quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Dat dorp bevalt me perfectquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En het feit dat je in een dorp woont waar carnaval gevierd wordt:')
Vervelend wel.
Ik ben mij op vrouwen aan het focussen die wel iets met pikken willen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Het valt ook gelijk stil.
Net was het nog wat drukker
Burrito?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het klopt alleen niet, taco's eet je namelijk.. Die van mij niet
Me no have taco!
Ik ben woest aan het doen in de PMquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt ook gelijk stil.
Net was het nog wat drukker
Badkuipquote:
Met wie?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben woest aan het doen in de PM
Doet er even niet toe, iets met lekken enz.quote:
Meid meid meid, helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Het klopt alleen niet, taco's eet je namelijk.. Die van mij niet
Me no have taco!
Zitten hier genoegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben mij op vrouwen aan het focussen die wel iets met pikken willen.
Dat is vast in mijn vakantie toch???quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet er even niet toe, iets met lekken enz.
Ik weet wel dat ik de eerstvolgende keer dat ik scharrel zie een gedetailleerd verslag ga posten !!
Niks groters?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Badeend voor je badkuip.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meid meid meid, helemaal de weg kwijt.
Blij dat ik het niet ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben woest aan het doen in de PM
We hebben nog niets afgesproken, we zitten namelijk nog in discussie over het wel of niet romantisch uit eten gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is vast in mijn vakantie toch???
Die doen niet waar ik op dit moment behoefte aan heb.quote:
Ik ben ook in de PM bezig schatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij dat ik het niet ben.
Dm is lekker leeg
nog steeds maar miniatuurquote:
Bij de mac, burgerking of kfc toch wel he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben nog niets afgesproken, we zitten namelijk nog in discussie over het wel of niet romantisch uit eten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |