'Een beetje vrijblijvend batsen' klinkt dan ook wel weer grappig. Alsof dat een soort zonde is. Lig je zomaar een beetje vrijblijvend sex te hebben, voor de lol of zo??quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn mensen die prima overweg kunnen met een jaar lang een beetje vrijblijvend batsen, er zijn mensen die graag meteen inzicht hebben in hoe en wat. Het argument "vroeger deden ze dat toch ook niet" vind ik nog wel het meest nietszeggend van allemaal. Het een is niet beter of slechter dan het ander. We hebben die mogelijkheden in het hier en nu en het is aan iedereen persoonlijk of ze daar wel of geen gebruik van willen maken.
Pardon?! Wie dringt hier haar mening nou eigenlijk op? Volgens mij was ik niet degene die begon te schrijven dat het zo geforceerd gaat allemaal.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En waarom voel jij zo de behoefte om jouw mening bij een ander op te dringen?
Elke dag?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vriendin heeft ook eens tegen me gezegd dat ik vals speelde omdat ik ovutesten gebruikte. Zij heeft haar kind verwekt door een maand lang ELKE DAG te batsen. Maar dan is het zeker wèl leuk en spontaan?
Nuja, ieder doet het op zijn/haar/hun eigen manier. Er zijn mensen die prima overweg kunnen met een jaar lang een beetje vrijblijvend batsen, er zijn mensen die graag meteen inzicht hebben in hoe en wat. Het argument "vroeger deden ze dat toch ook niet" vind ik nog wel het meest nietszeggend van allemaal. Het een is niet beter of slechter dan het ander. We hebben die mogelijkheden in het hier en nu en het is aan iedereen persoonlijk of ze daar wel of geen gebruik van willen maken.
Man, ik heb ze al voorbij horen komen hoor. "Je bent er veel te krampachtig mee bezig, maak nu maar gewoon eens een vijfjarenplan in plaats van in 1-2 jaar vooruit te kijken". Hoepel op, ik kan dat prima voor mezelf bepalen. En ik word nu eenmaal snel zwanger, dat wil niet zeggen dat ik dùs elke dag er mee bezig ben/was. Maar sommige mensen kunnen er ook gewoon slecht tegen als anderen er andere opvattingen op na houden. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Laten we dat niet vergeten![]()
En als je nou eens even rustig terugleest zie je dat de buurvrouw dat ook niet gezegd heeft, en al zeker niet zo bedoelde als jij nu impliceert.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Pardon?! Wie dringt hier haar mening nou eigenlijk op? Volgens mij was ik niet degene die begon te schrijven dat het zo geforceerd gaat allemaal.
Ja, zee had er ook wel geluk mee dat het ook meteen raak was in die ronde. Ik kan me niet echt voorstellen dat iemand dat langer dan een maand volhoudtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:40 schreef dud0r het volgende:
Jezus wat gaat dit topic hard.
[..]
Elke dag?
Misschien ben ik een hele saaie kerel maar ik zou elke dag niet volhouden(met dezelfde vrouw). Dan gaat de lol er wel vanaf en wordt het meer een MOETEN ipv WILLEN.
Dat laatste vind ik dan wel weer erg flauw.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En als je nou eens even rustig terugleest zie je dat de buurvrouw dat ook niet gezegd heeft, en al zeker niet zo bedoelde als jij nu impliceert.
Ze stelde een kritische vraag. Totaal geen reden om er zo bovenop te springen.
Ik zou bijna vragen of je last van pms hebt..
Het zal geen directe aanval op mij zijn maar zo voelt het wel omdat we pas net echt begonnen zijn en wij niks aan het toeval willen overlaten. Wij, mijn partner en ik allebei. Een keuze van ons samen waar wij ons prettig bij voelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef Cholula het volgende:
Rawedni volgens mij is datgene wat gezegd wordt geen aanval op jou, maar een observatie en daaraan gekoppeld een gevoel wat dat op roept van iemand die van de zijlijn mee leest en hier in het verleden op een andere manier in stond dan jij (of ik).
Ik denk niet dat er een goed of fout is in het hele we-gaan-een-kindje-proberen-te-verwekken-verhaal. Het enige waar men nu voor probeert te waarschuwen is echt obsessief bezig te raken met zwanger worden ipv de reden waarom je (met je bedoel ik hier in zijn algemeenheid, niet op 1 persoon) hier post. Namelijk (in mijn geval) het proberen zwanger te worden om vervolgens samen met mijn aanstaande man een kind te 'krijgen'.
Correct me if I'm wrong.
dit. Helemaal precies.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef Cholula het volgende:
Rawedni volgens mij is datgene wat gezegd wordt geen aanval op jou, maar een observatie en daaraan gekoppeld een gevoel wat dat op roept van iemand die van de zijlijn mee leest en hier in het verleden op een andere manier in stond dan jij (of ik).
Ik denk niet dat er een goed of fout is in het hele we-gaan-een-kindje-proberen-te-verwekken-verhaal. Het enige waar men nu voor probeert te waarschuwen is echt obsessief bezig te raken met zwanger worden ipv de reden waarom je (met je bedoel ik hier in zijn algemeenheid, niet op 1 persoon) hier post. Namelijk (in mijn geval) het proberen zwanger te worden om vervolgens samen met mijn aanstaande man een kind te 'krijgen'.
Correct me if I'm wrong.
Dat is dan ook maar weer net hoe je het wil interpreteren, net als alles eigenlijk in deze discussiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:34 schreef Franny_G het volgende:
[..]
'Een beetje vrijblijvend batsen' klinkt dan ook wel weer grappig. Alsof dat een soort zonde is. Lig je zomaar een beetje vrijblijvend sex te hebben, voor de lol of zo??.
.
Ik begrijp Buurvrouw wel, want als ik hier meelees dan gaan zulke gedachten soms ook door mijn hoofd, maar het is me inmiddels ook wel duidelijk dat het voor mij makkelijk praten is (want 'zomaar ineens' zwanger) en dat het ook gewoon handig kan zijn en het niet meteen iets afdoet aan het natuurlijke en spontane proces. En ja, iedereen moet zelf z'n weg hierin vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Niet zo heel veel. En ik kan er eigenlijk nog niet over meepraten, want net gestopt. Maar ik lees op internet dat het gemiddelde op 2-3 keer per week ligt, daar komen wij echt bij lange na niet aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef silliegirl het volgende:
Persoonlijke vraag; hoe vaak hadden jullie dan seks voor jullie zwanger probeerden te worden?
Ik lees wel her en der "verplicht" of "dagelijks" of "om de dag" nu jullie proberen maar hoe was het daarvoor dan?
Of misschien kan ik beter vragen; in hoeverre is de seks-frequentie toegenomen sinds jullie streepjes willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
27. Samenwonend sinds 2 jaar..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
Sillie, hoe oud ben je en hoe lang ben / woon je al samen?
Dat kan best veel verschil maken namelijk, is mijn ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |