SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
flipsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Gefrustreerd en verslaafd, ik kijk uit naar je R&P topics.
Hallonquote:
Komt door jou, omdat je zo'n loonslaaf bentquote:
Ik werk/werkte tenminste niet in emmenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Komt door jou, omdat je zo'n loonslaaf bent
Ik ook niet hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik werk/werkte tenminste niet in emmen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef Fopje het volgende:
Oke. Ik ga vanavond heel de avond curvefever spelen dus beter zijn jullie er ook.
Die ken ik wel jaquote:
Dayum, das wel balen ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja
Chimaira is maandag gecancelled omdat die zanger ziek is.
Verdomme
allemaal hommosquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
De helft zegt waarschijnlijk de dag van te voren af
Da's kutquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:35 schreef BBQSausage het volgende:
Net nieuwe schoenen gekocht, zit nu al een krasje op, fml.
Ja, ook gewoon op de neus.quote:
pics van patta'squote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ook gewoon op de neus.Mja, hopelijk valt 't niet heel erg op, of trekt 't nog weg als ik er van die spray op spuit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een paar, maar die kan ik even niet vinden op de interwebs.![]()
Heb je echt niks beters te doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef Fopje het volgende:
Oke. Ik ga vanavond heel de avond curvefever spelen dus beter zijn jullie er ook.
Zo klinkt het alsof je er mee zou willen doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Door dat verrotte carnaval waar ik niet aan mee kan doen heb ik ook niks te doen
Als ik geld had voor een pakje of zo welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof je er mee zou willen doen.
Dat had ik niet achter je gezochtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik geld had voor een pakje of zo wel. Nu ben ik grumpy cat tussen al die blije nerds en kippen.
Iets met een bank en kots.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben een heel ander persoon met drank op
Swag met een krasje.quote:
Dat is altijd met leerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Swag met een krasje.
Heb nooit zulk soort schoenen, überhaupt geen leren schoenen. Koop ik een keer leer, meteen een kras.
Wat is een hele lange tijd?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:11 schreef Heatseeker het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds een hele lange tijd weer alcohol.
Laatste keer was oud en nieuwe 2012/2013.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:12[/
rl] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/393783]Amarantha het volgende:
[..]
Wat is een hele lange tijd?
Wow dat is wel netjesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Laatste keer was oud en nieuwe 2012/2013.
Dat wordt dronken wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dank je wel, nu gaat dat record aan diggelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |