Ik zou het teruglezen lekker overslaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vandaag op controle geweest voor de volgende ronde. Ik zit op dag 18 en ik heb nog geen follikel wat groter is dan 10mm. Het duurt deze maand dus heel erg lang... De gyn wil waarschijnlijk (mocht het nodig zijn) de volgende keer toch iets met hormonen om mijn cyclus korter te maken. Normaal schommel ik rond de 33 dagen, maar sinds het begin van alle behandelingen is het tussen de 25 en 42 dagen geweest. En nu waarschijnlijk nog wat langer. Baal er een beetje van, want ik vind het allemaal maar lang duren.
Verder heb ik weinig bijgelezen moet ik zeggen, sorry daarvoor. Heb ik wat gemist?
Dit iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou het teruglezen lekker overslaan![]()
Wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt cactus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal morgen dan wel ongesteld worden ofzo
[ Bericht 13% gewijzigd door Cholula op 04-03-2014 22:35:07 ]
En dit inderdaad!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:07 schreef droomvrouwtje het volgende:
Succes meiden, want laten we eerlijk wezen als je een kinderwens hebt, is elke maand dat je moet wachten eentje teveel.
Welkomquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef SjatjePatatje het volgende:
* SjatjePatatje voorzichtig binnensluipt Ik lees al een tijdje mee en wil hier nu gaan mee posten. We zijn al een tijdje bezig, geen idee wanneer ik ongesteld moet worden, mijn cyclus lijkt een beetje van slag. Van een nette cyclus van 28 dagen varieert hij nu een beetje tussen de 28 dagen en 35 dagen in, maar zoals het nu er naar uit ziet moet ik half maart ongesteld worden. Ik hoef niet in de OP
* SjatjePatatje gaat zich even verder inlezen
Soms ziet het er daar wel naar uit als je nqar buiten kijkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:36 schreef Heliotrope het volgende:
Welkom SjatjePatatje! Hoop nieuwe aanwas, is het lente?![]()
Vervelend MevrouwCactus!
Hello! Welkom.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef SjatjePatatje het volgende:
* SjatjePatatje voorzichtig binnensluipt Ik lees al een tijdje mee en wil hier nu gaan mee posten. We zijn al een tijdje bezig, geen idee wanneer ik ongesteld moet worden, mijn cyclus lijkt een beetje van slag. Van een nette cyclus van 28 dagen varieert hij nu een beetje tussen de 28 dagen en 35 dagen in, maar zoals het nu er naar uit ziet moet ik half maart ongesteld worden. Ik hoef niet in de OP
* SjatjePatatje gaat zich even verder inlezen
Bij mij was de pil-menstruatie de laatste anderhalf jaar heel weinig verdeeld over 4 dagen. Daarvoor (ook met pil) juist heel heftig. Van voor de pil weet ik geeneens...quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Soms ziet het er daar wel naar uit als je nqar buiten kijkt.
Hier zet mijn laatste "pil"menstruatie niet echt door. Althans, het is heel weinig. Misschien juist maar van genieten. Want voor mijn pilgebruik was ik het superheftig.
Ja eigenlijk wel. Maar ik voel me altijd prettiger/zekerder wanneer ik goed ongesteld ben, ik plaats van zo half/half. Nu ben ik ook wel ziek dus dat zal ook wel invloed hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:07 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Hello! Welkom.
Is dit je tweede cyclus?
[..]
Bij mij was de pil-menstruatie de laatste anderhalf jaar heel weinig verdeeld over 4 dagen. Daarvoor (ook met pil) juist heel heftig. Van voor de pil weet ik geeneens...
Zou er maar van "genieten"![]()
Hoe reageerde ze??quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb het gisteren toch stiekem tegen mijn moeder verteld dat ik gestopt ben..
En al een test gedaan??quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:21 schreef Ggirl het volgende:
Ik lig ziek in bed, blegh! Koortsig, misselijk, hoofdpijn. Maar nog geen teken van menstruatie!
Hier hetzelfde, met menstruatie dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:21 schreef Ggirl het volgende:
Ik lig ziek in bed, blegh! Koortsig, misselijk, hoofdpijn. Maar nog geen teken van menstruatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |