Dat hoeft echt niet zo te zijn. Ik was toen ik gestopt was gelijk weer regelmatig, het was enkel iets heftiger..quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja en dat hebben we hier ook wel ingecalculeerd.. Na 12 jaar nonstop pilgebruik zal mijn lichaam wel even nodig hebben!
Op sommige sites zag ik ook tips voorbij komen over je eerst medisch laten onderzoeken voor je zwanger probeert te worden. Hoe denken jullie daarover?
Whoo dat is heel fijn en positief!!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik was na 12 jaar pilgebruik (en regelmatig een jaar doorslikken) ook gelijk regelmatig en al in de tweede ronde zwanger. Dus het kan wel!
Oke je bent dus onregelmatig en de miskraam erbij maakt dat je eigenlijk helemaal niet weet wanneer je cyclus weer op gang komt! Weet niet wat te zeggen maar heftig die miskramen, kan me uiteraard het gevoel niet heel goed indenken maar sterkte voor jullie die er mee te kampen hebben!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef Cholula het volgende:
Ik vond het stoppen met de pil een verademing!
Minder last van mijn darmen, minder opgeblazen buik, beter libido en algemeen zit ik lekkerder in mijn vel. Ik zit nu al te bedenken hoe ik straks zonder extra hormonen verder, anticonceptie gewijs dus.
Danaa: Risu had haar miskraam eerder dan ik. Bij mij is het nu zes weken geleden en ik dacht dat Risu al een keer een menstruatie heeft gehad. Daar zit ik dus nog op te wachten. Ik heb een ontzettend onregelmatige cyclus, dat maakt dat het bij mij wat langer duurt.
Spannend dat je ovu test positief lijkt te worden! Zou gaaf zijn als je meteen door kunt naar z&g!
Tip: Mirena! Ik heb nergens meer last van sinds ik die heb!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef Cholula het volgende:
Ik vond het stoppen met de pil een verademing!
Minder last van mijn darmen, minder opgeblazen buik, beter libido en algemeen zit ik lekkerder in mijn vel. Ik zit nu al te bedenken hoe ik straks zonder extra hormonen verder, anticonceptie gewijs dus.
Daar heb ik gemixte verhalen over gehoord. Mijn zusje bloedt bijvoorbeeld twee weken per maand. Dat zie ik ook niet zitten als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Tip: Mirena! Ik heb nergens meer last van sinds ik die heb!
Misschien vinden die mensen die zich er zo op storten dmv 'kunstgrepen' dat juist wel erg leuk?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben sinds 10 jaar van de Mirena af en merk nu pas hoeveel last ik er eigenlijk van had. Ik zou me echt goed inlezen!
Verder vraag ik me hier altijd af hoe ik in hemelsnaam ooit zwanger ben geworden.ik weet echt niks van de preciese status van mijn baarmoeder op bepaalde momenten in mijn cyclus, slijm of weet ik het.
Als je al een poosje bezig bent kan ik me voorstellen dat je verder kijkt naar symptomen. Maar het lijkt wel of mensen hier steeds eerder of gelijk de eerste cyclus met 'kunstgrepen' beginnen? Babies maken zou toch voornamelijk leuk moeten zijn in den beginne.
Maar just my two cents...
ik ben altijd wel bewust geweest van mijn cyclus. Maar niet van mijn baarmoedermond bijvoorbeeld. Het was Slechts verbazing mijnerzijds hoe anderen daarmee omgaan. Ik was stukken naiever? Onbevangener?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:05 schreef trui het volgende:
ik vond het vanaf het begin van proberen zwanger te worden juist erg leuk en leerzaam om mijn lijf wat beter in de gaten te houden, was geschokt dat ik eerder bepaalde veranderingen tijdens de cyclus niet zo in de gaten had gehad. ik ging dus ook wel meteen temperaturen. ovulatietests heb ik nooit gebruikt.
sinds een jaar aan de mirena hier, en na allerlei startproblemen heb ik nu nergens meer last van.
Totally agreequote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben sinds 10 jaar van de Mirena af en merk nu pas hoeveel last ik er eigenlijk van had. Ik zou me echt goed inlezen!
Verder vraag ik me hier altijd af hoe ik in hemelsnaam ooit zwanger ben geworden.ik weet echt niks van de preciese status van mijn baarmoeder op bepaalde momenten in mijn cyclus, slijm of weet ik het.
Als je al een poosje bezig bent kan ik me voorstellen dat je verder kijkt naar symptomen. Maar het lijkt wel of mensen hier steeds eerder of gelijk de eerste cyclus met 'kunstgrepen' beginnen? Babies maken zou toch voornamelijk leuk moeten zijn in den beginne.
Kunstgrepen klinkt alsof het een soort valsspelen is oid om je cyclus te monitoren. Dat is natuurlijk niet waar. Ik heb zelf ook niet getempt of over stokkies geplast maat ik vond het wel heel interessant om te weten hoe mijn cyclus verliep en te proberen mijn ei te benutten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat kan ook natuurlijk. die optie was nog niet bij me opgekomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien vinden die mensen die zich er zo op storten dmv 'kunstgrepen' dat juist wel erg leuk?
Ik ben ook niet van plan om nu gelijk te gaan temperaturen of ovutesten aan te gaan schaffen. Ga wel mijn cyclussen goed bij houden en wanneer deze onregelmatig blijven kan ik verder gaan kijken. Vandaag is mijn menstruatie doorgezet na de laatste pilstrip.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:03 schreef debuurvrouw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |