Dan kan je knappe users op cam bewonderenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan kan je knappe users op cam bewonderen
Dit kan ik bevestigenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
gister of eergister had je nog alcohol zei je
oh ja grapje, daarvoor een maand nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
gister of eergister had je nog alcohol zei je
Ik vind prosecco niet lekker :$quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
oh ja grapje, daarvoor een maand nietGisteren jarig en nu restjes opeten/drinken
fattiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef Snowbells het volgende:
Gigantische vreetkicks.Avondeten, 3 croissants, 4 koeken, gezinsbak pudding en een halve taart
DIKZAKquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:04 schreef Snowbells het volgende:
Gigantische vreetkicks.Avondeten, 3 croissants, 4 koeken, gezinsbak pudding en een halve taart
In de hel is er ook geen vertier, daarom drinken wij nu bier.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:48 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
In de hel is er ook geen vertier, daarom drinken wij nu bier.
Geen tc vriendin ligt naast mij en heeft daar geen zin in nu, kom binnenkort wel weer als ik alleen thuis benquote:
Belooft een mooi programma te wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
Help Onze Dochter Aan Een Man
Gordon die meiden gaat koppelen aan vreemden.![]()
Lekker gekeurd worden door Gordon voor hopeloze meiden.quote:
Er komen ook altijd van die rare sletten op af, in het geval dat ze een vrouw zoeken voor een manquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker gekeurd worden door Gordon voor hopeloze meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |