https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Linkje? Ben net de eerste topics aan het doorbladeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel kijkplezier
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef Leafeon672 het volgende:
`
[..]Ik heb net nog even de eerste pagina bekeken, Jezus ChristusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel kijkplezier
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ga jij niet in je carnavalspekske de stad in?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:42 schreef roislecxe het volgende:
Zo. De komende 24 uur niemand thuis, het tuig is voor schandaal de stad in. Wat te doen in die tijd
Morgen én overmorgen. Meestal ga ik 1x, alleen zondagavond, maar een vriendin van me is van zaterdag op zondag jarig en die sleept d'r vriend mee naar stad, en die vind het op z'n zachtst gezegd wel leuk als hij niet alleen mee hoeftquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ga jij niet in je carnavalspekske de stad in?
Ik ga ook een ff wat alcoholisch vocht in huis halenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga maar es een biertje opentrekken...
Houdoequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik ga ook een ff wat alcoholisch vocht in huis halen![]()
Tot zo
Maxquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:09 schreef Maxbet het volgende:
Iemand trouwens een linkje zodat ik dadelijk thuis de Gox persco (met subs) terug kan kijken?
Dat kost je 0,1 BTC per stuk!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
MEER MEER MEER!
Weet toch niet meer waar ik ze kan zien
Damartquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voeg wel een extra note toe dat de volgende 0,25 BTC kost dan!
Terecht welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niemand wil voor 4 Satoshi verkopen.
Toto wees een braaf en ga voor ome Rois eens een biertje uit de koelkast vissen.quote:
TR gemacht voor afpersing van een loyaal crypto-GC-lidquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voeg wel een extra note toe dat de volgende 0,25 BTC kost dan!
Met zo veel notes wordt het tijd voor eenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Damart
* roislecxe = lekker opstandig vanavond
* Toto69 geeft Rois bierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toto wees een braaf en ga voor ome Rois eens een biertje uit de koelkast vissen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
TR gemacht voor afpersing van een loyaal crypto-GC-lid
Truequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Dat moet straks dan voor 400 verkocht worden.
Ja, hallo, hij wil die notes hebben, ik wil wel betaald worden voor mijn werkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
TR gemacht voor afpersing van een loyaal crypto-GC-lid
Ik kan niet echt niet gemist worden, dan sterft het helemaal af. Ik doe nog m'n best om 's nachts, pratend tegen mezelf, het topic in leven te houdenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met zo veel notes wordt het tijd voor een
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hallo, hij wil die notes hebben, ik wil wel betaald worden voor mijn werk.
En wat heeft dat met een vraag over een banaan te maken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kan niet echt niet gemist worden, dan sterft het helemaal af. Ik doe nog m'n best om 's nachts, pratend tegen mezelf, het topic in leven te houden![]()
In plaats van notes, mag je me ook credits geven
* Toto69 dankjewel mopquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
* roislecxe pakt het aan en zegt dankjewel, hier heb je een knikker.
Jij postte diequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat heeft dat met een vraag over een banaan te maken?
* Toto69 houd die tong binnenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
* roislecxe geeft toto een kusje en rent gauw weg
Waarom zijn ze krom?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij postte dieIk heb niks met een banaan te maken.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat ze naar het licht, en dus met de zon mee groeien.
Ow, dus anders geef je geen notes. Goed om te wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hallo, hij wil die notes hebben, ik wil wel betaald worden voor mijn werk.
In dit geval werd er nadrukkelijk om gevraagd en dat doe ik niet zo maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:28 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ow, dus anders geef je geen notes. Goed om te weten
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..].
Jij wint een kwijtschelding van je BTC-schuld van vanavond.
BTCs groeien naar de maan toe, veel beter!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat ze naar het licht, en dus met de zon mee groeien.
Het winterseizoen is bijna voorbij dus het kan inderdaad bijna los. Half maart ongeveer ga ik jonge BTCtjes plantenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
BTCs groeien naar de maan toe, veel beter!
Een echte fles Bushmills (moet de Ierse economie toch steunenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef roislecxe het volgende:
Wat voor alcoholische versnapering is het geworden Eddie?
Geen idee wat het isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een echte fles Bushmills (moet de Ierse economie toch steunen)
Shell we pick a bunch from this tree?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Because others they dont fit in their shell![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lets pick a banana, not a bunch. I like bananas better.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Shell we pick a bunch from this tree?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Bingo, je gaat door voor de koelkast met bier
Ik krijg ineens zin in deze:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lets pick a banana, not a bunch. I like bananas better.
Ik heb dezequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin in deze:
[ afbeelding ]
Hoe is 't om te wonen in Dublin? Was zelf bijna in Belfast terechtgekomenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mwaah, kan niet op tegen een lekker Duveltje
True. Maar die zijn niet voor een hele avond.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mwaah, kan niet op tegen een lekker Duveltje
Een van de betere idd EN mijn slijter om de hoek heeft ze regelmatig (als ik zijn voorraad niet heb opgekochtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
True. Maar die zijn niet voor een hele avond.
Grappig dat je Duvel zegt trouwens, van de zwaardere bieren is dat echt m'n favoriet.
8 tot 10 graden serveren ofzo?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een van de betere idd EN mijn slijter om de hoek heeft ze regelmatig (als ik zijn voorraad niet heb opgekocht)
Alleen pleurde ie het voorheen in de koeling: Heeft mijn advies ff aangenomen en nu flikt ie het weer
Gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef Toto69 het volgende:
Kwestie: voor 19 euro een kaartje kopen naar Haarlem voor een figuratieklus, waarbij dus niks vergoed wordt, maar ik wel m'n portfolio kan uitbreiden en weer een klein sprongetje maak, of thuisblijven en afwachten op een andere klus (heb er nog een binnen gekregen maar opnamedata zijn nog niet bekend)
dinsdag begint aflevering 1, ik kan er vanaf 2 inzitten (das 11 maart al)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef roislecxe het volgende:
Al iets bekend trouwens over die uitzending w.b. datum / tijd?
Om de reden die je zelf aangeeft. Staat leuk in je portfolio, je doet weer wat ervaring op, waarschijnlijk is het nog leuk ook en het kost je slechts 19 euro.quote:
True, tis met Jeroen van Koningsbruggequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Om de reden die je zelf aangeeft. Staat leuk in je portfolio, je doet weer wat ervaring op, waarschijnlijk is het nog leuk ook en het kost je slechts 19 euro.
Verrekt, je hebt gelijk (en die slijter ook):quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
8 tot 10 graden serveren ofzo?
Buitentemp nu.
Das al snelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dinsdag begint aflevering 1, ik kan er vanaf 2 inzitten (das 11 maart al)dinsdag 20.30 - 21.30 in ieder geval (Pro Deo)
Simpel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das al snel![]()
Maar eh... wat doe je erin?Er kopen vast meer mensen rond...
Nee, als het jou passie is, moet je ervoor gaan. Trek je niks van ons aan en als wij al positief zijn: Wat let je!quote:
Das wel een leuke vent. Die was hier ook een aantal jaar geleden in de stad met stappen. Waren ze met de hele crew van de Lama's in ons vaste café na hun optreden in het Chasséquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
True, tis met Jeroen van Koningsbrugge
Das wel zo, het is gewoon jammer dat ze niks vergoeden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nee, als het jou passie is, moet je ervoor gaan. Trek je niks van ons aan en als wij al positief zijn: Wat let je!
Ah nice, is idd wel een koele gozer. Weet eigenlijk niet eens welk programma het is, nieuw geloof ik en volgens mij was het voor SBS 6 of RTL 4quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das wel een leuke vent. Die was hier ook een aantal jaar geleden in de stad met stappen. Waren ze met de hele crew van de Lama's in ons vaste café na hun optreden in het Chassé
Leer mij bieren kennenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verrekt, je hebt gelijk (en die slijter ook):
http://www.ratebeer.com/Story.asp?StoryID=479
In de supermarkt in NL staat ie altijd ongekoeld
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Simpel.
Het programma gaat over mensen die rechtszaken moeten afronden maar geen geld hebben. Ik speel in een reconstructie (dus vrij duidelijk), het slachtoffer (de belangrijkste persoon dus), dus valt wel op aangezien ik op de scooter rijd en aangereden word.
Tja zo werkt dat: Eerst zaaien, dan pas oogstenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das wel zo, het is gewoon jammer dat ze niks vergoeden.
Tis geen vetpot nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja zo werkt dat: Eerst zaaien, dan pas oogsten
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goed.zijn meer mensen die het willen weten maar het hoeft niet heel FOK! over.
Goeie super, de meeste filiaalchefs zijn zo gierig als wat. Welke keten was dat?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Leer mij bieren kennen
Heb jaren in de super gewerkt, en met een collega dagelijks na sluitingstijd stukje bij beetje het hele assortiment uitgeprobeerd en een cijfer gegeven. Uiteraard op kosten van de baas.
Speciaal glazen voor geregeld en op goede temp gekoeld
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog professioneel daghandelaar worden.
Voormalig Super de Boer. Eigen onderneming.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goeie super, de meeste filiaanchefs zijn zo gierig als wat. Welke keten was dat?
Of mensen adviezen geven over welke munt ze volgens jou wél moeten hebben. Dan werkt het gewoon omgekeerd en ben je nog steeds onmisbaar.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of mensen adviezen geven over welke munt ze volgens jou wél moeten hebben. Dan werkt het gewoon omgekeerd en ben je nog steeds onmisbaar.
En na die crash hield je er hersenschade aan over en kocht je TIPS. De puzzle valt nu in mekaarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Simpel.
Het programma gaat over mensen die rechtszaken moeten afronden maar geen geld hebben. Ik speel in een reconstructie (dus vrij duidelijk), het slachtoffer (de belangrijkste persoon dus), dus valt wel op aangezien ik op de scooter rijd en aangereden word.
Shit, je hebt me!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
En na die crash hield je er hersenschade aan over en kocht je TIPS. De puzzle valt nu in mekaar
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
En na die crash hield je er hersenschade aan over en kocht je TIPS. De puzzle valt nu in mekaar
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:02 schreef roislecxe het volgende:
En na Tips, was Top de nieuwe munt die het gaat maken. Maar je bent er nu uit toch?
Misschien moet ik maar es instappen. Tips ging ook van 2 naar 120
daar brand ik me niet aan. Elke munt die net nieuw erop komt gaat eerst de afgrond in elke keerquote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
daar brand ik me niet aan. Elke munt die net nieuw erop komt gaat eerst de afgrond in elke keer
UTC eergister, nu BC en PND.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Prind Bernard gaat zo kopen. MOON dus
Ik kijk meer naar muntjes die als hoogste sell 2700 en als laagste buy 1600 hebben ofzo. Als je dan een buy zet op 1601 en hij wordt aangetikt, kun je gelijk op 2699 weer je sell zetten. Is me nu al 5x gelukt ofzoquote:
Slimme Roisquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kijk meer naar muntjes die als hoogste sell 2700 en als laagste buy 1600 hebben ofzo. Als je dan een buy zet op 1601 en hij wordt aangetikt, kun je gelijk op 2699 weer je sell zetten. Is me nu al 5x gelukt ofzo
En dan word je gelanceerd en vlieg je naar de maan voordat je crasht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Simpel.
Moet je ons vragenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef edcetera het volgende:
FF een vraag: Wat raden jullie aan om te minen op dit moment?
TaxiCoinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef edcetera het volgende:
FF een vraag: Wat raden jullie aan om te minen op dit moment?
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan word je gelanceerd en vlieg je naar de maan voordat je crasht?.
Die arcee ofzo? of thuisserver ofzo... ik had de link wel, maar is kwijtquote:
Loop maar ff voor me naar de koelkast dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, ik zit al te lang in fiat
Ik moest net nog aan je denken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, ik zit al te lang in fiat
Oh, thuisserver, moet je ff naar GC dagcijfersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die arcee ofzo? of thuisserver ofzo... ik had de link wel, maar is kwijt
Hoeveel posts per topic enzo...
ja hallo. ik wil een kant en klaar linkjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, thuisserver, moet je ff naar GC dagcijfers
Heb ik nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja hallo. ik wil een kant en klaar linkje
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja hallo. ik wil een kant en klaar linkje
Dat niet in je custom menu hebben staanquote:
IDD pesters: Wie Toto beledigt geef ik aan bij de pliesie DaMartquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
[..]
Dat niet in je custom menu hebben staan.
Mijn buy op 542 is aangetiktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest net nog aan je denken.
BTC zakt weer.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
IDD pesters: Wie Toto beledigt geef ik aan bij de pliesie DaMart
Tof. Even bankpas opzoeken voor Ideal straksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn buy op 542 is aangetikt
We kunnen weer crashen
Ik kan niet in die link zoeken op een bepaald forum. Ben niet ingelogd ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
[..]
Dat niet in je custom menu hebben staan.
DaMart vast wel (:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kan niet in die link zoeken op een bepaald forum. Ben niet ingelogd ofzo.
Anders: Kan misschien iemand de cijfers posten van dit topic vanaf het begin? 20nov ofzo.
Dan moet je een wachtwoord aanvragenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kan niet in die link zoeken op een bepaald forum. Ben niet ingelogd ofzo.
Anders: Kan misschien iemand de cijfers posten van dit topic vanaf het begin? 20nov ofzo.
Ik wacht wel op Max.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je een wachtwoord aanvragen.
HIj wil die van BITquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kan ook jouw cijfers niet zien. Heb je echt zelf een wachtwoord voor nodig.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef roislecxe het volgende:
TOTO! Stap in CAGE! 100% gestegen net in 1 minuut!
Van 1 naar 2?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:15 schreef roislecxe het volgende:
TOTO! Stap in CAGE! 100% gestegen net in 1 minuut!
8007quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Cryptocurrencies van 01-11-2013 t/m 27-2-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 8007 Toto69
002 7605 roislecxe
003 6092 Maxbet
004 3924 Leafeon672
005 3571 ikwiltrolletje
006 3141 Nattekat
007 2768 Spatieloos
008 2757 MichaelScott
009 2711 robin007bond
010 2225 Stryder
011 1648 ulq
012 1641 dimmak
013 1505 lf2
014 1470 Scorpie
015 1447 Sands
016 1426 µ
017 1351 MaGNeT
018 1309 Ticootje
019 1247 edcetera
020 1136 SosuaCafe
021 1114 TimKuik
022 1089 Lollertrolle
023 1064 DaMart
024 1028 kthxbye
025 0999 Mortaxx
026 0943 peterselieplukkker
027 0892 Bitcoin_klo0n
028 0794 GTAnoob
029 0769 bambino
030 0678 strbo
031 0658 Wijnbo
032 0606 richolio
033 0541 lipjes
034 0510 tralalala
035 0497 Cliffie1976
036 0479 -mosrednA
037 0475 Yuri_Boyka
038 0461 Geralt
039 0450 mike-amersfoort
040 0427 Ranjit
041 0424 brombeer_
042 0417 dreamerbulk
043 0416 Duuc-nl
044 0405 Kale
045 0368 smiths
046 0359 crashbangboom
047 0356 Tourniquet
048 0340 Mender
049 0333 Robuustheid
050 0332 Slaapscheet
051 0324 Mr.Houdoe
052 0322 Faazz
053 0321 doo.
054 0314 MissionPhailed
055 0291 lainke
056 0271 Chuck-N0rr1s
057 0265 Murdera
058 0263 Jace_TBL
059 0249 ZetaOS
060 0245 Zith
061 0233 Revolution-NL
062 0231 Wave103
063 0230 AlsJeAllesWeet
063 0230 Ame_thyst
065 0228 NeeOfTochJA
066 0224 ..-._---_-.-
067 0204 se7venbullets
068 0200 Ludacriss
069 0189 RoelerMF
070 0188 Sauslepel
071 0187 knep
072 0180 tofastTG
073 0168 snoek1
074 0167 apacalipto
074 0167 A321456
076 0164 Xeanor
077 0162 r8v2
078 0157 ABombali
079 0153 RhytmicalRemedy
080 0152 Happel
081 0151 Driftkikkerrrrr
082 0149 QuadrupleU
082 0149 Marco001
084 0144 zomertje
085 0139 One_conundrum
085 0139 Sosa
087 0133 Solidberg
088 0130 SuperHarregarre
089 0128 wfoes1989
090 0126 Iwanius
091 0122 flesjewater88
092 0121 Deeltjesversneller
093 0120 hardwired90
094 0119 Probably_on_pcp
094 0119 bondage
096 0117 pimpel1985
096 0117 supersof
098 0111 AlexanderYiyang
099 0109 mijntje12
099 0109 Hoogstaande
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Dank!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Cryptocurrencies van 01-11-2013 t/m 27-2-2014
-knip-
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Paar weken geleden BTC gekocht, maakt mijn bank maakt een vout en schrijft het dubbele af. Ondertussen met de seller afspraak gemaakt, dat ie het geld gewoon terugstort: Zowel mijn als zijn bank zegt: We moeten een procedure starten of jullie doen de transactie zelf. Dit is het ultieme bewijs, dat banken failen. Seller stort het geld dit weekend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof. Even bankpas opzoeken voor Ideal straks.
Ik challenge je ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef Nattekat het volgende:
005 3571 ikwiltrolletje
006 3141 Nattekat
Challenge accepted
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef Nattekat het volgende:
005 3571 ikwiltrolletje
006 3141 Nattekat
Challenge accepted
Krijgquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:22 schreef Toto69 het volgende:
Als ik weer eens een pimp abo krijg dan wil ik nog wel een tweede 3k poging doen ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |