Of je gaat even compleet over de floss van een hele normale Nederlandse uitdrukkingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
aan de haak slaan? wat een rot term, net als chickies. IK BEN NIET JOUW KIPJE!!!!!! (zeg ik dan) En als hij aan de haak slaan zou zeggen, hoef ik hem ook nooit meer te zien.. of ik leer het hem wel af :p
Maar anyways, als het wederzijds is is het toch niet erg. Maar daar moet ik dan nog even achter komen, de tijd zal het leren, volgende week vrijdag is er een sportdag.. dus..
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:21 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
okeee ik ben 15, maar dat maakt toch niet uit..
Is er geen leuke jonge leraar Nederlands waar je op verkikkerd kunt raken? Lees eens een boek, breid je idioom eens uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
aan de haak slaan? wat een rot term, net als chickies. IK BEN NIET JOUW KIPJE!!!!!! (zeg ik dan) En als hij aan de haak slaan zou zeggen, hoef ik hem ook nooit meer te zien.. of ik leer het hem wel af :p
Maar anyways, als het wederzijds is is het toch niet erg. Maar daar moet ik dan nog even achter komen, de tijd zal het leren, volgende week vrijdag is er een sportdag.. dus..
nee mijn docent nederlands is een man van 58, hij is wel net gescheiden maar het is niet mijn type. En het leeftijdsverschil is een beetje te grootquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is er geen leuke jonge leraar Nederlands waar je op verkikkerd kunt raken? Lees eens een boek, breid je idioom eens uit.
Toch zou je eens wat meer op je docent Nederlands moeten richten (d.m.v. lessen) in plaats van dat gegeil op een gymleraar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:22 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
nee mijn docent nederlands is een man van 58, hij is wel net gescheiden maar het is niet mijn type. En het leeftijdsverschil is een beetje te groot
Zou wel slim zijn voor het behalen van de stage, ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:26 schreef jogy het volgende:
Ik zie die 18 jarige nu al voor me, smalend lachend over dat gekke 15 jarige kindje wat gek op hem is, samen met zijn matties. Wie weet verliest hij nog wel een weddenschap en moet hij je zoenen of zo.
Hij doet een sportopleiding, hoe slim moet je daar voor zijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zou wel slim zijn voor het behalen van de stage, ja.
maar ik zie er niet uit als een standaard 15 jarige dus waarschijnlijk zal hij mij ouder schatten en daarbij ik ga niet gelijk met iemand zoenen als 'ie zegt 'kom eens hier'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:26 schreef jogy het volgende:
Ik zie die 18 jarige nu al voor me, smalend lachend over dat gekke 15 jarige kindje wat gek op hem is, samen met zijn matties. Wie weet verliest hij nog wel een weddenschap en moet hij je zoenen of zo.
Nee joh, hij geeft een knipoog en flex't zijn borstspieren een paar keer en dan kom je wel naar hem toe drijven op je puberale slakkenspoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:29 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
maar ik zie er niet uit als een standaard 15 jarige dus waarschijnlijk zal hij mij ouder schatten en daarbij ik ga niet gelijk met iemand zoenen als 'ie zegt 'kom eens hier'
hij heeft je fb al gezien en genegeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:29 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
maar ik zie er niet uit als een standaard 15 jarige dus waarschijnlijk zal hij mij ouder schatten
hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij heeft je fb al gezien en genegeerd.
Heeft hij een smartphone? Zo ja dan heeft hij het al gezien en genegeerd.quote:
mascha is niet eens mijn echte naam! (zo heet mn kat) maar hoezo, hij is gewoon niet zo actief meer op facebook als vroeger..quote:
en hij heeft geen smartphone en leest zijn email nooit?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
mascha is niet eens mijn echte naam! (zo heet mn kat) maar hoezo, hij is gewoon niet zo actief meer op facebook als vroeger..
fairpoint... das kut. Maar waarom? Eerst flirten en dan negeren, klootzakquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft hij een smartphone? Zo ja dan heeft hij het al gezien en genegeerd.
Vogeltje voor de kat ben jij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:29 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
maar ik zie er niet uit als een standaard 15 jarige dus waarschijnlijk zal hij mij ouder schatten en daarbij ik ga niet gelijk met iemand zoenen als 'ie zegt 'kom eens hier'
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vogeltje voor de kat ben jij.![]()
Jong, naïef en er ouder uitzien, maar mentaal echt de 15 nog niet voorbij zijn.... dat trekt mooiboys aan.
Ik zou me echt gebruikt voelen als ik jou was, zou echt boos zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
fairpoint... das kut. Maar waarom? Eerst flirten en dan negeren, klootzak
Ik zou naar het schoolbestuur gaan en roepen dat hij seksueel getinte opmerkingen heeft gemaakt!!! Dat zal 'm leren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou me echt gebruikt voelen als ik jou was, zou echt boos zijn.
Pik je dat? Jij helemaal in zijn zachte ogen staren, helemaal verliefd, en hij weet van niets maar toch, echt niet cool van hem toch?
Daar heb je wel een punt. Ik zou die stageboy wel ff aanspreken en vragen waar hij mee bezig denkt te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pik je dat? Jij helemaal in zijn zachte ogen staren, helemaal verliefd, en hij weet van niets maar toch, echt niet cool van hem toch?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou naar het schoolbestuur gaan en roepen dat hij seksueel getinte opmerkingen heeft gemaakt!!! Dat zal 'm leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik moest lachen, maar ik ben nooit gezegd dat ik verliefd was! Ik vind hem heel erg leuk, maar om verliefd op iemand te worden moet er wel wat meer gebeuren dan alleen oogcontact en daarbij de laatste keer dat ik verliefd was (echt verliefd dus niet leuk) was op een vriend van mijn broer.. Waarom val ik altijd op onbereikbare mensenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |