quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:04 schreef Copycat het volgende:
Er zou wat mij betreft wel wat actiever mogen worden gewezen naar andere topics ipv alles op zijn beloop in de COS te laten, om nooit meer teruggevonden te worden.
Maar dat vergt wel even wat meer modactiviteit.
Precies wat ik bedoelde. Ik vind dat wel vredig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar nog te vroeg voor is, en eerlijk gezegd ben ik er blij mee, want zodra die er wel zijn krijg je helemaal dat je gezeik krijgt over een andere mening.... want de neuzen moeten wel dezelfde kant op.
Wij kotsen gezamenlijk uit, en we zijn gezamenlijk fan, en zo niet dan ben je een verrader.
Zelfs als je Zwitserland bent is het niet goed.
Het zou voor de mods makkelijker zijn als men gewoon duidelijke zwart/wit regels zouden hebben, maar zo werkt modereren niet op FOK!quote:
Zo is het nu eigenlijk al. Als je commentaar hebt op de Cos ben je 'tegen'.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde. Ik vind dat wel vredig.
In mijn hoofd op een wandelend koekje, ik neem ui's te serieusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
In mijn hoofd lijkt Liesje trouwens op Isa.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
En jij zag er vroeger wel een stuk vrolijker uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
Dat vooral, die Huub-soppers waren zo verschrikkelijk irritant (en dom, en blind), dat je niet meer team Huub wilde zijn omdat je dan bij dat volk hoorde, terwijl Huub eigenlijk nog wel meeviel (vergeleken met de restquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. En ik had niet eens echt een hekel aan Huub maar wel aan de soppers. Dus werd ik team anti Huub.
Jij hebt niet zo'n rather high foreheadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee joh, eerder op euhm....Vanessa ofzo.
Pullup is in mijn hoofd ook een neger.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
In mijn hoofd op een wandelend koekje, ik neem ui's te serieus
Ja en dat is dus het lastige, wij (de mods) vinden dat juist alles meevallen. Gewoon en verschil van mening en zolang de meerderheid van de users het prima vindt vinden wij dat ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
Maar even serieus Lies. Een berg topics kunnen samen of dicht. Het is een puinhoop.
Op die smileyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Liesje lijkt op liesje en is daar behoorlijk goed in.
Echt hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Pullup is in mijn hoofd ook een neger.
Ik denk dat het in jouw geval is, en dat bedoel ik niet slecht ofzo, dat mensen je niet vaak in de COS iets zien posten over de streams. Als ze dan een 'corrigerende' post van je zien kan het zijn dat ze denken 'waarom komt die enkel commentaar leveren'. Van mij mag je trouwens alles zeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo is het nu eigenlijk al. Als je commentaar hebt op de Cos ben je 'tegen'.
Dat is natuurlijk wat anders, en gewoon jammer. Maar ik kan er niet al te veel kritiek op hebben, want zelf investeer ik niet veel in de COS omdat ik niet opgewassen ben tegen de stroom irrelevante posts; ik heb dan het gevoel dat mijn posts verloren gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef mootie het volgende:
Zo is het nu eigenlijk al. Als je commentaar hebt op de Cos ben je 'tegen'.
Hoe weten jullie dat dan? Is dat ooit gevraagd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dat is dus het lastige, wij (de mods) vinden dat juist alles meevallen. Gewoon en verschil van mening en zolang de meerderheid van de users het prima vindt vinden wij dat ook.
@Cc, dat zijn we nu dus een beetje meer aan het doen maar we willen ook niet dat het ten koste gaat van de goede sfeer.
Waarom kom je dan in de POL SC?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wat anders, en gewoon jammer. Maar ik kan er niet al te veel kritiek op hebben, want zelf investeer ik niet veel in de COS omdat ik niet opgewassen ben tegen de stroom irrelevante posts; ik heb dan het gevoel dat mijn posts verloren gaan.
Echt, bloed onder mijn nagels hoe echt alles van hem opgehemeld werd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vooral, die Huub-soppers waren zo verschrikkelijk irritant (en dom, en blind), dat je niet meer team Huub wilde zijn omdat je dan bij dat volk hoorde, terwijl Huub eigenlijk nog wel meeviel (vergeleken met de rest).
Dat is hij niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Pullup is in mijn hoofd ook een neger.
Nee, dat bestaat niet. Maar je kunt wel mensen de juiste weg wijzen. Stug volhouden tot het kwartje valt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het zou voor de mods makkelijker zijn als men gewoon duidelijke zwart/wit regels zouden hebben, maar zo werkt modereren niet op FOK!
Daar kan Cc volgensmij ook over mee praten
Er zijn ook mensen die de COS vooral gebruiken om (bij) te lezen..... dat wil nog niet zeggen dat ze geen mening hebben over al die off-topic.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat het in jouw geval is, en dat bedoel ik niet slecht ofzo, dat mensen je niet vaak in de COS iets zien posten over de streams. Als ze dan een 'corrigerende' post van je zien kan het zijn dat ze denken 'waarom komt die enkel commentaar leveren'. Van mij mag je trouwens alles zeggen.
Nah.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Liesje lijkt op liesje en is daar behoorlijk goed in.
In een SC is niet vaak iets irrelevant.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom kom je dan in de POL SC?
Die vind ik echt prettig. En het is er niet zo druk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom kom je dan in de POL SC?
Ik vind het meer een clubhuissfeer, maar waardeer de pogingenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
@Cc, dat zijn we nu dus een beetje meer aan het doen maar we willen ook niet dat het ten koste gaat van de goede sfeer.
Ik geef enkel aan hoe het op mensen over kan komen, dat betekent niet dat ik het er mee eens ben. Productief, constructief, weet je.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de COS vooral gebruiken om (bij) te lezen..... dat wil nog niet zeggen dat ze geen mening hebben over al die off-topic.
Buiten een SC ook niet, zeker als je het over real life soaps hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
In een SC is niet vaak iets irrelevant.
Dat idd.... het maakte niet uit wat er speelde, Huub was op voorhand onschuldig, en dan nog het liefst omdat iemand een kennis/zoon/neefje had die er ook op zo'n smerige manier ingeluisd was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt, bloed onder mijn nagels hoe echt alles van hem opgehemeld werd.
Ik zag daar afgelopen week iemand met de ui van 3-voud. Ik vond dat raar of zit er een verhaal achter?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vind ik echt prettig. En het is er niet zo druk.
Ik begon mijn Fokleven als mooie Indiaan en wilde door evolueren tot Chinees maar ben bij die negert blijven hangenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien wel, dan sta ik voor schut.
Maar is dat dan niet meer hun ding? Ik lees alles en vind ook iets over de Cos, ongeacht hoeveel ik post.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat het in jouw geval is, en dat bedoel ik niet slecht ofzo, dat mensen je niet vaak in de COS iets zien posten over de streams. Als ze dan een 'corrigerende' post van je zien kan het zijn dat ze denken 'waarom komt die enkel commentaar leveren'. Van mij mag je trouwens alles zeggen.
Dat merk je toch in de COS? De meerderheid vind het prima zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat dan? Is dat ooit gevraagd?
Ik zoek me de tandjes
Ja, dat kun jij wel vinden, maar van DGK las ik dus echt de COSsen bij, zelfs toen dat al bijna niet meer te doen was, bij Utopia lees ik alleen nog maar als mijn man post, want dan staan er wel ouderwetsche kwaliteitsposts.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geef enkel aan hoe het op mensen over kan komen, dat betekent niet dat ik het er mee eens ben. Productief, constructief, weet je.![]()
Voor het teruglezen of bijlezen vind ik de COS niet geschikt, je kunt het doen als je veel wilt scrollen, maar als je de SV leest mis je vrij weinig.
Dat is een net andere UI. Maar ik kijk ook elke keer weer even op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag daar afgelopen week iemand met de ui van 3-voud. Ik vond dat raar of zit er een verhaal achter?
Er is al langer een andere user die een vrijwel identieke UI heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag daar afgelopen week iemand met de ui van 3-voud. Ik vond dat raar of zit er een verhaal achter?
Ik vond het heerlijk, Cossen lezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kun jij wel vinden, maar van DGK las ik dus echt de COSsen bij, zelfs toen dat al bijna niet meer te doen was, bij Utopia lees ik alleen nog maar als mijn man post, want dan staan er wel ouderwetsche kwaliteitsposts.
Omdat ze niet beter weten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Dat merk je toch in de COS? De meerderheid vind het prima zo.
Teehee!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht gewoon even gezellig te komen SC'en.
Ik was er niet bij met DGK dus daar kan ik geen mening over vormen. De COS van Utopia zie ik meer als het topic dat je gebruikt als je de streams aan het volgen bent en het daarover wilt hebben. Als je de streams gemist hebt lees je het bij in de SV. Lijkt mij het meest logisch, maar een ieder is overal vrij in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kun jij wel vinden, maar van DGK las ik dus echt de COSsen bij, zelfs toen dat al bijna niet meer te doen was, bij Utopia lees ik alleen nog maar als mijn man post, want dan staan er wel ouderwetsche kwaliteitsposts.
Nee, die had die UI altijd al, en is net anders..... daarbij had die die UI al eerder dan 3-voud.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de COS van DGK toch een stuk makkelijker teruglezen dan deze van Utopia.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze weten toch ook niet anders? En ik zie toch wel regelmatig een tegengeluidje, maar ook die mensen verdrinken in de stortvloed aan posts.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, klopt Pikkebaas. Dan snap ik het wel, maar ik was nogal verbaasd toen ik het zag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die had die UI altijd al, en is net anders..... daarbij had die die UI al eerder dan 3-voud.
Dat was Pikkebaas denk ik.
Omdat het nog geen zaterdag is(en de 'Grease' samples geniaal verwerkt zijn).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht gewoon even gezellig te komen SC'en.
Daar ga je dus al.... het verschil aan inzicht tussen de "ervaren COS-gebruiker" en de nieuweling....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik was er niet bij met DGK dus daar kan ik geen mening over vormen. De COS van Utopia zie ik meer als het topic dat je gebruikt als je de streams aan het volgen bent en het daarover wilt hebben. Als je de streams gemist hebt lees je het bij in de SV. Lijkt mij het meest logisch, maar een ieder is overal vrij in.
Omdat de meerderheid alles, maar dan ook echt alles in de COS plemptquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, als er bij DGK 9 COSsen in 9 uur waren dan was er echt wat gebeurd....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de COS van DGK toch een stuk makkelijker teruglezen dan deze van Utopia.
Arme jij, alsof we nu allemaal over jou heen vallenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Joh, geloof me nou maar gewoon dat we het er achter uitgebreid en vaak over gehad hebben en dat we het er alle 3 over eens zijn dat het prima loopt en dat we het dus zo ongeveer laten. Misschien komen we daar nog op terug maar voorlopig dus niet. En ik merk dat jullie daar van balen maar het is niet anders. Sorry. *
je bent een jaar of 7-8 verder. Of het heeft met ouderdom te maken, of met volwassenheid.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de COS van DGK toch een stuk makkelijker teruglezen dan deze van Utopia.
Luister dan eens naar ons ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Joh, geloof me nou maar gewoon dat we het er achter uitgebreid en vaak over gehad hebben en dat we het er alle 3 over eens zijn dat het prima loopt en dat we het dus zo ongeveer laten. Misschien komen we daar nog op terug maar voorlopig dus niet. En ik merk dat jullie daar van balen maar het is niet anders. Sorry. *
Toen ik stopte met modden moest ik al drie FA''s raadplegen voordat er een waarschuwing gestuurd werd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo'n zwaktebod, maar het zal wel.
Drie mods, geen moderatie.
Als je er naampjes aan wilt geven prima, ik bekijk alleen hoe de situatie nu is. Niet in alle gevallen, maar wel in de meeste is het zo dat zo'n opmerking het gevolg is van iets dat op de stream gebeurt is. Dat zie ik als COS. Ik snap best dat je een topic wilt met een zo efficiënt mogelijke COS, maar momenteel is de COS een 'live-topic', en als ik terug wilde lezen zou ik als ik jou was naar de SV gaan. Of misschien kunnen er 2 verschillende COS'en gemaakt worden, 1 strikte en 1 lossere. Lijkt me geen verkeerd plan, is iedereen happy toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ga je dus al.... het verschil aan inzicht tussen de "ervaren COS-gebruiker" en de nieuweling....
Maar waarom zou er in de COS allerlei rommel en rotzooi gepost moeten worden die niet over de streams gaan, en nee.... dat Keesje vindt dat Andrea zich mag gaan verhangen aan de waslijnschommelregenboog gaat niet over de streams, tenzij Keesje een bewoner van Utopia is.
Ik open er een topic overquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef Copycat het volgende:
Klopt, toen is de boel opgesplitstquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:21 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is er ooit juist een aparte COS en SC ontstaan omdat er zoveel off-topic geouwehoer was?
Dat dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef Copycat het volgende:
Niet om het een of ander, maar ik denk niet dat je de aangewezen persoon bent om mij te vertellen waar ik zou moeten lezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je er naampjes aan wilt geven prima, ik bekijk alleen hoe de situatie nu is. Niet in alle gevallen, maar wel in de meeste is het zo dat zo'n opmerking het gevolg is van iets dat op de stream gebeurt is. Dat zie ik als COS. Ik snap best dat je een topic wilt met een zo efficiënt mogelijke COS, maar momenteel is de COS een 'live-topic', en als ik terug wilde lezen zou ik als ik jou was naar de SV gaan. Of misschien kunnen er 2 verschillende COS'en gemaakt worden, 1 strikte en 1 lossere. Lijkt me geen verkeerd plan, is iedereen happy toch.
Misschien kunnen we hier elke week een CENTRAAL! organiseren.quote:
Oh dan kan ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hier elke week een CENTRAAL! organiseren.
Je hoeft niet gelijk in de aanval te gaan. Ik probeer je alleen te helpen, zodat jouw ervaring wordt zoals je hem graag zou willen. Verder verdedig ik niks, ik geef alleen de huidige stand van zaken weer en geef zelfs nog opties om je verder te helpen. Maar ik zal het wel verkeerd zien en al die mensen in de cos die zoveel posten zijn ook sukkels. Schiet mij maar lek.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ik denk niet dat je de aangewezen persoon bent om mij te vertellen waar ik zou moeten lezen.
Dat je niet beter weet is geen reden om de huidige COS te gaan zitten verdedigen.
Flikker toch op zeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
Op het VIVA forum is ook een COS, met echte die hard mods, Veel plezier allemaal!
Nee Apkquote:
Ik LOLde.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kunnen we hier elke week een CENTRAAL! organiseren.
Dat jij nou dol bent op poep- en piesgrapjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:25 schreef Joezi het volgende:
Op het VIVA forum is ook een COS, met echte die hard mods, Veel plezier allemaal!
Ik ben volgens mij gewoon in discussie?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk in de aanval te gaan. Ik probeer je alleen te helpen, zodat jouw ervaring wordt zoals je hem graag zou willen. Verder verdedig ik niks, ik geef alleen de huidige stand van zaken weer en geef zelfs nog opties om je verder te helpen. Maar ik zal het wel verkeerd zien en al die mensen in de cos die zoveel posten zijn ook sukkels. Schiet mij maar lek.
Waarom moet jij APK wassen, hij kan dat niet zelf?quote:
Wacht! Ik wilde nog zeggen dat ik nu aan een broodje mozzarella-pesto-tomaat zit. Bedankt voor de inspiratie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik LOLde.
En ga nu een aflevering of wat van The Shield kijken.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, waar hangt die uit tegenwoordig?
"Vic Mackey is not a cop, he's Al Capone with a badge"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik LOLde.
En ga nu een aflevering of wat van The Shield kijken.
Als ze weg isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht! Ik wilde nog zeggen dat ik nu aan een broodje mozzarella-pesto-tomaat zit. Bedankt voor de inspiratie.
Nu mag je gaan.
Volgende keer verse basilicum ipv pesto.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Wacht! Ik wilde nog zeggen dat ik nu aan een broodje mozzarella-pesto-tomaat zit. Bedankt voor de inspiratie.
Nu mag je gaan.
Vond het niet een hele constructieve reactie, geen nieuwe argumenten. Enkel 'vertel me niet wat ik moet doen' en 'ik zit hier langer dus ik ben beter'. Heb ook niet echt zin om er verder op in te gaan, is weer tijd voor gifjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij gewoon in discussie?
Dat gemiep over aanvallen gelijk, waar gaat dit over?
Maar goed, die relt ook een stuk minder sinds hij blauw is.... wat dat betreft wel een goeie zet van rood.... Gert blauw, APK blauw, nog even en die eend is blauwquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
Oh de VIVA vrouwen zijn hier ook aanwezig! Dat dacht ik al!!
[ afbeelding ]
Jullie vroegen mijn aandacht.quote:
Doe ik, en ik had er stiekem nog rauwe ham bij gedaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende keer verse basilicum ipv pesto.
En ik vind je nog steeds lief, hè!
Nee, ik ben niet beter omdat ik hier langer zit, ik laat me simpelweg niet vertellen dat ik de SV maar moet lezen omdat allerlei newbies het normaal vinden om de COS vol te baggeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vond het niet een hele constructieve reactie, geen nieuwe argumenten. Enkel 'vertel me niet wat ik moet doen' en 'ik zit hier langer dus ik ben beter'. Heb ook niet echt zin om er verder op in te gaan, is weer tijd voor gifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |