SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Vroeger hadden we met vers levering een kar of vijf... Met vlees kon er dan makkelijk 2-3 restant zijn en dat ene restanten kar meer valt niet altijd op...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als ik sta te vullen weet ik toch precies waar iedereen mee bezig is en wat er nog achter staat. Kwestie van tijdens het vullen ook even een rondje te lopen.
Wij hebben het twee weken volgehouden ofzo.quote:Goede reden om het wel te doen dusAl schuif je maar 'n leeg A4'tje tussen twee fusten.
Bij ons spiegelen (A)SM ook weleens hoor.quote:Ik zag vandaag in de kleinste winkel van Utrecht(388m2) de SM het pad met de frisdranken spiegelen..
Ogenblikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef exelletor het volgende:
Kan iemand dat filiaallijstje met vvo's even delen/mailen?
Voor een AH To Go is dat zo'n beetje het gemiddelde. Maar jij bedoelt de kruidenier van Naarden-Vesting denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie tnu in dat filialenlijstje een winkel staan van 92m2.. Ik vraag me af wat daar het nut van isDaar krijg je halve containertjes vers zeker.
1303,49m2 is het landelijk gemiddelde volgens mij Excel bestandjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:37 schreef SLP_ het volgende:
Wat is eigenlijk de gemiddelde grote van een normale ah?
Oh, okequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
1303,49m2 is het landelijk gemiddelde volgens mij Excel bestandje
Het is de adressenlijst van Albert Heijn die op Plaza staat. Vorig jaar december stond er op Plaza nog een bestandje de proeverijen voor kerst. Daar stond het VOB bij (Janneke141, waar stond dat ook alweer voor?). En die heb ik even aan elkaar gekoppeldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oh, okeHoe kom je aan dat bestandje?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Socios het volgende:
Krijgt de medewerker serieus een boete als men geen naambadge opgespeld heeft? Betrapte een meisje met een naambadge van een collegaatje van haar opgespeld. Zij vertelde dit toen. Hoe hoog is die boete?
¤450.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Socios het volgende:
Krijgt de AH-medewerkster serieus een boete als men geen naambadge opgespeld heeft? Betrapte een meisje met een naambadge van een collegaatje van haar opgespeld. Zij vertelde dit toen. Hoe hoog is die boete?
Mag ik die?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is de adressenlijst van Albert Heijn die op Plaza staat. Vorig jaar december stond er op Plaza nog een bestandje de proeverijen voor kerst. Daar stond het VOB bij (Janneke141, waar stond dat ook alweer voor?). En die heb ik even aan elkaar gekoppeld
Tien euro, als je voor de eerste keer de fout in gaat bij ons. Weet niet of het landelijk is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Socios het volgende:
Krijgt de AH-medewerkster serieus een boete als men geen naambadge opgespeld heeft? Betrapte een meisje met een naambadge van een collegaatje van haar opgespeld. Zij vertelde dit toen. Hoe hoog is die boete?
Twee uur werktijd inhouden op het salaris.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Socios het volgende:
Ik heb gegokt op VloerOppervlak Bruto.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
Daar stond het VOB bij (Janneke141, waar stond dat ook alweer voor?).
Ohja, dat was het volgens mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb gegokt op VloerOppervlak Bruto.
Zou ik die mogen hebben?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is de adressenlijst van Albert Heijn die op Plaza staat. Vorig jaar december stond er op Plaza nog een bestandje de proeverijen voor kerst. Daar stond het VOB bij (Janneke141, waar stond dat ook alweer voor?). En die heb ik even aan elkaar gekoppeld
Met name op VKK zie je vrij veel teamleiders die door allerlei oorzaken (zie onder) te veel tijd aan het vullen zijn, of andere taken die makkelijk zijn uit te besteden aan anderen, waardoor ze het overzicht en de controle op de rest verliezen en daardoor per saldo meer productieve tijd verliezen, dan dat ze winnen door mee te werken. De gemiddelde TL vult waarschijnlijk twee keer zo snel als de gemiddelde medewerker, maar dat betekent niet dat je daarmee ook sneller klaar bent als team.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:44 schreef einschtein het volgende:
Janneke, wat zie jij als 'met je kop in het vak'(, de grootste valkuil voor een leidinggevende)?
Als dat zo is, he. Diegene die dat bij jullie heeft ingevoerd is een klapjosti.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Tien euro, als je voor de eerste keer de fout in gaat bij ons. Weet niet of het landelijk is.
Ik vind het nog wel een schappelijk bedrag itt tot jullie 450 euro.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:55 schreef einschtein het volgende:
Diegene die dat bij jullie heeft ingevoerd is een klapjosti.
Oke, dan begreep ik het goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met name op VKK zie je vrij veel teamleiders die door allerlei oorzaken (zie onder) te veel tijd aan het vullen zijn, of andere taken die makkelijk zijn uit te besteden aan anderen, waardoor ze het overzicht en de controle op de rest verliezen en daardoor per saldo meer productieve tijd verliezen, dan dat ze winnen door mee te werken. De gemiddelde TL vult waarschijnlijk twee keer zo snel als de gemiddelde medewerker, maar dat betekent niet dat je daarmee ook sneller klaar bent als team.
Maar je ziet het ook op andere afdelingen. In de (niet-AH) winkel hier om de hoek staat op zaterdag een verschef zijn arm uit de kom te snijden terwijl twee tutjes op de broodafdeling rustig het weekend staan door te spreken. Het werk komt namelijk toch wel af.
Niet handig, natuurlijk.
Soms zijn ze het gewoon zo gewend vanuit hun vorige rol, soms doen ze het om vriendjes te worden of blijven met de ploeg en soms omdat ze gewoon niet goed worden geïnstrueerd. Maar vullen en andere productieve werkzaamheden zijn gewoon niet de primaire taak van een leidinggevende.
Misschien is Bok wat voor jou.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:56 schreef Janneke141 het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om gewoon je spullen bij je te hebben? Niks mis mee om die scholieren een beetje discipline bij te brengen.
Gewoon eentje stiekem van het kantoor jatten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:59 schreef jffry101 het volgende:
Ik heb een maand of twee lang losliggende naambadges verzameld. Ik heb er nog altijd een stuk of 40 liggen.1 euro als je hem kwijt bent heeft niet zo heel veel effect.
En daarom horen die dingen in een afgesloten dossierkast.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gewoon eentje stiekem van het kantoor jatten.
Nou fantastisch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel een schappelijk bedrag itt tot jullie 450 euro.
Die bedoel ik ja. Heeft die geen vers?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor een AH To Go is dat zo'n beetje het gemiddelde. Maar jij bedoelt de kruidenier van Naarden-Vesting denk ik.
Watquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:42 schreef Socios het volgende:
Een boete vind ik ook overdreven, maar een OW vind ik terecht als het vaker gebeurt. Je hoort je werkkleding gewoon goed te dragen als je moet werkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat_
Hoogstends een OW als t vaker gebeurt.. Maar dat vind ik ook overdreven
Doh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar toch wel, hoop ik?
Mja, als je op dat moment een vulploeg hebt van 3-4 man, in een kleine winkel kan je als TL prima vullen imo. Zolang je nog wel rondjes blijft lopen natuurlijk.. Als je toch niks anders hebt te doen zoals prijswijzigingen o.i.d. sta je anders enkel uit je neus te vreten en toe te kijken op hoe anderen werken.. Dan kan je ze beter gaan helpen imo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met name op VKK zie je vrij veel teamleiders die door allerlei oorzaken (zie onder) te veel tijd aan het vullen zijn, of andere taken die makkelijk zijn uit te besteden aan anderen, waardoor ze het overzicht en de controle op de rest verliezen en daardoor per saldo meer productieve tijd verliezen, dan dat ze winnen door mee te werken. De gemiddelde TL vult waarschijnlijk twee keer zo snel als de gemiddelde medewerker, maar dat betekent niet dat je daarmee ook sneller klaar bent als team.
Maar je ziet het ook op andere afdelingen. In de (niet-AH) winkel hier om de hoek staat op zaterdag een verschef zijn arm uit de kom te snijden terwijl twee tutjes op de broodafdeling rustig het weekend staan door te spreken. Het werk komt namelijk toch wel af.
Niet handig, natuurlijk.
Soms zijn ze het gewoon zo gewend vanuit hun vorige rol, soms doen ze het om vriendjes te worden of blijven met de ploeg en soms omdat ze gewoon niet goed worden geïnstrueerd. Maar vullen en andere productieve werkzaamheden zijn gewoon niet de primaire taak van een leidinggevende.
OudeBok houdt anders van toezicht houden vanuit de counter.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef d4v1d het volgende:
Mja, als je op dat moment een vulploeg hebt van 3-4 man, in een kleine winkel kan je als TL prima vullen imo. Zolang je nog wel rondjes blijft lopen natuurlijk.. Als je toch niks anders hebt te doen zoals prijswijzigingen o.i.d. sta je anders enkel uit je neus te vreten en toe te kijken op hoe anderen werken.. Dan kan je ze beter gaan helpen imo.
Zou iemand 'm mij ook kunnen mailen? dm via mailquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef exelletor het volgende:
Kan iemand dat filiaallijstje met vvo's even delen/mailen?
Maar daar kan je moeilijk wegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
OudeBok houdt anders van toezicht houden vanuit de counter.
Tot op zeker hoogte kan het en ligt het ook aan hoe sterk iemand in zijn functie is. Een TL die moeite met overzicht bewaren heeft moet het niet doen. Iemand anders kan best even maaltijden vullen. Ik hielp altijd op de paden hier en daar een beetje mee. Om zo iedereen te leren kennen en tegelijk te zien wat ze deden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als ik sta te vullen weet ik toch precies waar iedereen mee bezig is en wat er nog achter staat. Kwestie van tijdens het vullen ook even een rondje te lopen.
Gooi je e-mail adres maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Zou iemand 'm mij ook kunnen mailen? dm via mail
Genoeg dingen die je als coutnermedewerker kunt doen, hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:09 schreef d4v1d het volgende:
Maar daar kan je moeilijk wegIk heb het nu over VKK
Als je daar in je eentje staat kan je niet echt weg, ja hoogstens naar de bloemen..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Genoeg dingen die je als coutnermedewerker kunt doen, hoor.
Dan lees je niet goed. Ik zeg nergens dat leidinggevenden niet moeten vullen (ik deed het zelf ook wel), maar dat het niet de primaire taak is. Als je een ploeg van 4 mensen moet aansturen en daarvan lopen er 2 uit hun neus te eten, dan doe je dus iets niet goed, Hoeveel colli je dan zelf ook aan het wegbuffelen bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, als je op dat moment een vulploeg hebt van 3-4 man, in een kleine winkel kan je als TL prima vullen imo. Zolang je nog wel rondjes blijft lopen natuurlijk.. Als je toch niks anders hebt te doen zoals prijswijzigingen o.i.d. sta je anders enkel uit je neus te vreten en toe te kijken op hoe anderen werken.. Dan kan je ze beter gaan helpen imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |