Mwoah, daar verschillen we dan in van meningquote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
EU is niks maar zeggen dat het nog een grotere maffia bende dan rusland is is echt onzin
daar heb je misschien wel gelijk inquote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
EU is niks maar zeggen dat het nog een grotere maffia bende dan rusland is is echt onzin
Zullen geen lieverdjes zijn, dat geloof ik ook direct. Misschien was ik ook wat overtrokken door dat te stellen, maar ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
jammer dat ik mn poolse oma nog niet heb gesproken die zou een mooi woordje over hebben over rusland
De EU stuurt mensen ook nog dagelijks naar de gulag.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:13 schreef El_Matador het volgende:
Inso, ik heb nieuws voor je: de EU is net zo maffioos en evil als de Russische mafia. Ze "verbergen" en "verpakken" het alleen wat "beter" (een beetje oplettende geest die wat verder kijkt dan Nederland heeft het zo door).
oh bra powquote:Op maandag 3 maart 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De EU stuurt mensen ook nog dagelijks naar de gulag.
De methodes zijn veel venijniger, veel gemener, want gebracht met een glimlach en "dit is goed voor U, dat weten wij". Precies zodat jij denkt dat al die koppensnellers erger zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De EU stuurt mensen ook nog dagelijks naar de gulag.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De methodes zijn veel venijniger, veel gemener, want gebracht met een glimlach en "dit is goed voor U, dat weten wij". Precies zodat jij denkt dat al die koppensnellers erger zijn.
Breek vooral je hoofdje niet over wat er allemaal in de EU voor vuils gebeurt. De Russen zijn de slechteriken, verder is alles goed. Dag Inso.
Poetin heeft het belang van de Krim en de miljoenen Russen in de regio te vertegenwoordigen.quote:
-edit, niet doen-quote:
Lijkt propaganda te zijn van EU. Rusland zegt nee, dat hebben we nooit gezegd. EU/Ukraine zegt van wel. Wellus nietus kinderspel.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef xcachet het volgende:
Is het wel zo dat ze om 4.00 vannacht aanvallen? Ik hoorde dat.
Poetin heeft het belang van die hele Krim helemaal niet meer.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Poetin heeft het belang van de Krim en de miljoenen Russen in de regio te vertegenwoordigen.
En dat doet hij zoals altijd uitstekend. Je kunt het eens zijn met de man of niet, maar het is een man die staat voor zijn land.
Kom daar in de VS of EU maar eens om.
Beetje arrogant dit hoor Matador. Wat jij weet of niet weet is niet zoals het ook maar gewoon is.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks zelfhaat, gewoon iets meer van de wereld zien dan de gemiddelde FOK!ker met schuim in de mondhoekjes.
jij weet niet eens waar ik woon en waar ik geweest benquote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks zelfhaat, gewoon iets meer van de wereld zien dan de gemiddelde FOK!ker met schuim in de mondhoekjes.
EU hequote:Op maandag 3 maart 2014 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt propaganda te zijn van EU. Rusland zegt nee, dat hebben we nooit gezegd. EU/Ukraine zegt van wel. Wellus nietus kinderspel.
In een omgeving waar je dat schijnbaar in relatieve veiligheid kan zeggen dat op het internet zetten, en dan glashard beweren dat het overal beter is.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook vaak over. 'weg met ons'-mentaliteit.
als je dat vandaag als feyenoorder kijkt moet je wel erg sadomasochistisch ingesteld zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor belangrijkere twee letters; VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |