Echt, bloed onder mijn nagels hoe echt alles van hem opgehemeld werd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vooral, die Huub-soppers waren zo verschrikkelijk irritant (en dom, en blind), dat je niet meer team Huub wilde zijn omdat je dan bij dat volk hoorde, terwijl Huub eigenlijk nog wel meeviel (vergeleken met de rest).
Dat is hij niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Pullup is in mijn hoofd ook een neger.
Nee, dat bestaat niet. Maar je kunt wel mensen de juiste weg wijzen. Stug volhouden tot het kwartje valt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het zou voor de mods makkelijker zijn als men gewoon duidelijke zwart/wit regels zouden hebben, maar zo werkt modereren niet op FOK!
Daar kan Cc volgensmij ook over mee praten
Er zijn ook mensen die de COS vooral gebruiken om (bij) te lezen..... dat wil nog niet zeggen dat ze geen mening hebben over al die off-topic.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat het in jouw geval is, en dat bedoel ik niet slecht ofzo, dat mensen je niet vaak in de COS iets zien posten over de streams. Als ze dan een 'corrigerende' post van je zien kan het zijn dat ze denken 'waarom komt die enkel commentaar leveren'. Van mij mag je trouwens alles zeggen.
Nah.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Liesje lijkt op liesje en is daar behoorlijk goed in.
In een SC is niet vaak iets irrelevant.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom kom je dan in de POL SC?
Die vind ik echt prettig. En het is er niet zo druk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom kom je dan in de POL SC?
Ik vind het meer een clubhuissfeer, maar waardeer de pogingenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
@Cc, dat zijn we nu dus een beetje meer aan het doen maar we willen ook niet dat het ten koste gaat van de goede sfeer.
Ik geef enkel aan hoe het op mensen over kan komen, dat betekent niet dat ik het er mee eens ben. Productief, constructief, weet je.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de COS vooral gebruiken om (bij) te lezen..... dat wil nog niet zeggen dat ze geen mening hebben over al die off-topic.
Buiten een SC ook niet, zeker als je het over real life soaps hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
In een SC is niet vaak iets irrelevant.
Dat idd.... het maakte niet uit wat er speelde, Huub was op voorhand onschuldig, en dan nog het liefst omdat iemand een kennis/zoon/neefje had die er ook op zo'n smerige manier ingeluisd was.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt, bloed onder mijn nagels hoe echt alles van hem opgehemeld werd.
Ik zag daar afgelopen week iemand met de ui van 3-voud. Ik vond dat raar of zit er een verhaal achter?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vind ik echt prettig. En het is er niet zo druk.
Ik begon mijn Fokleven als mooie Indiaan en wilde door evolueren tot Chinees maar ben bij die negert blijven hangenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien wel, dan sta ik voor schut.
Maar is dat dan niet meer hun ding? Ik lees alles en vind ook iets over de Cos, ongeacht hoeveel ik post.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat het in jouw geval is, en dat bedoel ik niet slecht ofzo, dat mensen je niet vaak in de COS iets zien posten over de streams. Als ze dan een 'corrigerende' post van je zien kan het zijn dat ze denken 'waarom komt die enkel commentaar leveren'. Van mij mag je trouwens alles zeggen.
Dat merk je toch in de COS? De meerderheid vind het prima zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat dan? Is dat ooit gevraagd?
Ik zoek me de tandjes
Ja, dat kun jij wel vinden, maar van DGK las ik dus echt de COSsen bij, zelfs toen dat al bijna niet meer te doen was, bij Utopia lees ik alleen nog maar als mijn man post, want dan staan er wel ouderwetsche kwaliteitsposts.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik geef enkel aan hoe het op mensen over kan komen, dat betekent niet dat ik het er mee eens ben. Productief, constructief, weet je.![]()
Voor het teruglezen of bijlezen vind ik de COS niet geschikt, je kunt het doen als je veel wilt scrollen, maar als je de SV leest mis je vrij weinig.
Dat is een net andere UI. Maar ik kijk ook elke keer weer even op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag daar afgelopen week iemand met de ui van 3-voud. Ik vond dat raar of zit er een verhaal achter?
Er is al langer een andere user die een vrijwel identieke UI heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag daar afgelopen week iemand met de ui van 3-voud. Ik vond dat raar of zit er een verhaal achter?
Ik vond het heerlijk, Cossen lezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kun jij wel vinden, maar van DGK las ik dus echt de COSsen bij, zelfs toen dat al bijna niet meer te doen was, bij Utopia lees ik alleen nog maar als mijn man post, want dan staan er wel ouderwetsche kwaliteitsposts.
Omdat ze niet beter weten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Dat merk je toch in de COS? De meerderheid vind het prima zo.
Teehee!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht gewoon even gezellig te komen SC'en.
Ik was er niet bij met DGK dus daar kan ik geen mening over vormen. De COS van Utopia zie ik meer als het topic dat je gebruikt als je de streams aan het volgen bent en het daarover wilt hebben. Als je de streams gemist hebt lees je het bij in de SV. Lijkt mij het meest logisch, maar een ieder is overal vrij in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kun jij wel vinden, maar van DGK las ik dus echt de COSsen bij, zelfs toen dat al bijna niet meer te doen was, bij Utopia lees ik alleen nog maar als mijn man post, want dan staan er wel ouderwetsche kwaliteitsposts.
Nee, die had die UI altijd al, en is net anders..... daarbij had die die UI al eerder dan 3-voud.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |