Rusland is "gesticht in Kiev". Dus dan mag kiev ook wel richting Rusland me dunkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat heeft bijvoorbeeld een stad als Lviv met Rusland te maken?
Ik zeg nergens dat het een held is, integendeel. De Tsjetsjeniëoorlog was verschrikkelijk. Het is alleen een feit dat Rusland er niet voor terugdeinst om huis te houden.quote:
Is ook niet zo moeilijk met zo,n leger he.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een held is, integendeel. De Tsjetsjeniëoorlog was verschrikkelijk. Het is alleen een feit dat Rusland er niet voor terugdeinst om huis te houden.
Nee, dat klopt. Daarom is het ook niet verstandig om aanslagen te gaan plegen. De "kosten" die daarna komen wegen niet op tegen de baten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk met zo,n leger he.
Tuurlijk klinkt het wat makkelijk, maar is de huidige situatie makkelijk dan? Als Rusland de Krim terugkrijgt, is Poetin waarschijnlijk al heel tevreden omdat daarmee de Zwarte Zee vloot is veiliggesteld tot in de lengte der dagen. Er moet iets gebeuren, op de huidige voet verdergaan kan niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:12 schreef opgebaarde het volgende:
En uiteraard gaat mij het er om de makkelijke toon lijkt, "geef dat kutkrim lekker aan de Russen als ze dat terugwillen", waarom oost oekraine niet?
twitter:Ukroblogger twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 01:37:20#Russian ultimatum: #Ukrainian troops in #Crimea must leave bases by 2am local time (2:37 now) - via HromadskeTV MT @appleip3 @RealAndrij reageer retweet
What de fuckquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:39 schreef theNull het volgende:
twitter:Ukroblogger twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 01:37:20#Russian ultimatum: #Ukrainian troops in #Crimea must leave bases by 2am local time (2:37 now) - via HromadskeTV MT @appleip3 @RealAndrij reageer retweet
In Russisch oogpunt is de Krim altijd van Rusland geweest en zijn de kaarten door 'het westen' gewoon verkeerd getekend.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
What de fuckEen ander land gaan vertellen dat zij hun eigen troepen moeten terugtrekken. Dit kan nog wel eens flink uit de hand gaan lopen daar.
Die kaarten zijn niet eens getekend door het westen, ze hebben ooit zelf de krim bij Oekraine gevoegd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
In Russisch oogpunt is de Krim altijd van Rusland geweest en zijn de kaarten door 'het westen' gewoon verkeerd getekend.
En vanuit Argentijns oogpunt zijn de Falklands altijd van hen geweest en niet van Groot-Brittannië. Waar zo'n houding toe leidde hebben we ook allemaal kunnen zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:45 schreef xzaz het volgende:
[..]
In Russisch oogpunt is de Krim altijd van Rusland geweest en zijn de kaarten door 'het westen' gewoon verkeerd getekend.
GB heeft nooit de falklands aan argentinie gegeven, de krim is door chroetjev zelf weggegevenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En vanuit Argentijns oogpunt zijn de Falklands altijd van hen geweest en niet van Groot-Brittannië. Waar zo'n houding toe leidde hebben we ook allemaal kunnen zien.
Dat weet ik. Het is meer een vergelijking waar het toe kan leiden als jij als land denkt dat gebieden die jou -op welke manier dan ook- niet toebehoren, kan gaan toe-eigenen en eisen kan gaan stellen aan het land waar het gebied wel aan toebehoort.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
GB heeft nooit de falklands aan argentinie gegeven, de krim is door chroetjev zelf weggegeven
Het probleem is wel dat Nederland zijn leger weer eens heeft kapotbezuinigd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:40 schreef Djibril het volgende:
Ik heb het gevoel dat veel mannen gewoon willen dat er weer een grote oorlog uitbreekt en dat deed me weer denken aan fight club. We hebben al zo lang geen oorlog in onze buurt gehad terwijl bij veel mannen de testosteronlevels op maximale level staat. Sommige andere mensen van het mannelijke geslacht hebben testosteron ingeleverd voor meer oestrogeen als ik om mij heen kijk.
Kan het kloppen?
"I see in fight club the strongest and smartest men who've ever lived. I see all this potential, and I see squandering. God damn it, an entire generation pumping gas, waiting tables; slaves with white collars. Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need. We're the middle children of history, man. No purpose or place. We have no Great War. No Great Depression. Our Great War's a spiritual war... our Great Depression is our lives. We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off."
Rusland zal niet zo snel hier aan de poorten staan, maar met steeds machtiger wordende landen elders in de wereld moet Europa rap haar eigen legers gaan opbouwen, willen wij nog steeds enige rol van betekenis hebben in de toekomstquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat Nederland zijn leger weer eens heeft kapotbezuinigd.
Lviv is een andere stad dan Kiev hoor...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Rusland is "gesticht in Kiev". Dus dan mag kiev ook wel richting Rusland me dunkt.
En uiteraard gaat mij het er om de makkelijke toon lijkt, "geef dat kutkrim lekker aan de Russen als ze dat terugwillen", waarom oost oekraine niet?
quote:MOSCOW, February 28 (RIA Novosti) – Lawmakers in Russia introduced a bill in parliament on Friday to simplify the absorption of new territories into the country in what will be widely interpreted as a signal that Moscow may be planning to gain control over Ukraine’s mainly ethnic Russian-populated region of Crimea.
The legislation comes as Russian troops reportedly blockaded an airport in the Crimean city of Sevastopol in what Ukraine’s acting interior minister, Arsen Avakov, has described as an armed invasion.
Het zit tegenwoordig wel iets anders, Joodse Oekrainiers (waaronder zelfs voormalig IDF-soldaten) vechten ook mee met de oppositie en werken samen met nationalistische partijen die weten dat ze Israelisch en Joods zijn maar hen toch waarderen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 06:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
http://www.uitpers.be/ind(...)ralisme-en-neonazi-s
http://www.dewaarheid.nu/feb01/Oekraine_de_rovers_en_het_volk.htm
[..]
Toffe jongens dus, verdienen zeker de steun van Hans van Baalen, de EU en de VS.
Maar ligt het wel in oost oekraine? Exactquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lviv is een andere stad dan Kiev hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |