Naja echt slecht klinken doet het niet, het is idd die top end die je kwijt raakt en speelbaarheid die eraan gaat. Daarom wissel ik ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:55 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat doffe scheelt ook wel per gitaar. Ik heb twee geweldige gitaren staan die eigenlijk altijd wel goed klinken. Klein beetje sparkle eruit als de snaren niet meer nieuw zijn maar nog steeds een mooi gebalanceerd geluid en zeker niet dof. Moet wel toegeven dat dit alleen bij mijn gitaren boven de 2k is.
Heb ik ook. Topsnaren!quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:13 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
¤14,50 bij snarenshop.nl
Ik denk dat dit ze worden
Teruggaan waar je de gitaar gekocht hebt, aangeven dat je hier tegen aanloopt. Bij een goede winkel zullen ze de frets bij vijlen, zodat het weer klopt. (tenzij je online gekocht hebt, dan is het lastiger terug te gaan naar de winkel...)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Hmm, ik heb dus een nieuwe gitaar gekocht, pics later jaja, maar het blijkt dus dat de 19e fret lager is dan de 20e fret bij de lage E snaar.
Nu is dan niet een plek waar je vaak speelt, ik kwam er alleen maar achter omdat ik aan het checken was hoe accuraat de intonatie was![]()
De A snaar heeft op die plek met de huidige actie geen enkel probleem en op de 18e fret heb ik er ook geen last van.
Reden tot terugsturen?
Via internet gekocht dus, Ik denk dat ik het gewoon negeer, als het echt een probleem wordt kan ik het nog altijd wel (laten) fixen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Teruggaan waar je de gitaar gekocht hebt, aangeven dat je hier tegen aanloopt. Bij een goede winkel zullen ze de frets bij vijlen, zodat het weer klopt. (tenzij je online gekocht hebt, dan is het lastiger terug te gaan naar de winkel...)
Even bij laten vijlen als je er een keer van af wilt. vanaf de 19e fret naar boven is in ieder geval niet zo duur als vanaf de 12e fret (heb ik een keer laten doen...)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Via internet gekocht dus, Ik denk dat ik het gewoon negeer, als het echt een probleem wordt kan ik het nog altijd wel (laten) fixen.
Hmm met iets dikkere snaren is het probleem over. Actie is ruwweg even hoog. Naja mooi dat het bijna weg is iigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Even bij laten vijlen als je er een keer van af wilt. vanaf de 19e fret naar boven is in ieder geval niet zo duur als vanaf de 12e fret (heb ik een keer laten doen...)
Set SDs erin?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hmm met iets dikkere snaren is het probleem over. Actie is ruwweg even hoog. Naja mooi dat het bijna weg is iig
Pics onder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zat eerst EMG 81 - 85 in maar dat kon mij niet bekoren, even tijdelijk mijn oude infinity pickups uit mijn RG erin gezet. Klinkt al een heel stukkie beter. Alleen nu nog even uitzoeken welke pickups ik ga monteren als einddoel.
Iemand tips? Moet wel passief zijn, actief is me tot nu toe niet bevallen.
Gratis en voor niks kom ik hem ophalen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:12 schreef Aresdreams het volgende:
iemand hier interesse in een 4x4" speakercabinet?
mogelijk dat er wel wat speakers opgeblazen zijn.
Is primaquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gratis en voor niks kom ik hem ophalen.
En niet in het blauw?quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:51 schreef RvLaak het volgende:
Om toch maar weer eens hier te posten en de TT eer aan te doen; Mijn huidige (electrische) gitaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, hoewel het vloeken in de kerk is, ik wil deze er ooit aan toevoegen:
[ afbeelding ]
Ik wil sowieso een bas gitaar erbij, om alles compleet te maken (heb ook een electronisch drumstel)... Kan ik alle benodigde instrumenten opnemen.
Maar ja... Het geld
Een Red Special in het blauw??? Heiligschennisquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En niet in het blauw?
Hoeveel kost het?
mag groen dan wel?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een Red Special in het blauw??? Heiligschennis
Geen idee wat het kost. Was niet duur iig. Maar ben momenteel behoorlijk blut
Je eigen Red Special?quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een Red Special in het blauw??? Heiligschennis
Geen idee wat het kost. Was niet duur iig. Maar ben momenteel behoorlijk blut
Netjesquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ah, die was 999 retail, ik heb hem voor 625 mee mogen nemen![]()
Boordevol kortingen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
American Guitar Store in Enschede... Schijnt gestopt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |