wij welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:05 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik had het niet over 'datteh', he
Lapo!
Shhhh.quote:
Ach het is nog vroeg.quote:
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:06 schreef Bartjebart het volgende:
Soms is het echt echt echt niet fijn een beelddenker te zijn![]()
![]()
Mja de kindertjes staan maandag ook weer vroeg voor de deur...quote:
Wablief?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mja de kindertjes maandag staan ook weer vroeg voor de deur...
26 stuks...quote:
Ge zijt leraar?quote:
Ja voor katholieke en christelijke scholen welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ge zijt leraar?
Maar het is toch Rosenmontag maandag? Dan is 't gewoon vrije dag meen ik?
bent...quote:
Je geeft les op de Enschedese Ibn Ghaldoun?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja voor katholieke en christelijke scholen wel
Bijnaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je geeft les op de Enschedese Ibn Ghaldoun?
...quote:
Hopelijk is iedereen dan nuchter genoeg om te kunnen spellenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:15 schreef Aiciu het volgende:
damn hopelijk is jet het morgennaxht weer zo druk hoer
Zucht... en hoequote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hopelijk is iedereen dan nuchter genoeg om te kunnen spellen
Freudiaanse verspreking?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:15 schreef Aiciu het volgende:
Drank.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:15 schreef Aiciu het volgende:
Hm ik dacht van wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bijna
maar volgens mij doet ook niet elke Katholieke school daaraan mee überhaubt...
Je moet als school wel voldoende vrije uren hebben om het sowieso vrij te kunnen geven.quote:
Dat is toch veel beter, dan kan de meester ook doorzuipen 's weekends.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet als school wel voldoende vrije uren hebben om het sowieso vrij te kunnen geven.
In Oldenzaal, waar maandag alles stil ligt, gaat het nog weer anders; daar zijn sowieso alle scholen dicht. Ook de openbare
hahahahahaha dat gaat soms nog steeds heel goed hoor, maar dan op de vrijdagavond!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is toch veel beter, dan kan de meester ook doorzuipen 's weekends.
Asocialen, Rosenmontag moet gewoon vrij zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahahahaha dat gaat soms nog steeds heel goed hoor, maar dan op de vrijdagavond!
Een katholieke basisschool hier in de buurt is maandag gewoon open...
Ik heb al genoeg op in ieder geval, maar ben onderhand over m'n slaap heen daardoor, zo kut.quote:
Ze missen er niks aan hoor...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Asocialen, Rosenmontag moet gewoon vrij zijn.
Ik meen dat in de omgeving hier op maandag ook nog optochten en feesten zijn, dus wat dat betreft wel natuurlijk.quote:
Volgens mij is dat voornamelijk in Oldenzaal/Losser en meer van die kleinere stadjes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik meen dat in de omgeving hier op maandag ook nog optochten en feesten zijn, dus wat dat betreft wel natuurlijk.
Ja naja, zover is dat nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 04:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat voornamelijk in Oldenzaal/Losser en meer van die kleinere stadjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |