Gefeliciteerd dames. Nog een mooi 2014 kindje voor jullie.
Bij mij lijkt het nu al door te komen, 4 dagen te vroeg. Dus ik denk weer een mislukte innesteling zoals de maand voor de positieve test. Naja, ik wist toch al dat het niks was, dus nou heb ik iig weer 4 dagen 'gewonnen' zeg maar. Verklaard wel de kramp de hele dag.
Komende ronde doe ik helemaal niks. Geen temptesten, geen ovutesten en het batsen laat ik van mijn humeur afhangen. We laten de condooms natuurlijk gewoon achterwege, maar verder doe ik geen actieve poging deze maand. Even een adempauze, mezelf even terugvinden. Mocht het dan ineens toch raak zijn, dan is dat mooi, maar ik reken er niet op natuurlijk. Even er helemaal niet meer mee bezig zijn. Ik zal af en toe nog wel even hier gluren hoor, moet natuurlijk wel weten of er weer een jompel mag komen zoals vandaag voor 2! dames. Nieuwe nod ga ik ook niet opzoeken. Ik gok rond 1 april ergens, dat is de dag dat we een jaar bezig zijn. Maar ik heb toch altijd een mooie aankondiging van menstruatie in mijn inlegkruisje, dus ik maak me niet druk. Ik zie het wel.