abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137274149
Voor het eerst hier een topicreeks gecontinueerd, hopelijk goed zo.

As I was saying:

NFL Bad Lip Reading, ik blijf het leuk vinden!
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_137274366
Haha hilarisch :D
Ook echt goed gedaan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_137288952
R-r-r-repost!

De cap ligt nu op 133M, wat veel teams weer breathing room geeft (voor een paar weken :'))
pi_137474552
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:43 schreef rgras het volgende:
R-r-r-repost!

De cap ligt nu op 133M, wat veel teams weer breathing room geeft (voor een paar weken :'))
Met zulke stijgingen valt een cap hit van 28 miljoen voor Romo in 2015 wel mee :D.

En moet dit niet 2014-2015 #1 zijn?
Get it and Bet it
pi_137606999
quote:
ESPN's Adam Schefter reports the Bucs will release Darrelle Revis by 4 PM ET Wednesday if they can't find a trade partner.
Één jaartje Revis voor een first en fourth round pick. Wat een beleid.
pi_137607513
Nieuwe GM en coach hè. Krijg je dat soort onzin.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_137610019
Seahawks twitterde op maandag 10-03-2014 om 21:06:27 Seahawks sign @mosesbread72 to multi-year extension. http://t.co/DHv0yvfnBK reageer retweet
Had ik niet verwacht, dacht dat hij wel voor het geld zou gaan in Chicago. Nu Tate nog en dan hopelijk wat fatsoenlijke O-liners draften.
Get it and Bet it
pi_137633411
En we zijn los:

quote:
DeMarcus Ware is no longer a Dallas Cowboy.
http://espn.go.com/dallas/nfl/story/_/id/10590589/dallas-cowboys-release-demarcus-ware

- Branden Albert naar de Dolphins.
- Revis ook weer op de markt, als FA of gecut.
- Karlos Dansby en Donte Whitner naar Cleveland.
- Dexter McCluster naar de Titans.
- Lamarr Houston naar de Bears.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_137649364
Wat een dag gisteren, er is echt veel geld uitgegeven gisteren waarbij ik bij sommige teams af vraag waar ze het vandaan halen.
pi_137649437
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:40 schreef BobW het volgende:
Wat een dag gisteren, er is echt veel geld uitgegeven gisteren waarbij ik bij sommige teams af vraag waar ze het vandaan halen.
Hoe kunnen de Bronco's nog zo veel cap space hebben? Ze blijven maar kopen en voor wat voor bedragen ook... Na volgend jaar wordt het helemaal leuk als er rookie contracts aflopen en ze belangrijke spelers big bucks moeten gaan betalen, maar misschien is Manning dan weg.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_137649557
Dexter McCluster erbij :-)
Prima veelzijdige speler, verwacht dat Whisenhunt hem als een soort Woodhead wil gaan gebruiken.
pi_137652498
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:42 schreef ssebass het volgende:

[..]

Hoe kunnen de Bronco's nog zo veel cap space hebben? Ze blijven maar kopen en voor wat voor bedragen ook... Na volgend jaar wordt het helemaal leuk als er rookie contracts aflopen en ze belangrijke spelers big bucks moeten gaan betalen, maar misschien is Manning dan weg.
Manning zal niet veel jaren meer in zich hebben, moeten dus nu all in gaan.
Talib is goedkoper / net zo duur als Champ per jaar

Verhoging van de cap helpt

Wordt gelukkig allemaal in de defense gestopt.
pi_137665176
DeMarcus Ware ook nog eens naar de Broncos voor $30M over drie jaar.

Wie gaat ze stoppen in de AFC?
pi_137665920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:03 schreef BobW het volgende:

De fiscus?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_137666199
quote:

Talib en Ware zijn nog geen garantie op succes, Ware heeft zijn piek al bereikt denk ik omdat hij fysiek niet meer 100 procent is als in zijn topdagen. Talib moet je altijd maar afwachten of hij 1. fit blijft en 2. zich gedraagt.

Daarnaast weten we allemaal hoe de zomer met de top signings van de Eagles uitpakten, die leken ook onverslaanbaar, ik houd nog een slag om de arm.
pi_137666435
quote:

Dat dacht iedereen dit jaar ook, tot aan de SuperBowl.
Being champion of free agency is worthless.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137666443
quote:

Met deze gok moeten ze aankomend jaar wel winnen.

Wordt interessant om te zien hoe ze het gaan doen tegen de gehele AFC West.
pi_137666721
Jonathan Martin naar de 49ers, dat lijkt me daar ook geen kinderachtige kleedkamer, kan hij het daar wel doorstaan?

Revis wil graag naar de Pats, dat was ook mijn eerste gedachte nadat Talib vertrok. Onder Belichick en Brady kan hij wel eens presteren denk ik.

Persoonlijke favoriet Jared Allen gaat mogelijk met pensioen als hij niet zijn gewenste contract krijgt. Ik denk dat hij net zo lief hele dagen gaat jagen ergens in de bossen van Montana.

woensdag 12 maart 2014 @ 19:55:09 #21
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137667959
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat dacht iedereen dit jaar ook, tot aan de SuperBowl.
Being champion of free agency is worthless.
Niet iedereen ;).

Denver gokt gewoon op een SB winst dit of volgend (als Manning zolang heel blijft) jaar. Schedule naar de #1 seed is wel een stuk lastiger met 4 afspraken tegen de NFC West. Defense ziet er nu wel wat beter uit, vooral de upgrade op safety, qua corners zie ik het nog niet. DRC (in een contract year) doet niet veel onder voor Talib*. En als de Pats Revis binnenhalen dan wint BB uiteindelijk gewoon van Elway.

*Talib is in mijn ogen de vervanger van DRC
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:58:25 #22
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_137668150
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:34 schreef maerk het volgende:
Jonathan Martin naar de 49ers, dat lijkt me daar ook geen kinderachtige kleedkamer, kan hij het daar wel doorstaan?
Martin komt van Stanford en heeft nog onder Harbaugh gespeeld. Martin had niet beter terecht kunnen komen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_137669148
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef PirE het volgende:

[..]

Martin komt van Stanford en heeft nog onder Harbaugh gespeeld. Martin had niet beter terecht kunnen komen.
Als we iets geleerd hebben is dat de coach er weinig invloed op heeft.
We zullen het zien.

Nog een paar:
- Beason naar de Giants.
- McCown naar de Bucs.
- Steve Smith out in Carolina.
pi_137669593
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef PirE het volgende:

[..]

Niet iedereen ;).

Denver gokt gewoon op een SB winst dit of volgend (als Manning zolang heel blijft) jaar. Schedule naar de #1 seed is wel een stuk lastiger met 4 afspraken tegen de NFC West. Defense ziet er nu wel wat beter uit, vooral de upgrade op safety, qua corners zie ik het nog niet. DRC (in een contract year) doet niet veel onder voor Talib*. En als de Pats Revis binnenhalen dan wint BB uiteindelijk gewoon van Elway.

*Talib is in mijn ogen de vervanger van DRC
Verwacht niet dat ze DRC nog vast kunnen leggen.

Kan zelf niet wachten op de games tussen Denver en NFC West.
Hoop wel dat de Cards aankomend seizoen de playoffs halen (liefst nog de SB, maar of dat heel realistisch is)
pi_137670908
quote:
In maart al voorspellingen doen... ben je nieuw? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')