Strak plan wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef Stratotanker het volgende:
Neuk gewoon de lelijkste TS. Doen mijn vrienden ook altijd.
17 dus, en dan kom je hier tegen mij spreken. :/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen idee man ik heb meerdere leeftijden. 17-25-55
[..]
Nee dat klopt als zoiets gratis geregeld wordt, heb ik wel zin in een meid. Dan kan zij zich uitkleden of lingerie dragen die ik geil vind, zodat ik me kan trekken op haar.
Christelijk feest. Althans dat is het geworden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:42 schreef Geelman het volgende:
Carnaval. Het feest van de totale verblödung...
Ik ben 20% bi. Dat zal ik toegeven.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef ikjijallebei het volgende:
De OP lijkt me geschreven door een homo flikker.
mischien dat ik in de lente een keertje meega naar een club met wat vrienden maar niet met dit pisweer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef Stratotanker het volgende:
Maakt niet uit TS. De lelijkste zijn toch 20% vent. Doe mijn tip nou maar. Gewoon een beetje nonchalant blaffen.
Nee niet gelukt nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Miss.X het volgende:
BG...na al die jaren internet nog nooit iemand beet gehad die wel eens een keer intieme ervaringen wilde uitwisselen? Ik heb wel vaker gehoord dat dit bij de -meest hopeloze- mannen is gelukt, dus dan moet het jou ook wel kunnen lukken
Lijkt me eenzaam om een genie te zijn helemaal in je eentje.quote:
Waarom ontmaagd jij hem niet gewoon?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Moeite om met vrouwen om te gaan?
Ben nieuwsgierig naar waar het aan ligt dan :x
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom ontmaagd jij hem niet gewoon?
Precies zoals het er staat.quote:
Jij denkt dat dat met een t moet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik word een beetje verdrietig van ontmaagDhahah
Nee, het moet ontmaagdtd zijn. Na al die jaren studie ga ik nog steeds de mist in met mijn spellingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat met een t moet?
Nee ik kom ze gewoon niet tegen, als ik altijd vrouwen om me heen had in het dagelijks leven zou er vast wel wat uit voortkomen maar ik leef vrijwel 100% alleen, met uitzondering van soms bij mn moeder langsgaan, al mn hobbies zijn eigenlijk ook enkele persoon hobbies, die je wel met zn 2en kan doen overigens maar goed..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Moeite om met vrouwen om te gaan?
Ben nieuwsgierig naar waar het aan ligt dan :x
Via het internet kan je er wel makkelijker een praatje mee aanknopen, lijkt me en in het dagelijkse leven zou je je bijv. in kunnen schrijven op een sportschool en dan een praatje met iemand maken. Gewoon iemand aanspreken, meeste vrouwen verwachten van mannen dat ze sneller het initiatief nemen en ze gaan echt niet uit zichzelf naar je toe komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik kom ze gewoon niet tegen, als ik altijd vrouwen om me heen had in het dagelijks leven zou er vast wel wat uit voortkomen maar ik leef vrijwel 100% alleen, met uitzondering van soms bij mn moeder langsgaan, al mn hobbies zijn eigenlijk ook enkele persoon hobbies, die je wel met zn 2en kan doen overigens maar goed..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |