wij welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:05 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik had het niet over 'datteh', he
Lapo!
Shhhh.quote:
Ach het is nog vroeg.quote:
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:06 schreef Bartjebart het volgende:
Soms is het echt echt echt niet fijn een beelddenker te zijn![]()
![]()
Mja de kindertjes staan maandag ook weer vroeg voor de deur...quote:
Wablief?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mja de kindertjes maandag staan ook weer vroeg voor de deur...
26 stuks...quote:
Ge zijt leraar?quote:
Ja voor katholieke en christelijke scholen welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ge zijt leraar?
Maar het is toch Rosenmontag maandag? Dan is 't gewoon vrije dag meen ik?
bent...quote:
Je geeft les op de Enschedese Ibn Ghaldoun?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja voor katholieke en christelijke scholen wel
Bijnaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je geeft les op de Enschedese Ibn Ghaldoun?
...quote:
Hopelijk is iedereen dan nuchter genoeg om te kunnen spellenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:15 schreef Aiciu het volgende:
damn hopelijk is jet het morgennaxht weer zo druk hoer
Zucht... en hoequote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopelijk is iedereen dan nuchter genoeg om te kunnen spellen
Freudiaanse verspreking?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:15 schreef Aiciu het volgende:
Drank.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:15 schreef Aiciu het volgende:
Hm ik dacht van wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bijna
maar volgens mij doet ook niet elke Katholieke school daaraan mee überhaubt...
Je moet als school wel voldoende vrije uren hebben om het sowieso vrij te kunnen geven.quote:
Dat is toch veel beter, dan kan de meester ook doorzuipen 's weekends.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet als school wel voldoende vrije uren hebben om het sowieso vrij te kunnen geven.
In Oldenzaal, waar maandag alles stil ligt, gaat het nog weer anders; daar zijn sowieso alle scholen dicht. Ook de openbare
hahahahahaha dat gaat soms nog steeds heel goed hoor, maar dan op de vrijdagavond!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is toch veel beter, dan kan de meester ook doorzuipen 's weekends.
Asocialen, Rosenmontag moet gewoon vrij zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahahahaha dat gaat soms nog steeds heel goed hoor, maar dan op de vrijdagavond!
Een katholieke basisschool hier in de buurt is maandag gewoon open...
Ik heb al genoeg op in ieder geval, maar ben onderhand over m'n slaap heen daardoor, zo kut.quote:
Ze missen er niks aan hoor...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Asocialen, Rosenmontag moet gewoon vrij zijn.
Ik meen dat in de omgeving hier op maandag ook nog optochten en feesten zijn, dus wat dat betreft wel natuurlijk.quote:
Volgens mij is dat voornamelijk in Oldenzaal/Losser en meer van die kleinere stadjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik meen dat in de omgeving hier op maandag ook nog optochten en feesten zijn, dus wat dat betreft wel natuurlijk.
Ja naja, zover is dat nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voornamelijk in Oldenzaal/Losser en meer van die kleinere stadjes.
Maar het is nog niet eens 10 uur geweest.quote:
Dan trek je je nog even af, en dan ga je er dan uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar het is nog niet eens 10 uur geweest.
Gedaan, toch maar terug gegaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan trek je je nog even af, en dan ga je er dan uit..
quote:
Let me guess, student?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:07 schreef Rezania het volgende:
[..]Valt nog wel mee, gisteren lag ik er tot 2 uur in.
Jij bent getrouwd?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:12 schreef Dirk het volgende:
Pieter vroeg net aan mij wat "burgerlijke stand" is in het Engels en ik zei "burger stand"..
Getrouwd zijn met mij is een FEEST, zeg ik je..
Klinkt in ieder geval lekkerder dan marital status!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:12 schreef Dirk het volgende:
Pieter vroeg net aan mij wat "burgerlijke stand" is in het Engels en ik zei "burger stand"..
Getrouwd zijn met mij is een FEEST, zeg ik je..
XTC.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:17 schreef Dave het volgende:
Iemand een werkend huis-, tuin- en keukenmiddel tegen verkoudheid?
had ik niet verwacht met jouw werk, sorry.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:18 schreef Dirk het volgende:
Ik ben getrouwd ja. Met iemand die ik hier heb leren kennen, zelfs.
Met mijn werk? We runnen het bedrijf samen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:19 schreef Rezania het volgende:
had ik niet verwacht met jouw werk, sorry.Maar met een FOK!ker dus, tof.
Ah, leuk werken dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:21 schreef Dirk het volgende:
[..]
Met mijn werk? We runnen het bedrijf samen..
Meet The Boys: http://www.houseofxy.com/?page_id=2
Ok, maak een speciale voor Davequote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:28 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja! Met een onwijze leuk ventje. Om nom..
Ik ben een ramp met de zakelijke kant en hij is creatief niet de sterkste (vind ik!quote:
Tijdens het fluffenquote:
Oh ja Dave, en wist je al dat ik een Xhamster account heb? Daar staan vieze foto's en filmpjes.quote:
Thee gezet van verse gember. (Met suiker of honing, als je dat lekker vind)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:17 schreef Dave het volgende:
Volgens mij wel ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:32 schreef Dirk het volgende:
Volg je de tumblr, Dave? Daar verschijnen altijd de making of pics.
Ik heb volgens mij nog verse gember in huis!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Thee gezet van verse gember. (Met suiker of honing, als je dat lekker vind)
Verse gemberwortel ligt gewoon bij de supermarkt of toko.
Nee, die ken ik nog niet! Doe es linkje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:33 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh ja Dave, en wist je al dat ik een Xhamster account heb? Daar staan vieze foto's en filmpjes..
Dit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, die ken ik nog niet! Doe es linkje?
Wel echt zo'n wortel hè?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog verse gember in huis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wel echt zo'n wortel hè?Lijkt wel leola root.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wel echt zo'n wortel hè?Jaja, ik weet wat verse gember is, Empje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:35 schreef Dirk het volgende:
Morning Am.
Ik weet nooit goed hoe jouw naam nou lekker af te korten. Ambi. Ambiguï. Ambiguïte.
Just checking. Ik had iemand ooit het advies gegeven om thee te zetten van verse gember bij een verkoudheid, en die was toen met stemgember aan de slag gegaan. Van die bolletjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Jaja, ik weet wat verse gember is, Empje.
maar veel ouders hebben helemaal geen zin om carnaval te vieren wanneer ze daar niet zelf mee opgegroeid zijnquote:
DE ADVERTEERDEEEEEEEEEEERS!!!!!!quote:
Weet niet, vond het gifje gewoon op het internet. Vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom komt jouw banaan eigenlijk klaar?
Ik gebruik het regelmatig bij het koken, maar heb er nog nooit thee van gezet. Plakjes? Geraspt? of gewoon een stuk van de wortel er in?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Just checking. Ik had iemand ooit het advies gegeven om thee te zetten van verse gember bij een verkoudheid, en die was toen met stemgember aan de slag gegaan. Van die bolletjes.
Oh? Wat heb jij met klaarkomende bananen dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, vond het gifje gewoon op het internet. Vond het wel leuk.
UV?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:35 schreef Rezania het volgende:
Die photoshoot met al die kleurtjes is wel tof zeg.
GreatAm.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
Goedemorgen.Ambi schijnt veel gebruikt te worden. Maar dat doet mij denken aan Ambi-pur. (
)
Of G_E
zout water drinken tegen keelpijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:17 schreef Dave het volgende:
Heeft de AH XL ook kleine gemberwortels dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
Paar weken terug, was ik snel 's avonds bij de AH XL nog een gemberwortel gaan halen, maar dat was nogal een groot ding
Mjah, hier gebruiken we het ook gewoon om te koken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik gebruik het regelmatig bij het koken, maar heb er nog nooit thee van gezet. Plakjes? Geraspt? of gewoon een stuk van de wortel er in?
Ik wist het wel!quote:
Moet dat dan geen fysiologische zoutoplossing zijn?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zout water drinken tegen keelpijn
en stomen met zout water voor neusverkoudenheid
Dat test mijn gagreflex tot het uiterste. :-S.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zout water drinken tegen keelpijn
Ik denk dat ie gorgelen bedoelt, niet opdrinken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Moet dat dan geen fysiologische zoutoplossing zijn?
Je kunt het natuurlijk ook gewoon los in het water mikken. Maar dat moet je er dan allemaal uitvissen.quote:
Ik hoop het, of BB wil je gewoon dood hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gorgelen bedoelt, niet opdrinken.
Zo goed kent ie me nog niet denk ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik hoop het, of BB wil je gewoon dood hebben.
Ik ken iemand die gewoon een theeglas vult met warm (kokend) water, daar een goede schep keukenzout in gooit en dat drinkt tegen de keelpijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:47 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Moet dat dan geen fysiologische zoutoplossing zijn?
Wou je trekken zeggen? Eh-eh-eh, trekken, hij zei trekken!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
Oh, en de gember moet je lang laten tre- ehm... infuseren, iets van 7 minuten.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik hoop het, of BB wil je gewoon dood hebben.
Mij niet gezien!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ken iemand die gewoon een theeglas vult met warm (kokend) water, daar een goede schep keukenzout in gooit en dat drinkt tegen de keelpijn
Nee, maar het was ook niet iets wat mij verteld was, en het voelde stom om te vragen.quote:
Nah ik doe het ook niet hoor, maar hij zweert erbij...quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh? Wat heb jij met klaarkomende bananen dan?
Lijkt mij ook, ik gorgel er wel mee als ik keelpijn heb, lost slijm op of zo, maar daar heb ik al moeite mee.quote:
Ligt er ook aan hoe zout je het maakt?quote:
Als je 50 gram zout in een liter water oplost wel ja.quote:
Kan je beter wodka drinken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe zout je het maakt?
Het zout zou in ieder geval de bacteriën doden die zorgen voor de keelpijn...
Ik heb toch andere associaties, sorry.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond het meer een soort eerbetoon aan de epische banaan zo.
Kind, gooi het eruit! Heb je nog andere Fok!onduidelijkheden waar we ons roze licht over moeten laten schijnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:51 schreef LeBeau het volgende:
Nee, maar het was ook niet iets wat mij verteld was, en het voelde stom om te vragen.
Wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:54 schreef Peter het volgende:
Ui doorsnijden en onder je bed leggen zou ook helpen..
Ik heb geen stijve piemel in de buurt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:55 schreef Rezania het volgende:
Gewoon goed borstelen met een stijve piemel en naspoelen met sperma.
Onder je bed?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:54 schreef Peter het volgende:
Ui doorsnijden en onder je bed leggen zou ook helpen..
Goedquote:
Geloof me, dat heb ik nooit gekund, ook niet toen ik jong en lenig was.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maken dan, en een beetje lenig zijn.
leg je geen huisbezoek af?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maken dan, en een beetje lenig zijn.
Dan kun je em toch beter naast je bed zetten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |