quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan om verder op de materie in te gaan ofzo.
Hoe weet je dat, ach laat maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef Toverheks het volgende:
@ Soury quote Disana
Spuitje was dat. Die is volgens mij ineens overleden.
Disana denkt dat omdat ze contact hadden en dat ineens weg was.....quote:
En dan ben je dood. Best heftig dat fokquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Disana denkt dat omdat ze contact hadden en dat ineens weg was.....
Ze is ook niet meer op FOK! geweest (al zo'n 800nogwat dagen).
Dus kijk er mij niet op aan he,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan ben je dood. Best heftig dat fok
Wel jij bent evilquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus kijk er mij niet op aan he,
Ja de grootste, keek ook in bloemetje Disana, meer dan de helft negeert me, sommige weten niet eens waarom ze me negeren, maar ja andere die mij niet moeten negeren me en ja dan kan je niet achter blijven om mij te negeren, anders val je uit het negeer groepjequote:
Flying Circus is zo'n beetje de enige comedy serie die ik van begin tot eind kan opzetten, zonder dat het mij echt gaat vervelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
"O no you got the wrong map there, this is Stalingrad!.
[ afbeelding ]
Het negeer groepje is iets in je fok brein.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja de grootste, keek ook in bloemetje Disana, meer dan de helft negeert me, sommige weten niet eens waarom ze me negeren, maar ja andere die mij niet moeten negeren me en ja dan kan je niet achter blijven om mij te negeren, anders val je uit het negeer groepje
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het negeer groepje is iets in je fok brein.
Ik doe het welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:01 schreef sjaan58 het volgende:
Lot geeft Joey de wiet en vraagt in de comp om het te draaien...
UTO / [COS #1036] Stokslobberend de nacht inquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:01 schreef sjaan58 het volgende:
Lot geeft Joey de wiet en vraagt in de comp om het te draaien...
Je lurkt dus wel hier, je bent welkom hoorquote:
Hahaha ja in mijn ouderlijk huis is het mij met de paplepel ingegoten! Heb alle afleveringen meerdere malen gezien. Daarna een hele tijd genoeg van gehad, maar als ik jouw clipjes weer even aanklik... het is ook wel tijdloos leuk ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Flying Circus is zo'n beetje de enige comedy serie die ik van begin tot eind kan opzetten, zonder dat het mij echt gaat vervelen
Ze hebben zelfs Duits geleerd om afleveringen in het Duits op te nemenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ja in mijn ouderlijk huis is het mij met de paplepel ingegoten! Heb alle afleveringen meerdere malen gezien. Daarna een hele tijd genoeg van gehad, maar als ik jouw clipjes weer even aanklik... het is ook wel tijdloos leuk ook.
Al jaaaaaaaaaaaaaaren :-)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lurkt dus wel hier, je bent welkom hoor
Mijn schoonouders zijn Brabant juist ontvlucht, dus we gaan morgen bij ze op visite in het vakantiehuisjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:13 schreef mootie het volgende:
Maar goed, ik heb dus beloofd om morgen mee te gaan naar het kindercarnaval.
Waarom, waarom, waarom woon ik in Brabant.
Omdat daar nog licht brand?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:13 schreef mootie het volgende:
Hahaha, ja Ik vind de vis nog steeds geweldigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:07 schreef Disana het volgende:
Hier krijg ik nog altijd de slappe lach van.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:07 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:07 schreef Disana het volgende:
Sterktequote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:13 schreef mootie het volgende:
Oh god, die was ik vergetenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha, ja Ik vind de vis nog steeds geweldig
Het slaat nergens op
quote:
Ik weet ook niet hoe ze het deden. Ze waren natuurlijk ook fantastisch op elkaar ingespeeld dus alles werkt aanstekelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:16 schreef Gert het volgende:
Fantástiche scene! Geweldig om weer terug te zien.
Hoe knap ook, om te acteren dat je doet alsof je probeert je lachen in te houden!
Of misschien déden ze ook haast niet anders hoor, op de set van MP.
Omdat je daar, ergens verkrijgbaar in een Edah, nog een COS zoals vroeger hebt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:13 schreef mootie het volgende:
Ik mis dat soort onzin welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god, die was ik vergetenJe ziet hem ook gewoon aankomen en toch lig je dubbel.
Kinderen en leukquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat je daar, ergens verkrijgbaar in een Edah, nog een COS zoals vroeger hebt?
Ja ik doe maar een gok. Sterkte morgen!![]()
Zijn het wel léuke kinderen, die je aan gaat moedigen/alaafen?
Dat is ook niet handig. Het was leukquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ze het deden. Ze waren natuurlijk ook fantastisch op elkaar ingespeeld dus alles werkt aanstekelijk.
Ze zouden trouwens weer een keer bij elkaar komen. Daar heb ik eigenlijk niets meer over gehoord.
Hij is leukquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
denk dat dit mijn favo MP sketch is, het zit zo goed in elkaar.
Ik bedoel in het algemeen.quote:
De laatste Edah sloot in Emmen.... vrij snel na het einde van DGK.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn lievelingskindjesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het zijn oude mannen, het zou afbreuk doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nooit meer hetzelfde, bedoel je waarschijnlijk.
Ja daar lijkt het wel opquote:
Het is wel zo veertigers die raar doenquote:
Ik lichamelijk ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soury, Disana, Mootie en ik zijn zeker boven de 30.
Waar haal je die info vandaan dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:34 schreef Laysa het volgende:
Jullie realiseren je toch wel dat als Utopia stopt, deze SC gewoon weer gemergd gaat worden met die van de RLS?
De Ironie
Ik weet dat dat twee verschillende personen waren hoor. Ik doelde slechts op de bloemen en de problemen die jullie en Spuitje daarmee hadden. Spuitje heeft trouwens nog regelmatig bloemen uit haar eigen naam laten bezorgen, grote boeketten waren dat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja oude koeien enzo. En ik heb net met veel plezier die topics teruggelezen. En ja Disana ik begrijp dat jij dat net kan.
Maar Spuitje was niet degene die langs wilde gaan. Spuitje regelde de bloemen via een bekende bloemist, die het pas na de derde poging bezorgd kreeg omdat er een lettertje verkeerd zou staan in de naam van Disana. En ze trok zich elke kritiek enorm aan.
Maar ze was wel door die newbie die ons allemaal benaderde benaderd dat zij die bloemen wel even langs wilde brengen.
Maar ik weet nu nog steeds niet wie die newbie was. En de echte naam van Disana ben ik vergeten.
Wilde het toch even rechtzetten, Spuitje was dat dus niet.
Shhhht, jonkie. De oude dames zijn aan het praten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:34 schreef Laysa het volgende:
Jullie realiseren je toch wel dat als Utopia stopt, deze SC gewoon weer gemergd gaat worden met die van de RLS?
De Ironie
De enige relatie die ik op dit moment met Utopia heb, is dat het zo'n beetje in mijn achtertuin plaats vind, daarom zie je mij ook niet op de rest van het forum. Aan de andere kant vind ik het gewoon leuk om zo nu en dan rond te hangen in willekeurige SCs.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:34 schreef Laysa het volgende:
De Ironie
Ik ben echt geen jonkie hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Shhhht, jonkie. De oude dames zijn aan het praten.
Ik ben 28.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit stiekem ook gewoon RLS.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:34 schreef Laysa het volgende:
De Ironie
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De enige relatie die ik op dit moment met Utopia heb, is dat het zo'n beetje in mijn achtertuin plaats vind, daarom zie je mij ook niet op de rest van het forum. Aan de andere kant vind ik het gewoon leuk om zo nu en dan rond te hangen.
Ik had het nog in m'n PM-box staan....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja oude koeien enzo. En ik heb net met veel plezier die topics teruggelezen. En ja Disana ik begrijp dat jij dat net kan.
Maar Spuitje was niet degene die langs wilde gaan. Spuitje regelde de bloemen via een bekende bloemist, die het pas na de derde poging bezorgd kreeg omdat er een lettertje verkeerd zou staan in de naam van Disana. En ze trok zich elke kritiek enorm aan.
Maar ze was wel door die newbie die ons allemaal benaderde benaderd dat zij die bloemen wel even langs wilde brengen.
Maar ik weet nu nog steeds niet wie die newbie was. En de echte naam van Disana ben ik vergeten.
Wilde het toch even rechtzetten, Spuitje was dat dus niet.
Ik tel al jaren niet meerquote:
Afdeling Den Haag: Liesje iets. Ik ruim. Heb net Coos een briefje geschreven, om weer eens langs te komen. Vergeleken dáarbij zijn we weer jonge blommekes.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sneertjes hoeft niet meer hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben echt geen jonkie hoor![]()
Een gokje Soury
Stom he? En ik bedoel het absoluut niet lullig maar voor mij zijn dat mooie herinneringen, dingen die FOK! maken wat het is wanneer ik die saamhorigheid voel. Terwijl het voor jou een nachtmerrie moet zijn om aan terug te denken. Sorry dat ik je er weer mee naar terug neem.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet dat dat twee verschillende personen waren hoor. Ik doelde slechts op de bloemen en de problemen die jullie en Spuitje daarmee hadden. Spuitje heeft trouwens nog regelmatig bloemen uit haar eigen naam laten bezorgen, grote boeketten waren dat.
Wel fijn trouwens dat ik toen niet werd opgezadeld met de problemen die er waren. Ik denk niet dat ik dat had kunnen bolwerken.
Wil je er 30 van mij bij?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als ik over de laatste 3 jaar nou geen 30 kilo afgevallen was, zouden cassieres mij nu niet om mijn legetimatie vragen bij de kassa, als ik me net geschoren heb.
Een wespennest boven een slangenkuil omringd door hyena's.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stom he? En ik bedoel het absoluut niet lullig maar voor mij zijn dat mooie herinneringen, dingen die FOK! maken wat het is wanneer ik die saamhorigheid voel. Terwijl het voor jou een nachtmerrie moet zijn om aan terug te denken. Sorry dat ik je er weer mee naar terug neem.
RLS was soms een wespennest maar niet alleen dat.
Nee, deze massa beweegt wat handiger en ik word ook niet zo vaak meer vergeleken met Theo van Gogh.quote:
Dan was je wel een heel jonge tienermoeder toen je Soneal kreeg. De oudste kun je al helemaal afschrijven.quote:
Oh, nog steeds geen belletje. Ik zag dat ik die naam ook op de kaart had geschreven en vroeg me nog af wie dat nou weer was.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het nog in m'n PM-box staan....
En ik kreeg de creeps al van de nickname: tendu
Ik ben jullie gebaren nooit vergeten. Mijn kamer stond vol kaarten en cadeautjes en bloemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stom he? En ik bedoel het absoluut niet lullig maar voor mij zijn dat mooie herinneringen, dingen die FOK! maken wat het is wanneer ik die saamhorigheid voel. Terwijl het voor jou een nachtmerrie moet zijn om aan terug te denken. Sorry dat ik je er weer mee naar terug neem.
Gewoon even een paar dagen niet de hersens uit je kop blowen, dan valt het kwartje wel.quote:
Ik snap dat wel. In toch een aantal jaren maak je wat mee. Al babbelend maak je vrienden liefde soms, ellende en dood. Het is niet niksquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En mij nodig je niet uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Afdeling Den Haag: Liesje iets. Ik ruim. Heb net Coos een briefje geschreven, om weer eens langs te komen. Vergeleken dáarbij zijn we weer jonge blommekes.![]()
Al leeft die ouwe snoepert alsof-ie een jonge God is, en nog met verve ook, dat moet je hem nageven.
Ik las het gelijk als "Tend you" en dat vond ik echt heel erg creepy.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, nog steeds geen belletje. Ik zag dat ik die naam ook op de kaart had geschreven en vroeg me nog af wie dat nou weer was.
Vanaf de eerste FOK!meet waarop ik aanwezig was werd ik vergeleken met Theo van Gogh, ik wil ze nu bewijzen dat ik er tenminste 20 hamlappen vanaf gewerkt heb.(als ik überhaupt ooit nog naar een of ander meat zou gaan)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja duh, waarom denk je dat ik ze kwijt wil?
Ga maar even in de COS posten dan, daar valt het niet zo opquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon even een paar dagen niet de hersens uit je kop blowen, dan valt het kwartje wel.
Sorry, dronken.
Mijn scheiding.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. In toch een aantal jaren maak je wat mee. Al babbelend maak je vrienden liefde soms, ellende en dood. Het is niet niks
Ik kijk wel in een ana-topic of ik ze nog ergens kan slijtenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vanaf de eerste FOK!meet waarop ik aanwezig was werd ik vergeleken met Theo van Gogh, ik wil ze nu bewijzen dat ik er tenminste 20 hamlappen vanaf gewerkt heb.(als ik überhaupt ooit nog naar een of ander meat zou gaan)
Alsof daar de Tenalady Gestapo ook maar iéts niet opvalt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga maar even in de COS posten dan, daar valt het niet zo op
Nee, die lezen alleen hun eigen posts.... dat is ook wel zo makkelijk, die hebben een ander kleurtje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof daar de Tenalady Gestapo ook maar iéts niet opvalt.
Ik had het over fokkers in het algemeen. Maar daar was jij ook bijquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn scheiding.![]()
Jij hebt ook nog een tijd in de lappenmand gezeten weet ik nog. Geen idee of ik toen een kaartje heb gestuurd volgens mij kende ik je toen nog niet zo goed.
Onze meet!
Nieuwjaar.
Gewoon inderdaad zoveel meegemaakt samen.
afgezien van ongemerkt urineverlies.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof daar de Tenalady Gestapo ook maar iéts niet opvalt.
Die vrees projecteren ze wel op de bewonersquote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
afgezien van ongemerkt urineverlies.
Noem je mij nu blauw?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die lezen alleen hun eigen posts.... dat is ook wel zo makkelijk, die hebben een ander kleurtje.
* high five *quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
afgezien van ongemerkt urineverlies.
Jij bent zijn mama, en mama's fixen alles.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem je mij nu blauw?
Ik heb echt geen idee waarom mijn kat het mij altijd kwalijk neemt dat het regent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |