Ik wil een universeel systeem voor de R. De ene keer moet je duwen, dan een ring optrekken, dan een knopje indrukken, dan zit 'ie op de plaats van de zes... Ik moet elke keer weer uitvielen hoe het werkt verdorie.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Kiprollade het volgende:
Je zou maar in een 5-bak instappen met de R op de plek van de 6e versnelling en denken dat het een 6-bak is
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Kiprollade het volgende:
Je zou maar in een 5-bak instappen met de R op de plek van de 6e versnelling en denken dat het een 6-bak is
Ja, je hebt wel gelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Het antwoord is al gegeven, waarom blijf je hierover doorvragen?
Het is gewoon vereist om gladgeschoren aan de bak te gaan. Als je dat niet wilt, dan incasseer je een waarschuwing en bij de volgende keer dat ze het zien ben je weg.
Ze hebben zat andere mensen om uit te kiezen, een maat van me wacht ook met smart op dit werk en heeft er alles voor over. Zit nou niet zo te mierenneuken en hak die knoop door.
Homo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb geeneens baardgroei. Niet hoeven scheren![]()
Ik krijg het idee dat het grootste probleem voor jou om aan het werk te gaan niet dat baardje is, maar de leeftijd. Je moet zowel bij EW als bij AR minimaal 18 zijn. Bij AR volgens mij zelfs 19. Maar met 16 jaar hooguit ga jij het echt niet halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk.
[..]
Homo.
Hoe zit het bij AR wbt baard?
Lol. Als jij een wenkbrauwpiercing draagt en aangenomen bent dan moet een baard haast wel mogen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef Sarasi het volgende:
Same, voor zover ik weet. Representatief = geen gezichtsbeharing, nette broek (geen spijkerbroek), overhemd of polo en nette schoenen (geen witte zool).
Maar ik heb het idee dat ze wel gemakkelijker zijn, anders begrijp ik niet dat ze niets hebben gezegd over mijn wenkbrauwpiercing.
Hah!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat het grootste probleem voor jou om aan het werk te gaan niet dat baardje is, maar de leeftijd. Je moet zowel bij EW als bij AR minimaal 18 zijn. Bij AR volgens mij zelfs 19. Maar met 16 jaar hooguit ga jij het echt niet halen.
Tja, dat heb je natuurlijk gecompenseerd met een kort rokje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:51 schreef Sarasi het volgende:
Maar ik heb het idee dat ze wel gemakkelijker zijn, anders begrijp ik niet dat ze niets hebben gezegd over mijn wenkbrauwpiercing.
Lol, of een subtiele inkijk. Fucking vrouwen altijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tja, dat heb je natuurlijk gecompenseerd met een kort rokje.
Ik draag nooit rokjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tja, dat heb je natuurlijk gecompenseerd met een kort rokje.
Om het wat duidelijker te maken:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jammer dat mijn houding en instelling er elke keer bijgehaald worden terwijl dat helemaal niet relevant is. Het gaat mij om het principe; het ontzettend krampachtige beeld van wat representatief is.
Maar ik stop nu wel met dit. Het is nu wel duidelijk.
[..]
Lol, of een subtiele inkijk. Fucking vrouwen altijd.
Geen rokjes?!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik draag nooit rokjes.Nee ik had gewoon een nette zwarte broek aan, een blouse en een peperduur speciaal voor de sollicitatie gekocht jasje. En mooie bijpassende hakjes. Haar opgestoken, subtiele make-up en dat was hoe ver ik bereid was te gaan. Als ze wat van mijn haarkleur en/of piercing hadden gezegd, had ik waarschijnlijk een ander baantje gezocht.
Gewoon proberen, dat gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:46 schreef Kiprollade het volgende:
Mijn auto had ook LPG en Benzine. Je start inderdaad op benzine, en doormiddel van een schakelaar kun je de auto dan op LPG zetten. Merk je vrij weinig van, alleen in je portemonneequote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:43 schreef Sarasi het volgende:
Nee, geen rokjes. Voel ik me niet prettig/zelfverzekerd in.
Die caddy van gisteren was trouwens volgens de kentekencheck en de ritinfo een LPG ding, maar het mannetje van de garage zei dat 'ie 'm had volgegooid met benzine. En de auto had een vreemd rood knopje onder het stuur zitten wat ik graag wilde indrukken.Kan een auto op LPG en benzine rijden? En waar kan dat knopje voor geweest zijn?
Dat is echt een held, heb hem al twee keer live gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:41 schreef joppie_saus het volgende:
Inderdaad, die krijg je nooit in zijn R als je eenmaal rijd..
Even goede muziekje op den vroege ochtend
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:12 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Om het wat duidelijker te maken:
Ze stellen hoge eisen aan de representativiteit. Dat is oké, ieder bedrijf z'n ding. Het feit dat ze zeggen dat je er representatief uit moet zien kan anders worden ervaren dan hoe zij het willen (zeg maar, compleet kostuum).
Een net baardje moet ook kunnen vind ik, maar EW en AR vinden dit blijkbaar niet representatief.
Een ander punt wat ik vaak voor me haal is dat ze waarschijnlijk zulke hoge eisen stellen aangezien ze denken dat studenten laks met regels omgaan en toch niet de regels precies volgen. Als je dan zegt dat je 'netjes' gekleed moet, gaan mensen sneller in hun vrijetijdse kloffie (spijkerbroek, sneakers enz.). Oftewel, door zo hoog mogelijke eisen te stellen proberen ze dit als het ware een beetje in te perken, tenminste, zo denk ik erover.
Ik zet 'm altijd in de twee tot ik vrijwel stilsta. Maar als ik wat rustiger uitrij schakel ik ook mee terug met mijn snelheid, zodat ik meteen verder kan rijden in de goede versnelling als het stoplicht groen wordt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef zazzel het volgende:
Ik had vanochtend iets wat ik eigelijk nog nooit heb gemerkt in een auto. Stel je rijdt op een rood stoplicht af, wat ik dan doe is de koppeling instappen zet hem in z'n 1 (laat de koppeling niet opkomen) en rem voor het licht. Vervolgens rijdt ik netjes weg in z'n 1 als het weer groen wordt. Maar in die Peugeot van vanochtend was het niet mogelijk om de auto in z'n 1 te zetten als de auto niet stil stond. Vaag toch? of heb ik een rare rijstijl?
Dat idee had ik ook al, zou toch een bende opleveren op de snelwegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:34 schreef S-RS het volgende:
[..]
Gewoon proberen, dat gaat je niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |