Nou met jouw goeie achtergrond en intellectuelen kunsten moeten ze dan toch voor je vallen?quote:
Waarom zou je gaan liegen in het ene subforum terwijl je in het andere subforum gewoon lekker de waarheid gaat vertellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar die zijn in R&P waar ik serieus post. Hij post 50/50% ik post onzin in KLB/onz serieus in andere fora.
Mischien, maar ik heb het ze nooit horen zeggen, als een meisje (mits niet dik en niet een bimbo met oranje gezichtsspray op) in de super op me afstapt en me zegt dat ze me leuk vind hebben we diezelfde avond nog wel gezoend denk ik, op zn minst.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou met jouw goeie achtergrond en intellectuelen kunsten moeten ze dan toch voor je vallen?
Is het omdat je er niet echt een emotionele band mee hebt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja en dan pagar en kan ik water en brood eten om iets wat ik ook met mn handen kan. Heb liever gewoon een friend with benefits.
Iig dat het niet oprecht van hun kant is. Hun doen het voor de centen, niet omdat er chemistrie is. snaps.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:16 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Is het omdat je er niet echt een emotionele band mee hebt?
Waarom niet. Maar ik hoop dat je gewoon trollt en niet zo bent als je je voordoet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan liegen in het ene subforum terwijl je in het andere subforum gewoon lekker de waarheid gaat vertellen.
We hebben allemaal iets waar we trots op zijn, de een is het brein achter 16 kloons de ander niet. Overigens is KLB nu niet een plek waar je serieuze discussies gaat voeren dan moet je al naar andere sub forums zoals filosofie, waar je ook weinig lui ziet trollen.quote:
Joh houd toch eens op, volgens mij heb je gewoon een complex dat je er niet mee kunt omgaan als mensen wat aan het grappen zijn :/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom niet. Maar ik hoop dat je gewoon trollt en niet zo bent als je je voordoet.
Waarom zou je consistent zijn op het internet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:15 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan liegen in het ene subforum terwijl je in het andere subforum gewoon lekker de waarheid gaat vertellen.
Je geeft dus toe dat dit een troll is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh houd toch eens op, volgens mij heb je gewoon een complex dat je er niet mee kunt omgaan als mensen wat aan het grappen zijn :/
This.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom zou je consistent zijn op het internet?
Het ging niet over trots.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
We hebben allemaal iets waar we trots op zijn, de een is het brein achter 16 kloons de ander niet. Overigens is KLB nu niet een plek waar je serieuze discussies gaat voeren dan moet je al naar andere sub forums zoals filosofie, waar je ook weinig lui ziet trollen.
Vertel jij het maar, ben nu aan het shuffelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zucht.. nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat dit een troll is.
In dat geval![]()
x99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
Maar Baaij is inconsistent en wilt tegelijk dat wij hem geloven voor wat hij zegt. Dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij bent ook inconsistent, voordat je je post in het BaajGuardian ontmaagdingstopic in ONZ ninja-editte stond er de vraag in waarom er voor jou niet zo'n topic was terwijl je eerder aangaf genoeg te hebben aan fappen op plaatjes van vrouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar Baaij is inconsistent en wilt tegelijk dat wij hem geloven voor wat hij zegt. Dat is niet mogelijk.
Jij kunt gewoon niet door grappen heenkijken en gooit alles op een hoop, andere mensen kunnen dat bewezen wel. Discussie met je gesloten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar Baaij is inconsistent en wilt tegelijk dat wij hem geloven voor wat hij zegt. Dat is niet mogelijk.
Als je goed kijkt heb ik de edit weg gehaald, en daarna een tweede post gemaakt waarin ikde vraag weer stond. Omdat ik bang was dat niemand de edit zou lezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij bent ook inconsistent, voordat je je post in het BaajGuardian ontmaagdingstopic in ONZ ninja-editte stond er de vraag in waarom er voor jou niet zo'n topic was terwijl je eerder aangaf genoeg te hebben aan fappen op plaatjes van vrouwen.
Is goed jongen geloof wat je wil geloven. Je bent een genie en kan daarom geen vriendinnetje hebben zeer plausibel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon niet door grappen heenkijken en gooit alles op een hoop, andere mensen kunnen dat bewezen wel. Discussie met je gesloten.
Hoe oud was jij ookweer?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is goed jongen geloof wat je wil geloven. Je bent een genie en kan daarom geen vriendinnetje hebben zeer plausibel.
Ja, en? Dat neemt toch niet weg dat je inconsistent bent dan, als je enerzijds niet naar fysiek contact verlangt, en wel zo'n topic wil? Of ben ik nou gekquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je goed kijkt heb ik de edit weg gehaald, en daarna een tweede post gemaakt waarin ikde vraag weer stond. Omdat ik bang was dat niemand de edit zou lezen.
Geen idee man ik heb meerdere leeftijden. 17-25-55quote:
Nee dat klopt als zoiets gratis geregeld wordt, heb ik wel zin in een meid. Dan kan zij zich uitkleden of lingerie dragen die ik geil vind, zodat ik me kan trekken op haar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, en? Dat neemt toch niet weg dat je inconsistent bent dan, als je enerzijds niet naar fysiek contact verlangt, en wel zo'n topic wil? Of ben ik nou gek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |