Ik ben nog bij het eerste seizoen van House of Cards. Topshow?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
Drukke dag morgen: twee afleveringen van WIDM terugkijken en 10 afleveringen van House of Cards er doorheen jassen.
Snel slapen.
Kevin Spacey is altijd goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog bij het eerste seizoen van House of Cards. Topshow?
Ik doe 'm uit als je het niet erg vindt. Het wordt me allemaal net iets te emotioneel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo, dat was het weer voor deze week.
[ afbeelding ]
Beter dan seizoen 1 nogquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog bij het eerste seizoen van House of Cards. Topshow?
Mooi man, ik kom er net achter dat hij homofiel is. Topshow!quote:
Ze heeft gewoon twee mannenquote:
Twee kale mannen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon twee mannenwat een hosselaarster
Ik lijk meer op Miranda Kerr dan op Albaquote:Op maandag 3 maart 2014 22:24 schreef Grifte het volgende:
Mag ik Alba een keertje lenen dan Johannes?![]()
Of zal ik maar bij Alors op het bankie aanschuiven.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik lijk meer op Miranda Kerr dan op Alba
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik lijk meer op Miranda Kerr dan op Alba
quote:
Komt een vrouw bij de dokter, Levenslied, en een paar andere (matige) films.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kende heel dat wijf niet joh, maar niets mis mee.
Zeer matig of gewoon matig?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter, Levenslied, en een paar andere (matige) films.
De ogen van Servaes niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:11 schreef gosschalks het volgende:
Alleen al de vorm van Christ's hoofd fascineert me
Ik kijk nooit Nederlandstalige films.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter, Levenslied, en een paar andere (matige) films.
Ja, ook wel eigenlijk. Maar dat is eerder creepy.quote:
Mensen die veel COD spelen hopen daar op.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het totaal geen eng conflict daar.
Al dat gelul over wo3 direct..
Nucleair.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Wij laten de Krim niet los.
3e wereldoorlog dus
Niks mis mee. Al kan ik me er niet toe zetten om een boek te lezen. Studieboeken vind ik wel genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kijk nooit Nederlandstalige films.
Uberhaupt weinig films of series, gewoon voetbal op TV. En 's avonds een boekie lezen, lekker man.
Anna Drijver is de knappe maar domme dochter van Christ Klep.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Anna Drijver hangt aan de lippen van die schele.
Ik zou best aan de lippen van Anna willen hangen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Anna Drijver hangt aan de lippen van die schele.
Putin, elke dag anders.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:14 schreef OProg het volgende:
Het ene moment sta je nog in je hippe skipak Wust te knuffelen en zit je bier te zuipen met Willy.
En het volgende moment ben je als een veldheer troepen zo de Oekraïne in aan het schuiven.
Gevarieerde baan is het wel.
Gelukkig is zijn snor niet erfelijk dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Uiteindelijk zal er toch geknaagd worden aan de eenheidsstaat Ukraine.
[..]
Anna Drijver is de knappe maar domme dochter van Christ Klep.
Dat heet een Mart doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
Anna heeft haar geëngageerdheidsgezicht opgezet.
Tsaar Poetin.quote:
Het probleem is dat je er ook echt aan kan hangen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou best aan de lippen van Anna willen hangen.
Is het Gonchar, of Honchar? Of Gontsjar?quote:
Waar is Johannes als je hem nodig hebtquote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het Gonchar, of Honchar? Of Gontsjar?
Die komen gewoon ergens met drones binnen en schieten de boel plat.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef gosschalks het volgende:
Dit valt inderdaad nog wel mee vergeleken met wat Amerika weleens heeft uitgespookt in het verleden
Het valt ook wel mee met wat de Japanners hebben uitgespookt, of de Duiters, Spanjaarden, Romeinen, Chinezen, Nederlanders, Belgen etc.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef gosschalks het volgende:
Dit valt inderdaad nog wel mee vergeleken met wat Amerika weleens heeft uitgespookt in het verleden
Best goed met Hugo Borst als gast.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef KingRoland het volgende:
VI morgen terug kijken, was het nog een topshow?
Ja, maar toch zie je alleen Amerika met het vingertje wijzen. Neemt niet weg dat ik dit niet vind kunnen overigens.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee met wat de Japanners hebben uitgespookt, of de Duiters, Spanjaarden, Romeinen, Chinezen, Nederlanders, Belgen etc.
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef KingRoland het volgende:
VI morgen terug kijken, was het nog een topshow?
Zoveel beter is Beatrice anders niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Waarom die schele uitnodigingen, als je BeatriceGod ook kunt opbellen?
[ afbeelding ]
Zo hoor je problemen ook niet op te lossen. Maar Putin neemt wel het initiatief en, eerlijk is eerlijk, de meerderheid op de Krim is pro-Russisch.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:22 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja, maar toch zie je alleen Amerika met het vingertje wijzen. Neemt niet weg dat ik dit niet vind kunnen overigens.
Werd zo vaak gezegd tijdens de VI topics dat hij moest komen.quote:
Beatrice de Graaf>Anna Drijver>Chick van Pistoriusquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:26 schreef gosschalks het volgende:
Jeroen mag Anna vanavond volblaffen op z'n woonboot, lucky bastard!
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijs zet zijn charmes ook in de strijd.
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik wil ook die gif zien van Claudia de Breij.
Willem kan zich beter bij zijn boekenhoekje houden.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Volgens Willem was het wel een aardig ventje.
Ohja, die zit er ook nog.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Volgens Willem was het wel een aardig ventje.
Tofik de eeuwige student, heeft hij zonder diploma toch een mooi baantje gehad in de TK.quote:
quote:
quote:Dibi bezocht een katholieke basisschool en daarna het gymnasium. Hij studeerde media en cultuur (richting film) aan de Universiteit van Amsterdam maar maakte dat niet af.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Aandachtzoekert. Geef die man een klap op zijn bakkes security.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Succesvolle versierpoging van een fokker.
Der Snor, voor jou.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Grifte het volgende:
Jeroen Pauw heeft concurrentie voor na de uitzending. Maar uiteindelijk zal De Snor naast haar Anna wegkapen
Ik was het net aan het typen. Doe dit lekker thuis.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
Het is dat ze lekker is want dit boeit echt niemand.
Dat is nogal moeilijk voor onze internationale sterren.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Een jeans stof. Zoiets heet een spijkerbroek in Nederland.
In Frankrijk heet het inmiddels de Ivo Niehe pantalon.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk voor onze internationale sterren.
Met een unaniem belachelijke goede pasvorm.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Frankrijk heet het inmiddels de Ivo Niehe pantalon.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij sprong niet eens willem, het was tijdens een loopactie.
Puur dom gelul dus. Willem is niet goed bij zijn hoofd als hij dit echt meent.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hij sprong niet eens willem, het was tijdens een loopactie.
Gaat maar kijke. Godverdemme.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Goed dat Willem niet meer bij VI komt wat een gelul is dit.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Anna Drijver met haar spoiler![]()
[ afbeelding ]
Lee Towers trad gister nog op, alhoewel, hij playbackte. Hoewel we zijn klassiekers massaal meezongen, mocht het niet baten.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord zou toch kampioen worden volgens de Kromme?
Heeft hij een nieuw nummer ja?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lee Towers trad gister nog op, alhoewel, hij playbackte. Hoewel we zijn klassiekers massaal meezongen, mocht het niet baten.
Ik heb dat ook gezien op Foxie, alhoewel niet al te veel omdat de analyse van Lambiek zogenaamd belangrijker zou zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lee Towers trad gister nog op, alhoewel, hij playbackte. Hoewel we zijn klassiekers massaal meezongen, mocht het niet baten.
Anders wordt Willem wild en gaat hij slaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen lacht altijd mee met Willem maar niemand vindt het echt grappig.
twitter:bernievanjoppen twitterde op maandag 03-03-2014 om 01:10:52@SBlijveld @FransWallage ik kom bij je langs gore leprateef! ik duw 94 kilo grind door je snavel jij loopse takketeef reageer retweet
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:bernievanjoppen twitterde op maandag 03-03-2014 om 01:10:52@SBlijveld @FransWallage ik kom bij je langs gore leprateef! ik duw 94 kilo grind door je snavel jij loopse takketeef reageer retweet
Bernie red de show voor mijquote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat was in die tijd de enigste neger op een voetbalveld inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
De enige die ik herkende was Gullit, ja, heel gek.
Enige.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was in die tijd de enigste neger op een voetbalveld inderdaad.
Enigste de overtreffende trap van enige?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was in die tijd de enigste neger op een voetbalveld inderdaad.
quote:
Even kijken of jullie nog scherp waren.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Enigste de overtreffende trap van enige?
Wat loop jij nou allemaal te ijlen joh lelijke bokkenbeffer.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
Tja, dan kan Alors wel zeggen dat Putin een gevarieerde baan heeft.
Maar hier zie je maar dat als Mani een typefoutje maakt, er meteen mensen toehappen. Constante discussies op het scherpst van de snede. Actief reageren op variërende posts van kwaliteitsusers.
Ah joh mannetje ik probeer jou te verdedigen. Altijd maar moet je door die Genee-imitatoren op een spelfoutje worden gewezen, terwijl ik wil wijzen op de hoge kwaliteit van ons forumshowtje.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat loop jij nou allemaal te ijlen joh lelijke bokkenbeffer.
Dit is allemaal de schuld van GGMM, onze oppertaalnazi. Ken mij dat nou verrotten of het enigste of enige is, laat gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah joh mannetje ik probeer jou te verdedigen. Altijd maar moet je door die Genee-imitatoren op een spelfoutje worden gewezen, terwijl ik wil wijzen op de hoge kwaliteit van ons forumshowtje.
Maar als je liever weg wilt lopen, ga maar. Het spreekwoord is er al voor uitgevonden.
Laten we een steen door dat aquarium van 'm gooien!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is allemaal de schuld van GGMM, onze oppertaalnazi. Ken mij dat nou verrotten of het enigste of enige is, laat gaan.
Oh ja, hoe is het daarmee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die deadline van Poetin bijna net zo spannend als de deadline die Benno L gesteld werd.
Was zaterdag 10 uur in de ochtend, ze waren vergeten de wekker te zetten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh ja, hoe is het daarmee.
Zijn ze vast vergeten.
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Oekraïne situatie ken ik nu wel, sorry dat ik het zeg.
Omdat ze tegenwoordig geloof ik alles maar weer aan het remaken zijn.quote:
Ik heb RoboCop, Total Recall en Carrie nog nieteens bekeken eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ze tegenwoordig geloof ik alles maar weer aan het remaken zijn.
En vaak is dat niet echt best.
Dat maken die Amerikanen zelf wel uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef marcodej het volgende:
Waar bemoeien die Amerikanen zich eigenlijk mee? Laat die Oost-Europeanen deze kutkloterij zelf uitzoeken?
Wel burgers, agenten en ordetroepen toen de demonstraties begonnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef arjan1112 het volgende:
Er is nog geen enkele soldaat dood gegaan; nep oorlog
Russen hebben er schijt aan? Ik denk het niet. Het zal bij stoer doen blijven denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Amerika maar schreeuwen en met sancties dreigen waar de Russen schijt aan hebben. Best aandoenlijk...
Zeker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Best goed item zo met lev en eelco.
Met de sancties waar de VS nu mee aan het dreigen is liggen ze in Rusland echt niet wakker hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Russen hebben er schijt aan? Ik denk het niet. Het zal bij stoer doen blijven denk ik.
Dan moet je emigreren naar Rusland want daar is alles lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:15 schreef arjan1112 het volgende:
Wat moeten we met de EU , dan word alles 3 keer zo duur !!
Goed punt.
Sancties van VS, Europa etc, samen, welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van de sancties waar de VS nu mee aan het dreigen is liggen ze in Rusland echt niet wakker hoor.
Alleen voor Russen; iemand uit het westen betaald 50 keer zoveel huur bv.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan moet je emigreren naar Rusland want daar is alles lekker goedkoop.
Wel als de VS de Westerse bezittingen en $ van Poetin en zijn vriendjes confisqueert.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Met de sancties waar de VS nu mee aan het dreigen is liggen ze in Rusland echt niet wakker hoor.
Dan moeten ze wel met veel hardere sancties komen dan die paar die je nu af en toe voorbij hoort komen, daar ligt Poetin echt niet wakker van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sancties van VS, Europa etc, samen, wel
Klopt, maargoed die is opgegroeid aan het eind van De Koude Oorlog, dan is zijn standpunt te begrijpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Levchenko wel erg pro-Ukraïne, dat mag, maar het is geen complete analyse van de gebeurtenissen.
Het staat nu al vast dat er alternatieven voor de aardgas levering gezocht zullen worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel met veel hardere sancties komen dan die paar die je nu af en toe voorbij hoort komen, daar ligt Poetin echt niet wakker van.
We zullen zien. Ik denk dat het enkel bij praatjes en stoerdoenerij blijft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel met veel hardere sancties komen dan die paar die je nu af en toe voorbij hoort komen, daar ligt Poetin echt niet wakker van.
Ja, bij buitenhof was iemand die de Russische media/kranten volgt en de situatie doornam. Dat was interessanter. Hij zei ook dat Putin winnende is, de Krim gaat niet meer naar Ukraine. De eenheidsstaat Ukraine valt gewoon uit elkaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, maargoed die is opgegroeid aan het eind van De Koude Oorlog, dan is zijn standpunt te begrijpen.
Je mist eigenlijk iemand aan tafel die niet per se pro-Russisch is, maar ook de standpunten van andere partijen op de Krim en Oost-Oekraïne blootlegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |