Ben benieuwd, maar wat een lef zo voor heel fokquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)aajguardian-1-3.html
Pas op...
Jij liegt al helemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
50/50% dat betekend dus dat je totaal niet te vertrouwen bent.Dat kan je niet goed praten, op zich.
Op fok ben ik niet te vertrouwen nee. In het echt wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
50/50% dat betekend dus dat je totaal niet te vertrouwen bent.Dat kan je niet goed praten, op zich.
Ja maar kijk maar en zie voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar wat een lef zo voor heel fok
Verschil tussen hem en mij is, ik doe me hier niet voor alsof ik geniaal ben en de rest dat niet is. Verder wil hij serieus genomen worden, en boeit het mij geen flikker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij liegt al helemaal.
Pot verwijt de ketel dat die zwart is.
Ja maar ga dan in het echte hosselen, als je in het echt zo bent als je het zegt moet het prima lukken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Op fok ben ik niet te vertrouwen nee. In het echt wel.
Als je helemaal geloofd dat iemand in het echt is zoals hij op fok is dan heb ik de nieuwflits voor je:
[ afbeelding ]
Juist jij doet je geniaal voor. Ik zie die houding niet bij bg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar kijk maar en zie voor jezelf.
[..]
Verschil tussen hem en mij is, ik doe me hier niet voor alsof ik geniaal ben en de rest dat niet is. Verder wil hij serieus genomen worden, en boeit het mij geen flikker.
Beste post tot zo ver.quote:
Mwa, ik wilde toen ook verder met acteren, maakte ook expres van die kutfilmpjes op yt, waar heel veel suckels beroemd mee zijn geworden (jeweetwel, leave britney alone crap, maar dan langer en dommer)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ben benieuwd, maar wat een lef zo voor heel fok
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat gradaties, het type clubmeisje kan er (met make up op in het donker) doenbaar uitzien maar ik heb liever een sexy meisje dat van iets hoger niveau is waar je naast de sex ook nog een beetje mee kunt socializen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Juist jij doet je geniaal voor. Ik zie die houding niet bij bg.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben klassiek componist, ik heb achtergrond filosofie en geschiedenisleer. En zo nog een stuk of 10 dingen wat goede gespreksstof is met iemand die zelf niet het iq heeft van een kastje digitale tv van upc.
Welke dame, als ik er een kende zou ik ze bezoeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef LazyDave het volgende:
En waarom dan niet gewoon een dame bezoeken, zitten toch ook gewoon leuke tussen?
Nee hoor, (wel in sexuele zinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar kijk maar en zie voor jezelf.
[..]
Verschil tussen hem en mij is, ik doe me hier niet voor alsof ik geniaal ben en de rest dat niet is. Verder wil hij serieus genomen worden, en boeit het mij geen flikker.
Ik ben geen gangster dude, ik ga niet meisjes bespelen. Hosselen doe je dus met die clubsletten en die hebben elk dagdeel een andere bezopen platkop in zich, dus daar blijf ik weg van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ga dan in het echte hosselen, als je in het echt zo bent als je het zegt moet het prima lukken.
Nu bedoel ik meer een dame die daar geld voor vraagt, bij velen kun je ook gewoon thuis langs.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke dame, als ik er een kende zou ik ze bezoeken.
Enige mooie meid die ik (in het echt) ken is lesbisch en in een relatie. (en dat zou ik niet voor de seks doen verder, meer relatie~trouwen materiaal dat)
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Juist jij doet je geniaal voor. Ik zie die houding niet bij bg.
Ok ga aardig doen tegen meisjes dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben geen gangster dude, ik ga niet meisjes bespelen. Hosselen doe je dus met die clubsletten en die hebben elk dagdeel een andere bezopen platkop in zich, dus daar blijf ik weg van.
Ik zie alleen een jongen met een hoge standaard, niet iemand die zich geniaal voordoet. Ja, hij is aan het showen met zijn achtergronden filosofie en geschiedenisleer maar daar houdt het ook mee op.quote:
Ja maar die zijn in R&P waar ik serieus post. Hij post 50/50% ik post onzin in KLB/onz serieus in andere fora.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik zie alleen een jongen met een hoge standaard, niet iemand die zich geniaal voordoet. Ja, hij is aan het showen met zijn achtergronden filosofie en geschiedenisleer maar daar houdt het ook mee op.
Ik zie jou vaker klagen dat de mens jou niet helpt, dat de mens slecht is. En zo nog tientallen klachten over de mens van jouw kant terwijl je eens in de spiegel moet kijken.
Ja, die ruiken nog naar honing en badedas. mmm. Achteraan fietsen met hun haren in de wind.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:06 schreef spiritusbus het volgende:
Loop je nog wel eens 16-jarigen te stalken?
16 jarige zijn de grootste hoerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, die ruiken nog naar honing en badedas. mmm. Achteraan fietsen met hun haren in de wind.
Liever 12 a 13 jarigen tho maar als je die wilt stalken heb je steeds hetzelfde wandeltje van hun huis naar school enzo, word snel saai.
ja en dan pagar en kan ik water en brood eten om iets wat ik ook met mn handen kan. Heb liever gewoon een friend with benefits.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:08 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Nu bedoel ik meer een dame die daar geld voor vraagt, bij velen kun je ook gewoon thuis langs.
Doe ik al jarenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ok ga aardig doen tegen meisjes dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |