,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik ken het probleem, hoewel ik geen maagd ben. Misschien kun je naar de sportschool gaan? Ik weet nog toen ik regelmatig ging dat er best wel vaak jongens gesprekken met me begonnen. Dus dat is misschien een laagdrempelige vrijblijvende manier om dames te ontmoeten bij normaal dag(lamp)licht en als er dan toch nog een oranje exemplaar tussen zit spreek je die gewoon niet aan.
Voorzie nou eerst zelf maar in je behoeftesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef Onnozelaar het volgende:
Ik ken het probleem, hoewel ik geen maagd ben. Misschien kun je naar de sportschool gaan? Ik weet nog toen ik regelmatig ging dat er best wel vaak jongens gesprekken met me begonnen. Dus dat is misschien een laagdrempelige vrijblijvende manier om dames te ontmoeten bij normaal dag(lamp)licht en als er dan toch nog een oranje exemplaar tussen zit spreek je die gewoon niet aan.
Ik heb mijn geduld weer terug. Na een onsuccesvolle date heb ik besloten dat dat geforceerde gedoe niks voor mij is en dat er vanzelf wel weer iemand komt en tot die tijd moet ik mezelf maar vermaken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Voorzie nou eerst zelf maar in je behoeftes
Ik hoor het wel als je diepgang nodig hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:24 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn geduld weer terug. Na een onsuccesvolle date heb ik besloten dat dat geforceerde gedoe niks voor mij is en dat er vanzelf wel weer iemand komt en tot die tijd moet ik mezelf maar vermaken.
alle vrouwen die ik leuk genoeg vind om en aanspreek zijn altijd al bezetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:43 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Via het internet kan je er wel makkelijker een praatje mee aanknopen, lijkt me en in het dagelijkse leven zou je je bijv. in kunnen schrijven op een sportschool en dan een praatje met iemand maken. Gewoon iemand aanspreken, meeste vrouwen verwachten van mannen dat ze sneller het initiatief nemen en ze gaan echt niet uit zichzelf naar je toe komen.
Als kind werd TS seksueel misbruikt door een priester en toen hij 10 was, vond de priester hem te oud.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Hoe kun je 30 jaar zijn en 20 jaar maagd?
nevermind.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alle vrouwen die ik leuk genoeg vind om en aanspreek zijn altijd al bezet
Dan neem je het niet serieus, wat boeit het. Ik ben serieus verder.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:52 schreef Miss.X het volgende:
[..]
nevermind.
Als het ...''ik kom ze niet tegen'', ''ga vooral met mijn moeder om'' niet is,
dan zijn ze wel bezet. Overal wel een excuusje voor, dit kan ik echt niet serieus nemen,
Waarom zou hij zijn gedrag aan gaan passen om niet met een stom plaatje geassocieerd te worden door een stel FOK!kers? Ik geloof niet dat zijn doel is dat heel FOK! hem tof gaat vinden, maar dat hij gewoon iemand tegen wil komen. Daarbij heeft hij al aangegeven in het echt anders te zijn dan hier. Dus wat boeit het wat 'wij' van hem vinden? Uiteindelijk lijkt het me dat hij iemand wil die hem leuk vindt en bij hem past, in plaats van iemand die valt op een façade van (onnodig) aangepast gedrag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:45 schreef Drakire het volgende:
En je weet zeker dat jij dit niet bent TS?
[ afbeelding ]
Zo kom je wel over namelijk. Als je het idee hebt dat dit plaatje totaal niet bij je past zou ik eens beginnen met het veranderen van je gedrag want voor mij (een veel anderen denk ik) hebben het idee dat dit beeld wel klopt.
Omdat hij met het gedrag dat hier wordt tentoongesteld never nooit een chick gaat krijgen, laat staan ontmaagd wordt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:03 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn gedrag aan gaan passen om niet met een stom plaatje geassocieerd te worden door een stel FOK!kers? Ik geloof niet dat zijn doel is dat heel FOK! hem tof gaat vinden, maar dat hij gewoon iemand tegen wil komen. Daarbij heeft hij al aangegeven in het echt anders te zijn dan hier. Dus wat boeit het wat 'wij' van hem vinden? Uiteindelijk lijkt het me dat hij iemand wil die hem leuk vindt en bij hem past, in plaats van iemand die valt op een façade van (onnodig) aangepast gedrag.
Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:45 schreef Drakire het volgende:
En je weet zeker dat jij dit niet bent TS?
[ afbeelding ]
Zo kom je wel over namelijk. Als je het idee hebt dat dit plaatje totaal niet bij je past zou ik eens beginnen met het veranderen van je gedrag want voor mij (een veel anderen denk ik) hebben het idee dat dit beeld wel klopt.
Zo seculier als het maar zijn kan tegenwoordig. Carnaval draait alleen maar om het hedonisme. En daar is weinig christelijks aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Christelijk feest. Althans dat is het geworden.
Nee het is het hedonisme vóór het vasten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zo seculier als het maar zijn kan tegenwoordig. Carnaval draait alleen maar om het hedonisme. En daar is weinig christelijks aan.
Maar niemand vast.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee het is het hedonisme vóór het vasten.
Moslims hebben na het vasten een suikerfeest wij carnaval.
Ja ok maar dat is aan ieder voor zich.quote:
Deze meneer weet harde waarheden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |