Zonder blessures hebben we dat ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Prima basis, wel een beetje schraal wat je op de bank heb zitten.
Als je achter komt heb je nou niet echt de spelers op de bank zitten die de wedstrijd wel even zullen doen kantelen.
Wat is de bank nu?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Als je achter komt heb je nou niet echt de spelers op de bank zitten die de wedstrijd wel even zullen doen kantelen.
Deze man snapt hetquote:Op zondag 2 maart 2014 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat dat Rotterdamse publiek eens een ouderwetse vernedering krijgt te zien. Dat volk moet janken, agressief worden en al. 0-4 lijkt me een mooie uitslag.
Kapot moet dat kutFeyenoord![]()
![]()
Klopt, het houdt allemaal niet over dit seizoen wat spelersmateriaal. Hopelijk wel genoeg om weer kampioen te worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder blessures hebben we dat ook niet
quote:Robert Murić not exercise or occurs coach
While the story about going Alen Halilovic received a happy ending, deepening the crisis between Dinamo - suspended Robert Murić. As we said, the coach of Dinamo junior Kresimir Gojun, the last contact with Murići achieved on 14th February, when he was informed that the player was sick.
- Since then I try to get to him, but he does not answer calls - Gojun said resignedly.
Damage is invaluable; loses a brilliant footballer, lost and Dynamo... We contacted Robert's father Branko Murić. He told us that his son was under viral, and that waiting for medical reports.
- We hope that Robert will start training next week - says Dad.
The Dinamo were told to Robert while he was ill performed at a soccer tournament at Zagorje.
- Nonsense, pure fabrication! Make stuff up, and what you have said that Robert signed for Ajax. Nor has he said Zoran Mamic, nor Cvitanović. And then put it in the juniors and say "can not train, can not play." So where has it!?, says disappointed dad Murić.
Mamic says that you can be a millionaire if you sign a contract...
- They call us constantly, and our parents, and managers, but I do not talk to them until the dispute. Neither Zoran because he was fed that story on the signature of Ajax, highlights Branko Murić.
Are you afraid to retaliate against Dinamo could not come soon Robert on training? Disciplinary action?
- Well, but we take revenge, we cancel professional contract!
http://www.vecernji.hr/no(...)avlja-treneru-924268
we hebben tenminste nog een bank, feyenoord heeft maar 12 basis waardige spelersquote:Op zondag 2 maart 2014 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Geen Duartequote:Op zondag 2 maart 2014 13:12 schreef Reemi het volgende:
twitter:
Bojan na een helft wisselen lijkt me.
Ze willen een breuk forceren om naar Ajax te kunnen. Topgozer dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:51 schreef Adames het volgende:
[..]
klinkt als een fijne betrouwbare speler
en over 3 jaar een breuk forceren om naar liverpool te kunnen gaanquote:Op zondag 2 maart 2014 13:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze willen een breuk forceren om naar Ajax te kunnen. Topgozer dus.
Nee want bij Ajax zal daar helemaal geen opening voor zijn. Hij zit nu vast aan contracten die niet rechtsgeldig zijn, zal bij Ajax niet gebeuren.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:54 schreef Adames het volgende:
[..]
en over 3 jaar een breuk forceren om naar liverpool te kunnen gaan
Dat begrijp ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 13:59 schreef Tjacka het volgende:
waar halen die f'noorders dat vertrouwen vandaan
Thuiswedstrijd, fitte selectie, wedstrijden van ons tegen Salzburg.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:59 schreef Tjacka het volgende:
ze denken dat ze nu even goed druk kunnen zetten als red bullquote:Op zondag 2 maart 2014 13:59 schreef Tjacka het volgende:
Weet ikquote:Op zondag 2 maart 2014 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kraak er nog een paar af, ze doen erna altijd goed
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze spelen al weken het beste voetbal van Nederland zeggen ze_!
ajax gaat na 30 minuten heel veel ruimte krijgenquote:
hadden ze raymond verheijen maarquote:Op zondag 2 maart 2014 14:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax gaat na 30 minuten heel veel ruimte krijgen
en het is aan ajax hoe hoog de uitslag uit valt lijkt mij
En bij winst vandaag mag je het echt niet meer verspelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Twente staat voorlopig ook nog op puntverlies met nog 10 minuten te spelen, zelfs bij verlies vandaag sta je nog 5 punten voor op de nr.2.
Sowieso nietquote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij winst vandaag mag je het echt niet meer verspelen.
Het zou me niks verbazen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:11 schreef Pedroso het volgende:
Hebben de Feyenoord jongetjes weer wat dingen tegen de Ajax bus gegooid ?
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef Pedroso het volgende:
Roze broekjes, leuk om dat in de Kuip te dragen.
Nee....quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef LogiteX het volgende:
Moissander stond toch nog niet in het veld bij die goal?
Klopt lood om oud ijzer.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n vervanger is nou ook niet je van het
quote:
Daarvoor ook hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:16 schreef LogiteX het volgende:
prachtig hoe stil het is in de Kuip na die goal![]()
![]()
![]()
Siggy heeft behoefte aan mensen als Kishna, dan rendeert ie prima.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die De Jong is deze dramatische vorm boven Sigthorsson het elftal in blijven schreeuwen kan ik nog altijd niet serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |