Ja dat was raar. Ze wurmde zich er echt in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check.... iemand wilde wel even langsgaan bij Disana, iemand die een nieuwe account had, geen posts gedaan had en per PM mensen benaderde dat zij het wel even zou doen.
Uiteindelijk kwam het wel goed maar er waren best momenten dat ik spijt had dat ik er aan begonnen was.quote:
En toch herinner ik me ook bonnen. Misschien VVV bonnen ofzo? Je wilde volgens mij een keukenapparaat ofzo. En volgens mij hadden we ook bloemen, bezorgd door een veilige bloemist.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Spuitje was dat. Die is volgens mij ineens overleden.
Jij hebt die drie boeken van Dan Brown opgestuurd. En ik kreeg van jullie een kort abonnement op Vrij Nederland. En mijn man printte jullie posts in het speciale topic voor me uit. Het was echt hartverwarmend allemaal.
Tjaquote:
Ik ben bang dat ze dood is. Ik had pm-contact met haar en ze postte in het Laura Dekkertopic. Van de ene op de andere dag was ze verdwenen.quote:
Waren het niet Irisbonnen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was raar. Ze wurmde zich er echt in.
[..]
Uiteindelijk kwam het wel goed maar er waren best momenten dat ik spijt had dat ik er aan begonnen was.
[..]
En toch herinner ik me ook bonnen. Misschien VVV bonnen ofzo? Je wilde volgens mij een keukenapparaat ofzo. En volgens mij hadden we ook bloemen, bezorgd door een veilige bloemist.
Lang geleden is dat he? Zou dat topic best terug willen lezen.
Klopt, bloemen kreeg ik ook van jullie. Of dat keukenapparaat via jullie is gekocht, weet ik eigenlijk niet meer. En ik kan me voorstellen dat het veel werk voor je was. Heb ik je ooit bedankt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was raar. Ze wurmde zich er echt in.
[..]
Uiteindelijk kwam het wel goed maar er waren best momenten dat ik spijt had dat ik er aan begonnen was.
[..]
En toch herinner ik me ook bonnen. Misschien VVV bonnen ofzo? Je wilde volgens mij een keukenapparaat ofzo. En volgens mij hadden we ook bloemen, bezorgd door een veilige bloemist.
Lang geleden is dat he? Zou dat topic best terug willen lezen.
Ja dat kan ook.... en soms als je het helemaal niet meer verwachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of een ander potje(maar dat zou je evt als dekseltje kunnen zien).
Deksels zijn er voor op de neusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of een ander potje(maar dat zou je evt als dekseltje kunnen zien).
Oooooohja! En toen dachten mensen dat ik dat gegeven had terwijl ik juist zo discreet met die gegevens om was gegaan. Ik had ze in overleg aan 1 iemand gegeven omdat die 1 van de cadeautjes zou regelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Spuitje liet bloemen bezorgen en kreeg je naam van de receptie van het ziekenhuis
Er was nog een compleet vreemde user die per PM aanbood wel even bij je langs te gaan.
Ik heb een staafmixer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb hier een complete keukenmachine staan. Kan even niet op het woord komen.
Zou kunnen, de foto's staan ongetwijfeld nog ergens in mijn photobucket maar ik gok dat het topic terugvinden sneller gaat. Zaten we toen in RLS?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een staafmixer in mijn hoofdIs het een blender dan?
Nu moest ik hardop lachenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou kunnen, de foto's staan ongetwijfeld nog ergens in mijn photobucket maar ik gok dat het topic terugvinden sneller gaat. Zaten we toen in RLS?
Mijn woordenboek zegt:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neusdeksels? is dat een nieuwe rage?
quote:het deksel op zijn neus krijgen:
gestraft worden voor te grote begerigheid
Volgens mij wel. Maar dat je beter werd was dank genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, bloemen kreeg ik ook van jullie. Of dat keukenapparaat via jullie is gekocht, weet ik eigenlijk niet meer. En ik kan me voorstellen dat het veel werk voor je was. Heb ik je ooit bedankt?
Daar dacht ik ook aan. Omdat vast voedsel eerst nog niet ging ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een staafmixer in mijn hoofdIs het een blender dan?
Ja, ik denk het wel.... zomer 2010 denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou kunnen, de foto's staan ongetwijfeld nog ergens in mijn photobucket maar ik gok dat het topic terugvinden sneller gaat. Zaten we toen in RLS?
Dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanaf halverwege augustus 2010quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel.... zomer 2010 denk ik.
Oh, ik ben niet beter hoor. Ik ben eerlijk gezegd behoorlijk ziek, en dat gaat ook niet meer beter worden. Maar ik ben uit het ziekenhuis gekomen, en dat is al een wonder op zich.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar dat je beter werd was dank genoeg.
Daarom gebruik ik altijd een rietjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je het deksel op de neus als je verkeerd uit de kan drinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |