Ja ok man.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog 4 en dan stop ik ermee.
En dan kun je net zo goed heel fok opdoeken.
Ik zou er best willen wonen ja. Is wel duur denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je daar wonen dan?
Amsterdam was tof als 16 jarige blowaka, als 18 jarige 48uur stappen techno-hoofd en nu voor goed eten en daarna los maar om te wonen is het echt een kanjerstad.
Is enorm duur ja. En veel te druk met al die tyfustoeristen. Dat gaat je echt heel erg tegenstaan volgens mij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er best willen wonen ja. Is wel duur denk ik.
Zal dan wel flink omschakelen worden als je uit een rustig dorpje komtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is enorm duur ja. En veel te druk met al die tyfustoeristen. Dat gaat je echt heel erg tegenstaan volgens mij.
Uit ervaring is de omschakeling van stad terug naar klein kutdorp groterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal dan wel flink omschakelen worden als je uit een rustig dorpje komt.
Wanneer ga je op jezelf JR?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal dan wel flink omschakelen worden als je uit een rustig dorpje komt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uit ervaring is de omschakeling van stad terug naar klein kutdorp groter
Wanneer ik een goed inkomen heb.quote:
Van dorp naar stad vond ik alles tof.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Wanneer ik een goed inkomen heb.
Ik ben juist die rust gewendquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van dorp naar stad vond ik alles tof.
Als ik nu soms terug ben is het grijs, deprimerend en kan ik niet slapen door de totale stilte.
Niet te lang wachten man.
Ik vind dat echt heerlijk. Dat op zondagavond nog steeds van alles te doen is en de straten vol. In Zeeland eindigt het weekend op zaterdag al. Zondag zit iedereen binnen of in de kerk. Saaiquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben juist die rust gewend. Zou apart zijn als het overal een chaos om me heen is dan.
Meh ik kijk wel wanneer ik op mezelf ga wonen. Is niet zo makkelijk.
Hier in het dorp kan je op zondag ook niks doen. Want alle winkels (alle tweequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk. Dat op zondagavond nog steeds van alles te doen is en de straten vol. In Zeeland eindigt het weekend op zaterdag al. Zondag zit iedereen binnen of in de kerk. SaaiIk denk dat ik daarom ook zo loop te fappen op Tokyo. 24 uur per dag alle lichten aan, constant prikkels, nooit slapen. ADHD paradijs.
En lul niet. Kamer is zo gevonden.
Schrijf je iig in. Kost je niks of weinig en extra wachttijd is niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier in het dorp kan je op zondag ook niks doen. Want alle winkels (alle twee) zijn dan dicht. Alleen de snackbar is open.
Hmm ik ga er wel naar kijken. Lijkt me wel beter voor me ja.
Die tip kreeg ik al van mijn moeder in het dorp dan. Want mijn broer staat al jaren op de wachtlijst hier en is nu pas aan de beurtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schrijf je iig in. Kost je niks of weinig en extra wachttijd is niks mis mee.
Ja, overal zelfde liedje. Iedere pauper heeft wel op 1 of andere manier voorrang op mensen als jij & ik dus je hebt serieus lange wachttijd nodig om iets te vinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik al van mijn moeder in het dorp dan. Want mijn broer staat al jaren op de wachtlijst hier en is nu pas aan de beurt
Appelsap paupers altijd ja, kut volk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, overal zelfde liedje. Iedere pauper heeft wel op 1 of andere manier voorrang op mensen als jij & ik dus je hebt serieus lange wachttijd nodig om iets te vinden.
Appelsapquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Appelsap paupers altijd ja, kut volk.
Hmm kutleven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, overal zelfde liedje. Iedere pauper heeft wel op 1 of andere manier voorrang op mensen als jij & ik dus je hebt serieus lange wachttijd nodig om iets te vinden.
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand nog zin in een potje Curve Fever?
Gewoon inschrijven, beginnen met tijdelijke woning en als je eenmaal in het systeem zit heb je binnen no-time toffe kamerquote:
Ik zal er naar kijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon inschrijven, beginnen met tijdelijke woning en als je eenmaal in het systeem zit heb je binnen no-time toffe kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |