Check dat lidwoord 'het' in jouw zin.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:13 schreef Solidberg het volgende:
Check die vlekken op het spiegel danDat kan echt niet
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:13 schreef Solidberg het volgende:
Check die vlekken op dat die/de spiegel danDat kan echt niet
Jetzt korrekt? Die hele Duitse shit heeft mijn Nederlandse taalkunde verneukt
Ze streven bij iedereen naar 1 keer per week. Ben je aan de beurt geweest, dan gaan anderen voor die nog niet gewerkt hebben die week.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:21 schreef Krotenkoker het volgende:
Ben nu sinds een aantal weken hiker in de regio Rotterdam voor EW. Deze week volledig beschikbaar, maar had het wel wat drukker verwacht aan het begin van de maand. Vandaag niet hoeven werken en voor morgen ook nog niet gebeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:40 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ze streven bij iedereen naar 1 keer per week. Ben je aan de beurt geweest, dan gaan anderen voor die nog niet gewerkt hebben die week.Dit is volgens mij harde bullshit. Bij AR gaat het op postcode, dat zal bij EW niet veel anders gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet jij nou weer dat het harde bullshit isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit is volgens mij harde bullshit. Bij AR gaat het op postcode, dat zal bij EW niet veel anders gaan.
Ik kom halverwege de middag een Focus brengenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:00 schreef meneer_valk het volgende:
Morgen eerst een ritje Heerlen - Born, om vervolgens in Born de rest van de dag locatiewerk te doen. Ik ben benieuwd, nog nooit locatiewerk gedaan maar K. heeft wel altijd veel dikke Duitse bakken op het terrein staan.
Haphaphapquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:48 schreef CitroenFrance het volgende:
Grapjas, vorige week was dit ook het geval geweest. Vandaag heb ik daarentegen wel gewerkt.
Licht eraan wat voor rijst je het lekkerst vindt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:
Als je niet voor een grote LM met eigen formulier rijst, moet je dan het AR inname of overdrachtsformulier gebruiken?
Rijdt. Excuses.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Licht eraan wat voor rijst je het lekkerst vindt.
Alleen is het OV in Wijk bij Duurstede wel ruk. Moet je eerst met de bus helemaal naar Utrecht Centraal. Kom je wel langs het gat waar m'n ouders wonenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Sarasi het volgende:
Morgen Groningen - Hapert en Hapert - Wijk bij Duurstede. Dikke prima, al is de eerste rit wel een... Jawel, een caddy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |