgesproken hebt, dat dit een hele grote stap verder is.
Je weet prima wat je moet doen, je bent bang om het te doen omdat je weet dat het heel veel gedonder of zelfs een relatiebreuk op gaat leveren.
Dit. Je hebt gelijk. Kennelijk heb ik dit topic nodig gehad om het bevestigd te zien. Het verrotte is alleen dat ik V a.s woensdag pas zie, en ik donderdag 2 weken naar Zuid Amerika ga. Fuck. Ik voel me soms echt zo'n mongool.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:33 schreef erodome het volgende:
Er zit nogal een verschil tussen er kan een keer wat gebeuren in het buitenland ofzo en een seksrelatie met iemand aangaan naast je vaste relatie.
Je voelt je schuldig omdat je dondersgoed weet dat dit niet is wat je afgesproken hebt, dat dit een hele grote stap verder is.
Je weet prima wat je moet doen, je bent bang om het te doen omdat je weet dat het heel veel gedonder of zelfs een relatiebreuk op gaat leveren.
Nou opgelost.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:07 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Probleem is dat we juist hebben afgesproken om het niet te vertellen. Dat was haar idee..
Dit! Tsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waarom het dan een relatie willen noemen en er 'grenzen' aan stellen? Ga gewoon met elkaar om in de manier waarop je het zelf hierboven beschrijft.
TS wil alle dames rondblaffen maar zijn huidige relatie ook niet kwijt en geen pijn doen. Dat is niet realistich en rationeel. Als je rationeel en realistisch was geweest wist TS dat hij dit soort issues kon krijgenquote:Op zondag 2 maart 2014 00:36 schreef Musil het volgende:
Daarnaast dat ik vind dat TS een hele realistische, rationele kijk op zijn relatie heeft.
Want een monogame relatie is de enige manier? Kijk, natuurlijk kan een constructie als deze misgaan. Maar dat kan een 'standaard' relatie evenzeer op zoveel fronten. Hij heeft helder voor ogen gehad hoe zijn versie van een relatie eruit moest zien en is daar duidelijk over geweest. En ja, hij heeft nu iets gedaan waarbij hij aarzelingen heeft omdat het over het randje van de afspraken lijkt te vallen (en ja, we zijn allemaal mensen en doen soms dingen die we achteraf in twijfel trekken). Dat beseft hij zich nu al na de 3e ontmoeting en hij is ook rationeel en eerlijk genoeg om hier kanttekeningen bij te zetten en zichzelf de vraag te stellen: dit klopt niet helemaal, wat moet ik nu doen?quote:Op zondag 2 maart 2014 00:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
TS wil alle dames rondblaffen maar zijn huidige relatie ook niet kwijt en geen pijn doen. Dat is niet realistich en rationeel. Als je rationeel en realistisch was geweest wist TS dat hij dit soort issues kon krijgen. Hij mist dus realiteit en ratio qua gedachtenpatroon
Dit dus.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je een ruggengraat hebt en je partner serieus neemt dan kan het ten eerste niet gebeuren, ten tweede denk je er niet over na dat het kan gebeuren en ten derde wil je het niet laten gebeuren.
3x seks maakt nog geen dikke seksrelatie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:33 schreef erodome het volgende:
Blabla. Vreemdgaan hoeft niet altijd te betekenen dat je niet van je eigen partner houdt. Het is maar seks.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je jezelf sowieso niet oud ziet worden met haar zou ik dat belangrijker vinden om eerst even te vermelden. Jij zit dus puur ''tijdelijk'' in deze relatie, alwaar zij kan denken dat je serieuzere intenties hebt. Een relatie van dag tot dag bekijken is namelijk nog steeds anders dan in een ''tijdelijke'' relatie zitten, terwijl je ook nog eens met anderen naar bed wil. Zo veel betekent ze voor je! Wow. Als je echt van iemand houd is die persoon voldoende. Meer dan voldoende. Zij is niet voldoende voor jou. Als ik jou was zou ik DAT vertellen. Als ze dan nog steeds niet bij je weg gaat zou ik ook nog even vertellen dat je de fout in bent gegaan. Dan is ze helemaal weg. Je hebt het verprutst. Klinkt hard, maar het is wel zo.
het is duidelijk hoor, er is wel iemand van wie je houdt: jezelf!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef Steamydeluxx het volgende:
Thanks voor alle reacties mensen. Ik heb gisteren een einde gemaakt aan de hele affaire met M. Ik ben opgelucht en voel me een stuk beter. Wat betreft mijn relatie met V: Ik heb besloten het niet te vertellen. De komende weken zit ik aan de andere kant van de wereld en ga ik eens rustig nadenken hoe, waarom en of ik met V verder wil.
Hoho, komen wel kinderen vandaan he!quote:Op zondag 2 maart 2014 11:13 schreef Lziba het volgende:
[..]
Blabla. Vreemdgaan hoeft niet altijd te betekenen dat je niet van je eigen partner houdt. Het is maar seks.
Haha, jij bent sowieso kankerlaat ontmaagd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:57 schreef Wazzim het volgende:
[..]
22 is 16 bij mannen. Wij hebben dan nét het begin van onze piek als het gaat om seksleven. Dat je dan al monogaam moet zijn zou de man zwaar benadelen.
Ten tweede zit TS in een soort van open relatie, er is niets aan de hand.
Oja, want als je zoveel van iemand houd is er niks mis mee om diegene even lekker te bedriegen door vreemd te gaan. Vervolgens ook lekker niets vertellen. Wat een liefde en respect! Poe!quote:Op zondag 2 maart 2014 11:13 schreef Lziba het volgende:
[..]
Blabla. Vreemdgaan hoeft niet altijd te betekenen dat je niet van je eigen partner houdt. Het is maar seks.
Nee, op mijn 17e. Heb je verder wél iets inhoudelijks toe te voegen aan de discussie?quote:Op maandag 3 maart 2014 13:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha, jij bent sowieso kankerlaat ontmaagd.
Dit lijkt me geen slecht plan, zeker niet aangezien jullie hadden afgesproken om een foutje niet te vertellen.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:34 schreef Steamydeluxx het volgende:
Thanks voor alle reacties mensen. Ik heb gisteren een einde gemaakt aan de hele affaire met M. Ik ben opgelucht en voel me een stuk beter. Wat betreft mijn relatie met V: Ik heb besloten het niet te vertellen. De komende weken zit ik aan de andere kant van de wereld en ga ik eens rustig nadenken hoe, waarom en of ik met V verder wil.
Dit is toch geen open relatie zeg, dit komt meer neer op fouten maken is menselijk en mocht dat onverhoopt toch gebeuren zeggen we niets tegen elkaar. Dat is een heel ander verhaal als ik vind ik het prima als je anderen neukt als je weg bent(wat wel een vorm van een open relatie is).quote:Op maandag 3 maart 2014 13:28 schreef RM-rf het volgende:
Wat een gezeik over TS...
Ik vind hem nu juist wel redelijk consequent en eerlijk. (misschien niet helemaal, maar hij lijkt wel een poging te doen)
Van wat ik van hem gelezen heb over de huidige (open) relatie hebben ze vanaf het begin gewoon afspraken gehad, en daarin was er ruimte om ook sex met anderen te hebben, maar was de afspraak verder daar 'niks over te vertellen aan de ander'.
Hooguit was er verder ook geen duidelijke afspraak wat te doen als je merkt dat je voor iemand anders ook gevoelens zou krijgen.
Niet iedereen is even 'monogaam' en ook als je dat zelf niet zou willen, betekent het niet dat iedereen die niet monogaam leeft gelijk een oneerlijke leugenaar is...
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:25 schreef Steamydeluxx het volgende:
Hallo,
Ik heb nu iets langer dan anderhalf jaar een vriendin. Ik hou zielsveel van haar, en zij van mij.We zijn onwijs gelukkig samen, ik heb me nog nooit zo erg aangetrokken tot iemand, we doen onwijs veel samen, zien elkaar soms wel 5 x per week. Kortom, helemaal perfect eigenlijk. Nou is het zo dat ik vanaf september ga studeren in Amsterdam en zij in Groningen blijft. Ik vind dit onwijs spannend, weet niet hoe het verder gaat en ben erg benieuwd naar wat jullie hier over denken. Zijn er mensen met ervaringen mbt lange afstandsrelaties? Do's of don'ts? Ik ben totaal onzeker, het enige wat ik weet is dat we elkaar voor geen goud kwijt willen. Ik wil in de weekends terug naar Groningen komen en haar zoveel mogelijk blijven zien, maar we zullen het allebei druk krijgen. (ik conservatoriumstudie, zij rechten, nederlands en een minor journalistiek).
Ondanks het feit dat ik dit echt echt echt wil proberen, lig ik hier al nachten van wakker. Ik moet er niet aan denken om haar te verliezen..
ik vind het verder ook geen gezonde relatie... maar dat laat niet weg dat de beide mensen in die relatie kennelijk zulke afspraken gemaakt hebben en die an sich niet gebroken zijn.quote:
Alles is zo'n beetje wel gezegd, vind je niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:10 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Nee, op mijn 17e. Heb je verder wél iets inhoudelijks toe te voegen aan de discussie?
Denk niet dat hij het stiekem stoer of leuk vind, anders had hij hier geen topic over gemaakt. Hij weet dat hij fout zat, heeft hij toegegeven. Hij heeft het opgelost naar zijn beste inzicht.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:14 schreef Mishu het volgende:
Stiekem vind je het wel stoer dat je je vriendin in zo'n positie kan krijgen he?
Het streelt volgens mij behoorlijk je ego als 'professioneel muzikant'...
Wat een haat zeg. Jeetje. Eerste deel van de reactie op Mishu geld ook voor jou.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:18 schreef ZarB het volgende:
Wat een enorme flapdrol ben je ts. Zolang je alles om je heen maar goed georganiseerd hebt is het voor jou wel goed he? Dat andere mensen wel eens anders in de situatie staan dan jij komt vast niet bij je op. Het zijn gewoon je marionettepopjes die je bedient zoals jij dat wilt. Well done, over een tijdje ben je een eenzaam uitgerangeerd mannetje en kun je nooit een fatsoenlijke relatie aangaan. Schrijf er maar alvast een leuk liedje over
Anderhalve maand zelfs.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:16 schreef videonatic het volgende:
Hoe kun je een relatie hebben als je elkaar 1x in de twee weken ziet. Schiet toch niet op?
Ja klopt, het was slechts een standaardreactie op jouw ad hominem.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alles is zo'n beetje wel gezegd, vind je niet?
Verder is 22 jaar een prima leeftijd om een relatie te beginnen. Het ligt aan hoe je er als persoon mee omgaat, leeftijden vanaf 20 jaar hebben daar niets meer mee te maken. Dan zou je zo'n beetje volwassen en verantwoordelijk moeten worden, hoeft niet natuurlijk, maar een relatie kun je dan prima hebben en niet iedereen is zo'n faalhaas om er niet mee om te kunnen gaan. Veel mensen scheiden, maar ook zal mensen blijven wel voor het leven bij elkaar en zijn daarbij ook nog eens gelukkig. Dat TS er niet mee om kan gaan is een ander verhaal natuurlijk, blijkbaar is zij het toch niet helemaal voor hem.
Dit was een vorige relatie.quote:
Ja, liegen en bedriegen is eigenlijk hartstikke liefdevolquote:Op zondag 2 maart 2014 11:13 schreef Lziba het volgende:
[..]
(Bijna) altijd naar Erodome luisteren als het gaat om dit soort situaties/zakenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:33 schreef erodome het volgende:
Respect voor je eerlijkheid (alsnog) en sterkte voor jullie allebei!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Dit was een vorige relatie.
Verder een update: ik heb zojuist mijn vriendin verteld wat ik heb gedaan. Ze is er kapot van (net als ikzelf nu) en wil niet met me praten voorlopig
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Je hebt een open relatie. Waarom loop je nu dan zo te piepen?
De relatie was niet 100% open...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:01 schreef Steamydeluxx het volgende:
Situatie:
(..)
We hebben een soort deal dat, als er eens een keer iets gebeurd met iemand anders, dat dat nou eenmaal kan gebeuren maar dat we dit niet aan elkaar vertellen.
(...). Lang verhaal kort: We hebben sex gehad. Niet 1 keer maar inmiddels 3 x afgesproken.
Ondanks de deal die ik met mijn vriendin heb voel ik me hier schuldig over. De deal was in eerste instantie bedoelt met het oog op mijn buitenlandse tournees en haar lange bezoeken in haar vaderland, en niet om in onze eigen woonplaats maar met een ander af te spreken en sex te hebben. (..)
Dat zuigt, want met praten los je iets op. Maar het komt wel goed je bent pas 22. Iedereen heeft struggels met den liefde en iedereen gaat een keer op zn plaat, maar sta op en leer van het verleden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:32 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Dit was een vorige relatie.
Verder een update: ik heb zojuist mijn vriendin verteld wat ik heb gedaan. Ze is er kapot van (net als ikzelf nu) en wil niet met me praten voorlopig
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:04 schreef Seven. het volgende:
Je bent over de grens gegaan. Je vriendin heeft het recht om zelf te beslissen of ze met je verder wil gaan onder deze omstandigheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |