quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
En Rokje.quote:
kwestie van je piemol even onder de kraan houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:14 schreef PeuRac het volgende:
Lente schoonmaak heb ik hier al gehouden, nu alleen de reguliere schoonmaak
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwestie van je piemol even onder de kraan houden
Als je pizza bestelt zou je ook van de bank af moeten komen om de pizza aan te nemenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al gedaan vandeweek![]()
Sushi afhalen of pizza bestellen?
Issue is: ik heb zin in sushi maar geen zin mn lompe luie lichaam van de bank te sleuren.
Haha slechtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Rokje.
Al is dat ook te beschrijven als een hitsige zeehond.
En sushi kan je ook gewoon bestellenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je pizza bestelt zou je ook van de bank af moeten komen om de pizza aan te nemen
Die is al schoonquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwestie van je piemol even onder de kraan houden
True. Maar als ik sushi ga afhalen moet ik me aankleden; fatsoeneren en fietsen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je pizza bestelt zou je ook van de bank af moeten komen om de pizza aan te nemen
Probeer je mij nu jaloers te maken?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt Rokje nooit horen lachen.
Je kunt ook een heerlijke raspatat met pindasaus en uitjes halen en dan thuis opsmikkelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. Maar als ik sushi ga afhalen moet ik me aankleden; fatsoeneren en fietsen.
Firstworldproblems
Niet bij mijn restaurant waar ik korting krijg en verzekerd ben van de lekkerste sushi.quote:
Ja, zeg dat welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. Maar als ik sushi ga afhalen moet ik me aankleden; fatsoeneren en fietsen.
Firstworldproblems
Wij hebben laatst thuis raspatat gebakken. Met flink wat joppiesaus erbij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook een heerlijke raspatat met pindasaus en uitjes halen en dan thuis opsmikkelen.
Ik ben allergisch voor uiquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook een heerlijke raspatat met pindasaus en uitjes halen en dan thuis opsmikkelen.
Ik geloof niet dat daar waar zij woont, geen sushi te bestellen isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal vast geen optie want ze is vast niet zo dom als een koe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |