quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:22 schreef Viezze het volgende:
Het feit dat je twee keer de A2 noemt op een plek waar de A2 niet ligt zegt genoeg over je richtingsgevoel
Hoevelaken staat er niet op. En ik weet niet wat ik dan moet volgen. Dat is dus mijn vraag ook eigenlijk een beetje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:26 schreef Viezze het volgende:
Je moet op dat punt ook de borden aanhouden in plaats van de navigatie. Ik was een keer eigenwijs en deed dat niet, omdat ik het beter dacht te weten dan de bordenMaar toen was die situatie dus net veranderd.
Ik zou nee zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zie enorm op tegen de dag dat ik bij B in Nieuwegein locatiewerk moet gaan doen.
Toch zou het op de borden moeten staan, maar ik ben er al lang niet meer geweest dus kan je niet precies vertellen hoe je moet rijden. Voor het verschil tussen Apeldoorn en Amersfoort;quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hoevelaken staat er niet op. En ik weet niet wat ik dan moet volgen. Dat is dus mijn vraag ook eigenlijk een beetje.Apeldoorn en Amersfoort lijken ook zo op elkaar en ik heb geen idee waar ze liggen.
Daarmee MOET het lukken.quote:
Ach, goed is het niet, maar daar gaan ze echt niet stuk vanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:33 schreef zazzel het volgende:
Altijd fijn als er nog 3 druppels benzine in een auto zitten wanneer je hem op komt halen. Net al schokkend de pomp nog kunnen halenEW 'ja je hebt een enorm risico genomen, je had de motor kapot kunnen rijden'. Wat kan ik er aan doen ?
Nou het staat er domweg niet op dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:31 schreef Viezze het volgende:
[..]
Toch zou het op de borden moeten staan, maar ik ben er al lang niet meer geweest dus kan je niet precies vertellen hoe je moet rijden. Voor het verschil tussen Apeldoorn en Amersfoort;
http://goo.gl/maps/Kcxnc
Als je vanuit het Noorden die kan op rijd, staat er zeker wel Hoevelaken op een bordje hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nou het staat er domweg niet op dus.En dankje voor de topografische educatie.
Nou het zal inderdaad niet best zijn. De pomp waar ik uiteindelijk ben beland was nog geen 3km van het ophaaladres af. Dus meer had ik ook niet kunnen doen, beetje jammer dat je dan gelijk een hele preek aan de telefoon krijgt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:37 schreef Viezze het volgende:
Benzine auto's niet, diesel is wat minder prettig als je die leeg rijdt toch?
Ja op den duur wel, maar eerst moet je bij knooppunt Hoevelaken een snelweg kiezen. Ik kies steeds de verkeerde, de linker, terwijl de afslag Hoevelaken op de weg ernaast is. Ik kan er dan niet af, maar moet hulpeloos toekijkend de afslag voorbij rijden. Ik loop dus vast nog voor die klaverbladen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:40 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Als je vanuit het Noorden die kan op rijd, staat er zeker wel Hoevelaken op een bordje hoorIs volgens mij meteen eerste afslag.
Bij de eerste 2 keer dat ik daar moest zijn, stuurde mij de navigatie ook helemaal verkeerd.
1 op 10 rekenen ze. Ik bel elke keer braaf als ik moet tanken, maar ik weet van tevoren al hoeveel L ik mag gaan tanken. 150 km -> 15 L etc .. Beetje onzinnig vind ik dat altijd, maar goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:43 schreef Viezze het volgende:
Hoezo heb je het aan EW verteld eigenlijkIk zou gewoon zeggen, tank is leeg hoeveel moet er in?
Ja weet ik, ik weet het antwoord ook al als ik bel maar als zij graag willen dat ik bel dan doe ik datquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef trolley het volgende:
[..]
1 op 10 rekenen ze. Ik bel elke keer braaf als ik moet tanken, maar ik weet van tevoren al hoeveel L ik mag gaan tanken. 150 km -> 15 L etc .. Beetje onzinnig vind ik dat altijd, maar goed.
Ja, maar onze vrienden van EW houden wel van overderijven, hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:36 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ach, goed is het niet, maar daar gaan ze echt niet stuk van
Dat dus.. Maar ze zei dat ik 8 liter mocht tanken. En toen zei ik dat die auto dus echt helemaal leeg was tot schokken aan toe, dus dat ik meer wilde :p aangezien ik nog 100km moest.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik weet het antwoord ook al als ik bel maar als zij graag willen dat ik bel dan doe ik dat
Volgens mij is hij nu bezig door jou.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef Fiorano het volgende:
Amoeba heb je al zitten fappen? http://www.autoblog.nl/ni(...)-xe-65473#post-65473
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:39 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu bezig door jou.
Dit vind ik toch een stukkie beter:That ass!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Check dat lidwoord 'het' in jouw zin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:13 schreef Solidberg het volgende:
Check die vlekken op het spiegel danDat kan echt niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:13 schreef Solidberg het volgende:
Check die vlekken op dat die/de spiegel danDat kan echt niet
Jetzt korrekt? Die hele Duitse shit heeft mijn Nederlandse taalkunde verneukt
Ze streven bij iedereen naar 1 keer per week. Ben je aan de beurt geweest, dan gaan anderen voor die nog niet gewerkt hebben die week.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:21 schreef Krotenkoker het volgende:
Ben nu sinds een aantal weken hiker in de regio Rotterdam voor EW. Deze week volledig beschikbaar, maar had het wel wat drukker verwacht aan het begin van de maand. Vandaag niet hoeven werken en voor morgen ook nog niet gebeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ze streven bij iedereen naar 1 keer per week. Ben je aan de beurt geweest, dan gaan anderen voor die nog niet gewerkt hebben die week.Dit is volgens mij harde bullshit. Bij AR gaat het op postcode, dat zal bij EW niet veel anders gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij nou weer dat het harde bullshit isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit is volgens mij harde bullshit. Bij AR gaat het op postcode, dat zal bij EW niet veel anders gaan.
Ik kom halverwege de middag een Focus brengenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:00 schreef meneer_valk het volgende:
Morgen eerst een ritje Heerlen - Born, om vervolgens in Born de rest van de dag locatiewerk te doen. Ik ben benieuwd, nog nooit locatiewerk gedaan maar K. heeft wel altijd veel dikke Duitse bakken op het terrein staan.
Haphaphapquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef CitroenFrance het volgende:
Grapjas, vorige week was dit ook het geval geweest. Vandaag heb ik daarentegen wel gewerkt.
Licht eraan wat voor rijst je het lekkerst vindt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:
Als je niet voor een grote LM met eigen formulier rijst, moet je dan het AR inname of overdrachtsformulier gebruiken?
Rijdt. Excuses.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Licht eraan wat voor rijst je het lekkerst vindt.
Alleen is het OV in Wijk bij Duurstede wel ruk. Moet je eerst met de bus helemaal naar Utrecht Centraal. Kom je wel langs het gat waar m'n ouders wonenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Sarasi het volgende:
Morgen Groningen - Hapert en Hapert - Wijk bij Duurstede. Dikke prima, al is de eerste rit wel een... Jawel, een caddy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |